Siivousalalla olisi töitä tarjolla
Kommentit (200)
Ei kelpaa suomalaiselle työttömälle, koska makaamisesta maksetaan hyvin ja se on mukavampaa.
Kohta tulee yhteiskunnan elätit laumana tähän ketjuun latelemaan tekosyitä ja verukkeita miksei nämä duunit sovi heille
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa suomalaiselle työttömälle, koska makaamisesta maksetaan hyvin ja se on mukavampaa.
Haista nyt jo vee
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät sovellu alalle...
And here we go 😂
Yksi keikka klo 6.30 ja seuraava klo 21.30. Tienaat sen 400e kuussa ja pitäisi pystyä ylläpitämään autoa.
Mä olen maksanut asuntolainan (poiskin) siivoamalla. Laitoshuoltajan peruspalkka on 2200, tili tehdään vuoroilla. Toki sotella on soten ongelmat, mutta eivät ne keikkalaiseen tartu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi keikka klo 6.30 ja seuraava klo 21.30. Tienaat sen 400e kuussa ja pitäisi pystyä ylläpitämään autoa.
Tekosyyt ja verukkeet, osa 3848392947728
Menisin mielelläni siivoamaan, nuorempana tein kahta työtä, eli iltaisin olin siivoamassa.
Nykyään olen tosi allerginen pölylle ja tuoksuille. Lisäksi kärsin kovista nivelkivuista. Harmi, koska siivoaminen on helppoa ja itsenäistä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee yhteiskunnan elätit laumana tähän ketjuun latelemaan tekosyitä ja verukkeita miksei nämä duunit sovi heille
Mulle sopis hyvin ja menisin mielelläni! Myös vuorotyö käy. En voi kuitenkaan jättää perhettä ja muuttaa kauas, joten Uudeltamaalta olis kiva löytyä. Toistaiseksi en ole kelvannut edes haastatteluun.
Ei suomalaisia työttömiä kiinnosta kun ona aina ennenkin saatu ilmaista rahaa ilman mitään vastapanosta niin halutaan vain jatkaa samalla linjalla. Jos ei ole kymppitonnin palkka ja autoetu niin ei kantasuomalainen jaksa innostua. Ei myöskään jos pitää hakea työpaikkaa, sen sijaan kantasuomalainen pitää tulla kotoa hakemaan ja henkilökohtaisesti kutsua töihin. Eivät myöskään halua etsiä työpaikkaa vaan haluavat kirjoitella vauvapalstalle että missä niitä työpaikkoja on. Sellainen maailman onnellisin kansa kelakorvauksineen.
Kukaan ei palkkaa, olen 61v. Hakenut moniin firmoihin.
Aikuiskoulutustuki poistettiin, eli rahattomana pitäisi opiskella... Eipä taida onnistua.
Lopeta idiootti jo se jankutus, mene itse .
Vierailija kirjoitti:
SUKSI VIT TUUN IMBESILLI.
Vierailija kirjoitti:
Sitten mennään sinä välissä tekemän vaikka pimeää siivouskeikkaa parempituloisten koteihin tai mäkkäriin tekemään yksi vuoro. Ei jäädä sohvalle keksimään tekosyitä ja selityksiä
Mä saisin potkut tosi noopeta koska olisin liian hidas koska luonto ei vaan kestä tehdä huonoa jälkeä.Joko siivotaan kunnolla tai sitten ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiskoulutustuki poistettiin, eli rahattomana pitäisi opiskella... Eipä taida onnistua.
Tekosyyt ja verukkeet, osa 399594930302837429
Ottavat ilman koulujakin. Auttava suomen kieli pitää vähintään olla. Ainakin täällä päin Suomea. Paljon paikkoja auki.