Siivousalalla olisi töitä tarjolla
Kommentit (200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät sovellu alalle...
And here we go 😂
Esimerkiksi allergiset. Tai jos on liikkumisen kanssa ongelmia. Riippuen paikasta myöskään rikollisia ei oteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottavat ilman koulujakin. Auttava suomen kieli pitää vähintään olla. Ainakin täällä päin Suomea. Paljon paikkoja auki.
Mihinkään siivousfirmaan ei nykyään oteta ilman koulutusta esim..eri pintoja pilaamaan .?.Purra otti Aikuiskoulutustuet pois ..joten älä puhu omiasi ...👍👍👍
Miksi puhuisin omiani? Juuri tänään katsoin mollin paikat läpi ja ajattelin, että näköjään yhä edelleen pääsee siivoamaan ilman koulutusta. Niin itsekin tein 20 vuotta sitten.
Satuitko huomaamaan, oliko Uudellamaalla sen kuuloisia paikkoja, että keski-ikäinen toimistotyötaustainen kelpaisi? Olen lähetellyt hakemuksia mielestäni joka paikkaan, mutta kiitos mutta valintamme ei kohdistunut sinuun aina vaan.
En asu Uudellamaalla, joten en ole kiinnostunut sen alueen työpaikkatarjonnasta. Luulisi, että siellä pääsisi helposti esimerkiksi päiväkotituuraajaksi.
Varmasti Uudenmaan siivousfirmoja on aivan älyttömän pitkä lista. Mitäpä jos ottaisit puhelimen käteen ja soittaisit niistä jokaiseen suoraan heti maanantaista alkaen? Ei kai kukaan nyt minkään vuokrafirma-automaatin kautta töitä hae...
Vierailija kirjoitti:
Ottavat ilman koulujakin. Auttava suomen kieli pitää vähintään olla. Ainakin täällä päin Suomea. Paljon paikkoja auki.
Minä asun reilun 10 000 asukkaan pikkukaupungissa eikä täällä ole yhtään siivousalan työpaikkaa auki. Viimeksi kun kurkkasin te-keskusken sivuilta avomet työpaikat niitä oli tasan 19 kpl.
Olen ollut nyt reilun vuoden työtön ja ikää 64v enkä ehdi enää kouluttutua mihinkään. Oma ala ei enää työllistä, enkä muutenkaan jaksa uskoa, että minut vielä jonnekin palkataan, kun täälläkin on työttömiä varmaan joku 500-600 ja työpaikkoja tosiaan tuo 19.
Kannattaa tehdä mieluummin oman firman kautta jos mahdollista. Muuten ei pääse kunnon ansioille.
Varmasti Uudenmaan siivousfirmoja on aivan älyttömän pitkä lista. Mitäpä jos ottaisit puhelimen käteen ja soittaisit niistä jokaiseen suoraan heti maanantaista alkaen? Ei kai kukaan nyt minkään vuokrafirma-automaatin kautta töitä hae...
En voi soitella virka-aikaan, olen yhdeksän euron hommassani. Meilaillut olen toki, mutta ei ole juuri tullut muita vastauksia kuin satunnaisia ei-kiitoksia.
Kannattaa käydä laitoshuoltajakoulu ja koittaa saada paikkaa sairaalasta, terkkarista tms. Palkka huomattavasti parempi kuin jonkun kitupiikin omistavan pikkupuljun joka ei maksa mitään ja joutuu painamaan töitä kuin orja. Lisäksi vuorolisät on hyviä sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
En voi soitella virka-aikaan, olen yhdeksän euron hommassani. Meilaillut olen toki, mutta ei ole juuri tullut muita vastauksia kuin satunnaisia ei-kiitoksia.
Mä olen saanut aina töitä kun olen mennyt suoraan paikan päälle, tosin usein ensin soittanut. Aluksi yleensä lupaavat tuuraushommia, no siinä saa kintun oven väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee yhteiskunnan elätit laumana tähän ketjuun latelemaan tekosyitä ja verukkeita miksei nämä duunit sovi heille
SUKSI VIT TUUN IMBESILLI.
