Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei viitsi tehdä kampauksia

Vierailija
27.09.2024 |

Laittaa usein vaan ponnarin tai jotkut klipsit päähän kun lähdetään juhliin, bilettään tai laivalle/keikalle. Mun äiti ja mummo käytti tuollaisia navettatöissä. Miten sanoa vaimolle että tekisi kivan kampauksen? Muuten kyllä kaunis ja meikkaa ja hoikka. 

M 34

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisikin opetella tekemään lettejä , nutturoita yms.  Käyttämään kiharrinta ja fööniä. 

Ihan totta. Naisten ei sitten tarvitsisi varata aikaa kuukautta aikaisemmin ja maksaa itsensä kipeksi, kun kotona on kampaustaitoinen mies. Minulle kävisi sekin, että mies tekisi minulle kampauksen joka ikinen aamu, niin olisin aina tyylikäs.

Vierailija
22/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä voisit tarjoutua tekemään vaimollesi kampauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ylipäätään nykyaikana tekee mitään kampauksia? Kaikilla naisilla pitkät suorat hiukset jotka vaan roikkuu päästä, se ponnari on oikeastaan ainoa vaihtelu. Kasarilla oli toisin, todellakin, oli erilaisia leikkauksia, eri pituisia, eri värisiä ja kampauksia.

Kukaan meistä kasarilla eläneistä ei kaipaa sitä aikaa.

Vierailija
24/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän ei osaa tehdä kampauksia. Kampausten teko ei ole naisille mitenkään synnynnäistä, se on opeteltava taito eikä ihan helppo. Opettelu on aikaavievää eikä taito ole välttämätön.

Ratkaisu: opettele sinä tekemään hänelle kampauksia, jos ne ovat sinulle tärkeitä.

Vierailija
25/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai maksaa kampaamokäynnin.

Vierailija
26/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole permistä eikä geeliä enää, on muotoilutuote kuitenkin ja suoristusraudalla valmistuu kiharat.

Vierailija
27/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin yleistä nykyään. Katsokaapa kuvia 80-90- luvuilta, millaiset leijonanharjat tehtiin joka päivä. Jokainen jaksoi ja osasi.

Käännät veistä haavassa. 

Vierailija
28/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin yleistä nykyään. Katsokaapa kuvia 80-90- luvuilta, millaiset leijonanharjat tehtiin joka päivä. Jokainen jaksoi ja osasi.

Kun oli permanentti ja kiharrin, niin kampaus oli nopea tehdä. Jostain syystä nykyisin miehet pilkkaavat permenentteja tällä palstalla. Permis on hyvä perusta moneen kampaukseen.

Kyllä multa tippuis tukka päästä, jos permiksen ottaisin. Enkä halua näyttää rölliltä.

Vierailija
29/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin ehdottamaan samaa. Sulattaisi varmaan vaimon sydämen!

Vierailija
30/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisikin opetella tekemään lettejä , nutturoita yms.  Käyttämään kiharrinta ja fööniä. 

Oi vitsi, olisi todella luksusta jos kotona mies näpertilisi jotain kivaa mun hiuksista. Olisi myös todella rentouttavaa. Mielihyvähormoonit lähtisi hyrräämään.

Vierailija
31/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko äitisi kaltaisen vaimon?

Tai mummosi kaltaisen?

Kahvia näppilksellä !!!!! :)))))

Vierailija
32/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ylipäätään nykyaikana tekee mitään kampauksia? Kaikilla naisilla pitkät suorat hiukset jotka vaan roikkuu päästä, se ponnari on oikeastaan ainoa vaihtelu. Kasarilla oli toisin, todellakin, oli erilaisia leikkauksia, eri pituisia, eri värisiä ja kampauksia.

Siis mitä ihmettä, taitaa olla aika suppea tuttavapiiri. Nään päivittäin kymmeniä naisia eikä todellakaan ole kaikilla samanlainen tukka. On lyhyttä, pitkää, suoraa, kiharaa, värjättyä, laitettua ja ihan luonnontilaista. 

Vierailija
33/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki mulle kampauksia kun olin tapaturman vuoksi käsipuoli vähän aikaa. Eivät olleet erityisen hienoja, mutta olen kiitollinen että otti haasteen vastaan!

Vierailija
34/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen on luovuttanut kokonaan ja omaksunut kammottavan rekkakuskityylin johon kuuluu lyhyeksi leikattu tukka tai joku vain suorana roikkuva kamaluus jota ei myöskään jakseta pestä. Meikkiä ei tietenkään laiteta hipaisuakaan vaan tuijotetaan vaan tihruisin silmin kelmeän ja epäpuhtaan naaman keskeltä. Naisilla on ihan liian hyvin Suomessa asiat niin ei tarvitse sen avioliiton eteen laittaa tikkua ristiin. Kelakorvaukset tulee kumminkin ja yksinhuoltajille on kaiken maailman tukimuotoja ja viihdykkeitä.

Vierailija
35/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan meistä kasarilla eläneistä ei kaipaa sitä aikaa.

Kyllä minä ainakin kaipaan. Nyt on kaikilla samanlaiset kampaukset kuin äidilläni nuorena, hän on syntynyt 50-luvulla eli oli nuori kun minä synnyin 70-luvulla, ja hänellä oli mun lapsuudessa pitkät hiukset jotka roikkui päästä, toki kiharsi niitä kun meni jonnekin, sitten olikin pitkään permanentti ja olkapäille ulottuvat hiukset, nyt taas pitkään ollut pitkät.

Vierailija
36/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy hieman olla naisella aloitekykyä ja tarmoa.

Vierailija
37/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi vitsi, olisi todella luksusta jos kotona mies näpertilisi jotain kivaa mun hiuksista. Olisi myös todella rentouttavaa. Mielihyvähormoonit lähtisi hyrräämään.

Kyllä!

Vierailija
38/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sillähän on äitinsä ja mummonsa kaltainen, kertoi, että heillä navetassa sellainen liiskakampaus. Meidän mummo oli myös maalainen joka kävi päivittäin navetoilla kaksi kertaa ja hiukset aina littanana taaksepäin ja letti tai nuttura.

Mun maalaismummolla oli permiskiharat lyhyet hiukset. 

Vierailija
39/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen on luovuttanut kokonaan ja omaksunut kammottavan rekkakuskityylin johon kuuluu lyhyeksi leikattu tukka tai joku vain suorana roikkuva kamaluus jota ei myöskään jakseta pestä. Meikkiä ei tietenkään laiteta hipaisuakaan vaan tuijotetaan vaan tihruisin silmin kelmeän ja epäpuhtaan naaman keskeltä. Naisilla on ihan liian hyvin Suomessa asiat niin ei tarvitse sen avioliiton eteen laittaa tikkua ristiin. Kelakorvaukset tulee kumminkin ja yksinhuoltajille on kaiken maailman tukimuotoja ja viihdykkeitä.

Eli nämä kuvaamasi naiset panostaa ulkonäköönsä saman verran kuin miehet keskimäärin. 

Vierailija
40/52 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tyytyväinen. Joka päivähän te ukkelit täällä itkette, kun naiset käyttää kemikaaleja kaunistautumiseen, pesuun ja hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi