Riikka Purralta kuppi nurin: Sosialistit kirjoittelevat minusta netissä p*skaa!
Purralta meni hermo ja hän lähti taistoon tuulimyllyjä vastaan somessa. Purran mukaan kaiken ikävän ja valheellisen kirjoittelun takana ovat sosialistit. Kas kun ei kommunistit. Voimasanojakin lentää Riikan tulikivenkatkuisessa postauksessa. VM oikoo väitteitä kertomatta kuitenkaan juuri mitään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/524397a6-2ba7-4c9b-aef1-a1c1590a4…
Kommentit (1249)
Purra on myös talonnimi Suur-Pirkkalassa nykyisen Nokian alueella. Talonnimestä tuli suvun nimi 1500-luvun lopulla. Vuonna 1602 Purra oli kahtena talona, joita isännöivät Esko ja Yrjö Purra.
Riikka Purra: Syntynyt 13. kesäkuuta 1977 Pirkkala.
Eiköhän tämä selitä riikan. 500 vuotta sisäpiiriä.
Psykopersut on tänään riehuneet ja valehdelleet urakalla. Ilmeisesti puoluetoimisto antoi hyvät provikat 😂 Tähän asti persut ovat saaneet poistatettua monia asiallisia heitä kritisoivia ketjuja (kuten Tavio-ketjut), joten nyt ottaa koville kun totuus on jäänyt kaikkien nähtäville.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän tämä Riikka on kirjoitellut erilaisista ihmisryhmistä vuositolkulla pskaa netin täyteen ja sitten vielä kieltäytyi pyytämästä tätä anteeksi.
Niin makaa kuin petaa.
Tämä!
Purra on psykopaatti rassenasse, jonka aika hallituksessa on ohi. Käsittämätöntä että kokkarit otti moisen idi*otin hallitukseen.
Viestiketju on osoitus persujen tyhmyyden multihuipentumasta. Kaikkee se leipä elättää.
Ap. Voiko narsistilta muuta odottaakaan kun häneen kohdistetaan kritiikkiä?
Mutta röhönaurut kyllä sai aikaan 😂😂
"Mitä ihmettä se pervopersu siellä ulisee? Tehän syyttelitte Marinia kaikesta taivaan ja maan välillä, joten eikö se sama koske Purraa? Purra on tuhonnut maan talouden ja maineen ulkomailla, joten täystuho on aika laittaa ulos sekoilemaan pakkohoitoon."
Et kuitenkaan osaa sanoa, miten Purra on yksin sen tehnyt ja mitä nämä Purran turmiolliset toimet ovat (jotka aiheuttivat sen maailmanlaajuisen laman). Jännä juttu. Sitä paitsi ulkomailla ollaan samoilla linjoilla kuin Purra ja itse asiassa vähän edelläkin. Tietäisit sinäkin tämän, jos osaisit seurata muitakin uutisia kuin ylen. Minä olen tyytyväinen hallitukseen ja etenkin Purraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran opiskelijakaverit eivät muista Riikkaa lainkaan, väitöskirja ei valmistunut. Riikka joutui 90-luvun Tampereella m muuttajajengien(ei ollut m muuttajia siihen aikaan) ahdistelemaksi ostoskeskuksessa, mistä hänen ihmisvihansa juontaa. Riikka on epäonnistunut opiskeluissaan, työelämässään ja nyt politiikassaan.
Tämä!
Purra on täysi luuseri ja täystuho, joka on mahdollisimman pian saatava ulos Suomesta.
Te loisivat sossupummit olette luusereita ja täystuhoja ja teidät olisi mahdollisimman pian saatava ulos Suomesta. Vaikkapa Siperiaan teitä rakentamaan
Parempi sossupummi kuin kaltaisesi psykopaatti.
Sinähän se tässä psykopaatti olet
Mutta kuka kaltaistaai valehtelijaa uskoo? Et usko itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Purra on myös talonnimi Suur-Pirkkalassa nykyisen Nokian alueella. Talonnimestä tuli suvun nimi 1500-luvun lopulla. Vuonna 1602 Purra oli kahtena talona, joita isännöivät Esko ja Yrjö Purra.
Riikka Purra: Syntynyt 13. kesäkuuta 1977 Pirkkala.
Eiköhän tämä selitä riikan. 500 vuotta sisäpiiriä.
Nyt meinaai lentää kahvit näppikselle 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Totta - eiköhän kaikki suomalaiset jo naura persujen sekoiluille. Ovat enää pelkkä vitsi.