Siellä älähti, taisi kalahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä laitoshuoltajakoulu ja koittaa saada paikkaa sairaalasta, terkkarista tms. Palkka huomattavasti parempi kuin jonkun kitupiikin omistavan pikkupuljun joka ei maksa mitään ja joutuu painamaan töitä kuin orja. Lisäksi vuorolisät on hyviä sairaalassa.
Mulla on laitoshuoltajan paperit mutta ei terveyskeskukseen oteta määräänsä enempää töihin. Lähin sairaala 100km päässä.
Ottavat kyllä kaikki koittamaan ja siivoustyyli on vapaa ei tarvi osata ammattimaista siivousta kun aina valtava kiire ja ainoa millä on merkitystä on nopeus ja fyysisyys.
Ei suomalaiset viitsi tehdä kun kelagold maksaa. Meidänkin työpaikan siivoojat on kaikki ukrainalaisia.
Nythän voi lisäansioita tarvitseva lähteä siivoamaan esim viikonloppuisin tai iltaisin kevyen päivätyön päätteeksi.
Siivousalan töitä tekisin jos palkkaa saisin siitä vähintään 4000e/kk, toki varmaan noin 5000e/kk siitä työstä haluasin koska kyseinen työ on niin ankeaa. Harmi kun työelämässä palkkoja ei makseta työn rankkuuden ja vaativuuden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et suomen osaaminen tulkitaan ylikouluttautuneeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa suomalaiselle työttömälle, koska makaamisesta maksetaan hyvin ja se on mukavampaa.
Minä olen hakenut aika montaa siivoustyön paikkaa. en kelpaa minnekään, edes haastatteluun. Onneksi en ole työtön. Työssä joudun kaiket päivät katselemaan sitä, millaista porukkaa ja millä suoritustasolla siivousalalle pääsee... ilmeisesti sinne ei haluta edes suomenkielisiä töihin
Ei haluta. Ammattitaidottomuus on myös plussaa ja näköjään juoruilu ja selkäänpuukotus. Ikävä fiilis töissä kun perässä kulkee jokin hoonosoomi akka jonka työt keskeytyy joko muista juoruiluun tai ihan silkkaan sabotointiin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi keikka klo 6.30 ja seuraava klo 21.30. Tienaat sen 400e kuussa ja pitäisi pystyä ylläpitämään autoa.
Tässä se on ytimekkäästi, ei siis sovellu valkoisen arvoille...joten emme tuolla juuri koskaan enää valkoista näekään.
Koskeeko tämä muutoin kaikkia, että insinöörit ja ekonomitkin voivat varmuuden vuoksi käydä sivukouluttautumassa siivoojiksi, siltä varalta että tulee yt-t eikä oman alan hommia heti löydykään?
Työttöminä on myös runsaasti koulutettuja, mikä on heidän tekosyynsä, minusta jokainen käyty koulu tekee tämänkin työn vielä helpommin suoritettavaksi, vai eikö insinöörillä muka taidot riitä siivoamaan?
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko tämä muutoin kaikkia, että insinöörit ja ekonomitkin voivat varmuuden vuoksi käydä sivukouluttautumassa siivoojiksi, siltä varalta että tulee yt-t eikä oman alan hommia heti löydykään?
Työttöminä on myös runsaasti koulutettuja, mikä on heidän tekosyynsä, minusta jokainen käyty koulu tekee tämänkin työn vielä helpommin suoritettavaksi, vai eikö insinöörillä muka taidot riitä siivoamaan?
Aivan, miksi työministeri joutui työttömäksi työnhakijaksi, miksi ei ottanut siivoustyötä vastaan, vaikka käski jokaisen muun ottaa vastaan kaikki mitä on tarjolla?
Eipä ole täällä päin ollut näitäkään töitä tarjolla. Naapurikunnassa olisi ollut 1 h viitenä päivänä viikossa, mutta ei viitti ajaa tunnin takia 100 km.
Jos jollakulla on ollut epäonni syntyä maahan, jossa ei ole päässyt kouluun tai jossa on oppinut erilaisen kirjaimiston kuin meillä käytetty, se ei tarkoita, että kyseinen henkilö olisi jotenkin imbesilli. Ihan varmasti hän osaa käyttää imuria, moppia, rättiä ja puhdistusaineita, kun näytetään, miten ja missä niitä käytetään.