Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivousalalla olisi töitä tarjolla

Vierailija
27.09.2024 |

Nyt kouluttautumaan siivoojaksi

Kommentit (200)

Vierailija
121/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti Uudenmaan siivousfirmoja on aivan älyttömän pitkä lista. Mitäpä jos ottaisit puhelimen käteen ja soittaisit niistä jokaiseen suoraan heti maanantaista alkaen? Ei kai kukaan nyt minkään vuokrafirma-automaatin kautta töitä hae...

En voi soitella virka-aikaan, olen yhdeksän euron hommassani. Meilaillut olen toki, mutta ei ole juuri tullut muita vastauksia kuin satunnaisia ei-kiitoksia.

Mä olen saanut aina töitä kun olen mennyt suoraan paikan päälle, tosin usein ensin soittanut. Aluksi yleensä lupaavat tuuraushommia, no siinä saa kintun oven väliin.

Jos mä en pysty virka-aikaan soittamaan niin tuskin mä pystyn kiertelemään kolkuttelemassa oviakaan. Muuten hyödyllinen vinkki.

Vierailija
122/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saisin potkut tosi noopeta koska olisin liian hidas koska luonto ei vaan kestä tehdä huonoa jälkeä.Joko siivotaan kunnolla tai sitten ei ollenkaan.

Uskon tän. Kauheen yleistä siivousfirmois kytätä vain kelloa eikä työnjälkee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa suomalaiselle työttömälle, koska makaamisesta maksetaan hyvin ja se on mukavampaa.

Tonnin vähemmän saan nyt työttömänä, ei todellakaan "makseta hyvin". Olin vuosikymmenet siivoojana kunnes terveys petti. Menisin iloisena siivoamaan jos terveys kestäisi!!!

Vierailija
124/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti Uudenmaan siivousfirmoja on aivan älyttömän pitkä lista. Mitäpä jos ottaisit puhelimen käteen ja soittaisit niistä jokaiseen suoraan heti maanantaista alkaen? Ei kai kukaan nyt minkään vuokrafirma-automaatin kautta töitä hae...

En voi soitella virka-aikaan, olen yhdeksän euron hommassani. Meilaillut olen toki, mutta ei ole juuri tullut muita vastauksia kuin satunnaisia ei-kiitoksia.

Mä olen saanut aina töitä kun olen mennyt suoraan paikan päälle, tosin usein ensin soittanut. Aluksi yleensä lupaavat tuuraushommia, no siinä saa kintun oven väliin.

Jos mä en pysty virka-aikaan soittamaan niin tuskin mä pystyn kiertelemään kolkuttelemassa oviakaan. Muuten hyödyllinen vinkki.

Sulle ei tauot kuulu? 

Vierailija
125/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa suomalaiselle työttömälle, koska makaamisesta maksetaan hyvin ja se on mukavampaa.

Tonnin vähemmän saan nyt työttömänä, ei todellakaan "makseta hyvin". Olin vuosikymmenet siivoojana kunnes terveys petti. Menisin iloisena siivoamaan jos terveys kestäisi!!!

Tonni on iso raha. 😳

Vierailija
126/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin hommiin vaan ei kantasuomalainen kelpaa. Ottavat ihmisiä, jotka eivät tiedä oikeuksiaan ja potkivat mäelle siinä vaiheessa, kun alkavat ymmärtää, että heitä on ksetettu.

Vierailija
127/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikana siivoamassa, palkka oli muistaakseni 20 mk/tunti. 

Vierailija
128/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saisin potkut tosi noopeta koska olisin liian hidas koska luonto ei vaan kestä tehdä huonoa jälkeä.Joko siivotaan kunnolla tai sitten ei ollenkaan.

Tekosyyt ja verukkeet, osa 3949595500303022984829

Mikäs sun tekosyys ja verukkees on?

