Vaimo ei viitsi tehdä kampauksia
Laittaa usein vaan ponnarin tai jotkut klipsit päähän kun lähdetään juhliin, bilettään tai laivalle/keikalle. Mun äiti ja mummo käytti tuollaisia navettatöissä. Miten sanoa vaimolle että tekisi kivan kampauksen? Muuten kyllä kaunis ja meikkaa ja hoikka.
M 34
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on luovuttanut kokonaan ja omaksunut kammottavan rekkakuskityylin johon kuuluu lyhyeksi leikattu tukka tai joku vain suorana roikkuva kamaluus jota ei myöskään jakseta pestä. Meikkiä ei tietenkään laiteta hipaisuakaan vaan tuijotetaan vaan tihruisin silmin kelmeän ja epäpuhtaan naaman keskeltä. Naisilla on ihan liian hyvin Suomessa asiat niin ei tarvitse sen avioliiton eteen laittaa tikkua ristiin. Kelakorvaukset tulee kumminkin ja yksinhuoltajille on kaiken maailman tukimuotoja ja viihdykkeitä.
Miksi minä näen Suomessa sen sijaan upeita ja tyylikkäitä, luonnonkauniita naisia joka päivä? Missä hikiällä mennään rasvaletti heiluen uuteen päivään? Missä hikiällä meikki on mittari huolitellulle ulkonäölle? Jatkuva meikkaaminen töhrii vaatteet ja tukkii ihohuokoset. Suomalainen nainen pysyy pitkään nuoren näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Onko provo vai ei?
No mitenköhän ois, näin vauvalla kun ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sillähän on äitinsä ja mummonsa kaltainen, kertoi, että heillä navetassa sellainen liiskakampaus. Meidän mummo oli myös maalainen joka kävi päivittäin navetoilla kaksi kertaa ja hiukset aina littanana taaksepäin ja letti tai nuttura.
Mun maalaismummolla oli permiskiharat lyhyet hiukset.
Minun maalaismummollani oli myös lyhyt permis mutta sen näki aika harvoin, koska useimmiten hänellä oli huivi päässä navettatöiden ja ruuanlaiton takia. Ei varmaan kauhean pörheänä pysynyt se kampaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylipäätään nykyaikana tekee mitään kampauksia? Kaikilla naisilla pitkät suorat hiukset jotka vaan roikkuu päästä, se ponnari on oikeastaan ainoa vaihtelu. Kasarilla oli toisin, todellakin, oli erilaisia leikkauksia, eri pituisia, eri värisiä ja kampauksia.
Siis mitä ihmettä, taitaa olla aika suppea tuttavapiiri. Nään päivittäin kymmeniä naisia eikä todellakaan ole kaikilla samanlainen tukka. On lyhyttä, pitkää, suoraa, kiharaa, värjättyä, laitettua ja ihan luonnontilaista.
Pitkää suoraa ja auki olevaa tukkaa näkee lähinnä teineillä ja ihan nuorilla naisilla. Muun ikäisillä on enemmän vaihtelua.
Ei ole kivaa, kun mies arvostelee kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ylipäätään nykyaikana tekee mitään kampauksia? Kaikilla naisilla pitkät suorat hiukset jotka vaan roikkuu päästä, se ponnari on oikeastaan ainoa vaihtelu. Kasarilla oli toisin, todellakin, oli erilaisia leikkauksia, eri pituisia, eri värisiä ja kampauksia.
Siis mitä ihmettä, taitaa olla aika suppea tuttavapiiri. Nään päivittäin kymmeniä naisia eikä todellakaan ole kaikilla samanlainen tukka. On lyhyttä, pitkää, suoraa, kiharaa, värjättyä, laitettua ja ihan luonnontilaista.
Pitkää suoraa ja auki olevaa tukkaa näkee lähinnä teineillä ja ihan nuorilla naisilla. Muun ikäisillä on enemmän vaihtelua.
No ei kyllä ole jos kouvolatukkaa ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä voisit tarjoutua tekemään vaimollesi kampauksen.
Tai maksaa kampaamokäynnin.
Joka aamu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisikin opetella tekemään lettejä , nutturoita yms. Käyttämään kiharrinta ja fööniä.
Ihan totta. Naisten ei sitten tarvitsisi varata aikaa kuukautta aikaisemmin ja maksaa itsensä kipeksi, kun kotona on kampaustaitoinen mies. Minulle kävisi sekin, että mies tekisi minulle kampauksen joka ikinen aamu, niin olisin aina tyylikäs.
Jokaisella naisella olisi hyvä olla kampaaja-rakas.
-Sanna
Minulla ei ole tukkaa lainkaan, sairaus. Käytän kyllä pöyheää peruukkia mielelläni, teen niihin kampauksia.
Itselläni on pitkät, luonnostaan suorat hiukset. Niihin on todella hankala väkertää mitään sievää kampausta, joka ei lässähtäisi tunnin sisällä. En vain osaa. Kokeiltu on ja välineistöä löytyy joka lähtöön.
Mutta nätisti saan hiukset laitettu mm. klipseillä. Niissä on monia tyylikkäitä ja juhlavia malleja. Mikä vika niissä muka on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä voisit tarjoutua tekemään vaimollesi kampauksen.
Tai maksaa kampaamokäynnin.
Joka aamu?
Kyllä. Kampaushan menee pilalle yön aikana.
Naiset käy töissä ja kasvattaa lapset. Miehet haukkuu ahkeraa exäänsä ja röhnöttää sohvalla kelan tuilla kadehtien exän saamia lapsilisiä, jotka menee heidän omien lastensa elatukseen.