Kuinka tällainen törkyketju saa täällä olla? Vassari ei kykene asialliseen kritiikkiin vaan valehtelee ja solvaa käyttäen uskomattoman törkeää kieltä. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta - eiköhän kaikki suomalaiset jo naura persujen sekoiluille. Ovat enää pelkkä vitsi.
Todellinen tahattoman komiikan jytky nää persut 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tällainen törkyketju saa täällä olla? Vassari ei kykene asialliseen kritiikkiin vaan valehtelee ja solvaa käyttäen uskomattoman törkeää kieltä. Hyi!
Totuus ei persun mielestä kestä päivänvaloa, joten se pitää sensuroida? Ai, yllätyikö joku?
Vierailija kirjoitti:
Noi persuääliöiden vastineet on varmaan sitä persujen ns. parempaa kritiikkiä? Laita nyt se korkki kiinni.
Huvittavaa, kun persut kävi aloittamassa uuden ketjun aiheesta, kun jäivät täällä niin alakynteen. Reppanat yrittää nyt kovin päteä 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari vitsi tässä ketjussa on toi yks surullinen alapeukku joka löytyy jokaisesta asiallisesta ja asiattomasta kritiikistä :' D
Moi riikka! Kikkeliskokkelis mitäs läksit!
Mä kelailin noita sivuja ja se yks tykkäys löytyy ihan jokaisesta, alusta asti, alussa oli vielä jokunen ihminen riikan tukena, mut sekin katos kun pieru saharaan.
Kuulkaa minä olen niin ylpeä teistä muista Suomalaisista, minä pelkäsin ihan tosisaan että nämä fasîstit pääsevät tekemään mieleisensä, olen opettanut historiaa koko ikäni ja tiedän varsin hyvin mitä painajaista olisi ollut antaa natsîen voittaa, kiitos, voin nukkua yöni vähän kevyemmin kun tiedän että kulissit on tippunut kansan silmien edwstä, kiitos!
Tämä!
Kiitos ja halleluja, että n*tsit ei voita Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Pidän Riikka niin vastenmielisenä ihmisenä, että en saa tiristettyä itsestäni pienintäkään empatian murusta, vaikka tajuan miten kamalia asioita hän on joutunut kokemaan.
Niin miksi Riikkaa kohtaan pitäisi osoittaa empatiaa? Siihen kun hän ei itse kykene ja hänen sanojensa mukaan empatia ei kuulu politiikkaan. No sinä Riikka olet empatiakyvytön poliitikko, joka nauraen esittelee leikkuulautaa kollegoidensa kanssa ja huutaa ihmisille menkää töihin. No niitä töitä ei ole tullut vaan työttömyys on edelleen lisääntynyt ja toimeentulotukea on maksettu 26 miljoonaa euroa enemmän kuin aiemmin. Että miten meni niinku omasta mielestä Riikka?
Nyt Riikka saat tasapuolisuuden nimissä nauttia myös kansan empatiakyvyttömyydestä sinua kohtaan. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran opiskelijakaverit eivät muista Riikkaa lainkaan, väitöskirja ei valmistunut. Riikka joutui 90-luvun Tampereella m muuttajajengien(ei ollut m muuttajia siihen aikaan) ahdistelemaksi ostoskeskuksessa, mistä hänen ihmisvihansa juontaa. Riikka on epäonnistunut opiskeluissaan, työelämässään ja nyt politiikassaan.
Tämä!
Purra on täysi luuseri ja täystuho, joka on mahdollisimman pian saatava ulos Suomesta.
Harmi vain, että sitä ei huolita mihinkään. Vai voitteko kuvitella Purran kansainvälisissä tehtävissä? En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan hallitus kaatunut muutaman kuukauden jälkeen niin kuin ajateltiin. Leikkaukset hitsanneet Purraa ja Orpoa tiiviisti yhteen ja hyvä näin:) Enemmänkin olisi ollut varaa leikata. Itse maksan mielelläni 200e, että vassari menettää 100e. Oli se Marinin touhu niin traumaattinen kokemus itselle.
No hyvä että sinä mielelläsi maksat, sillä menetystä ei köyhälle tule. Tuki kun maksetaan toimeentulotukena ja sitä onkin maksettu tänä vuonna 26 miljoonaa € enemmän. Raota vaan lisää kukkaron nyörejäsi sillä tukimenot vaan kasvaa lisää. Katsos kun ei ne työpaikat lisäänny tukia karsimalla. Milloin sinä sen ymmärrät?
No niinhän sä kateellisena psykopersuna teet muutenkin, näet 200 eurolla vaivaa että paremmin pärjäävä kaverisi menettää satasen. Eli miksi lässytät itsestäsi itsestäänselvyyksiä?