Vierailija
129/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae koska ala ei kiinnosta mua. Mulle se on yks hailee mitä muut tähänkin vastaukseksi vikisevät. 

Vierailija
130/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sovellunko alalle mutta mikä jottei voisi yrittää kunhan on vakituinen kokoaikatyö eikä minkään vuokrafirman kautta.

Vierailija
131/200 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon siivoojan paikkoja auki miten paljon vaan, tulkoot vaikka poliisit kotoa hakemaan, niin EN MENE. Hukkukoot paskaan kaikki mun puolestani. Mulla on jo työpaikka.

Vierailija
132/200 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä laitoshuoltajakoulu ja koittaa saada paikkaa sairaalasta, terkkarista tms. Palkka huomattavasti parempi kuin jonkun kitupiikin omistavan pikkupuljun joka ei maksa mitään ja joutuu painamaan töitä kuin orja. Lisäksi vuorolisät on hyviä sairaalassa.

Jännä, koska mun palkka on yksityisellä parempi kuin koulutetulla kunnalla. Eikä ole siis edes siivousalan koulutusta vain vuosien kokemus.

Vierailija
133/200 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sollilla ainakin:/

Vierailija
134/200 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy olevan siivoojille töitä täällä. Hoitajia haetaan, mutta en ole semmoiseen pötevä, eikä minulla ole hitsaustaitojakaan.

Vierailija
135/200 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joissain kytätään molempia. Kokemusta on 

Vierailija
136/200 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työajat, -olot, -palkka ovat kunnollisia, niin  siivoojia kyllä löytyy. 

Vierailija
137/200 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen maksanut asuntolainan (poiskin) siivoamalla. Laitoshuoltajan peruspalkka on 2200, tili tehdään vuoroilla. Toki sotella on soten ongelmat, mutta eivät ne keikkalaiseen tartu.

Missä noin hyvin maksetaan? Onpas palkat nousseet siitä kun itse jätin alan. 

Vierailija
138/200 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen maksanut asuntolainan (poiskin) siivoamalla. Laitoshuoltajan peruspalkka on 2200, tili tehdään vuoroilla. Toki sotella on soten ongelmat, mutta eivät ne keikkalaiseen tartu.

Missä noin hyvin maksetaan? Onpas palkat nousseet siitä kun itse jätin alan. 

Julkisella tehtiin hyvinvointialueiden myötä palkkaharmonisointi. Käytännössä kuntarekryn kaikki avoimet Lapin perukoita myöten. Myös täällä kaikesta pihistävällä Pirkanmaalla.

Vierailija
139/200 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sollilla ainakin:/

Siivosin joskus SOLilla. Yhtenä kertana olin siivoamassa vaatekauppaa, ja tarkoitus oli laajentaa kohteita rappusiivoukseen. Sitä varten esimies tuli siivoamaan kanssani vaatekauppaa ja sen jälkeen oli tarkoitus lähteä yhdessä katsomaan sitä kerrostaloaluetta. Olin pohtinut, miksi minulla aina hädin tuskin aika riitti vaatekaupan hoitamiseen kunnolla, mutta kun näin, miten esimies siivosi, ymmärsin. Todellakin kellosta katsotaan, ja on aivan sama, millaista jälkeä tulee. Imuroidaan vähän sieltä sun täältä, ei väliä, tuleeko siistiksi, kunhan on vähän imuria lattialle näytetty. Samoin eteni sitten se rappusiivous. 

Kun lopetin SOLilla, eivät meinanneet millään maksaa viimeistä palkkaani. Jouduin monta kertaa sitä kysymään ja lopulta sanoin seuraavaksi ottavani lakimiehen mukaan (opiskelijoilla ilmainen oikeusapu). Vasta silloin alkoi löytyä rahaa.

Vierailija
140/200 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys pettää ja saa saman eläkkeen kuin ne jotka eivät moisiin hommiin ole menneet raatamaan muuta kuin vedellyt aamulla peittoa korville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi