Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purralta kuppi nurin: Sosialistit kirjoittelevat minusta netissä p*skaa!

Vierailija
27.09.2024 |

Purralta meni hermo ja hän lähti taistoon tuulimyllyjä vastaan somessa. Purran mukaan kaiken ikävän ja valheellisen kirjoittelun takana ovat sosialistit. Kas kun ei kommunistit. Voimasanojakin lentää Riikan tulikivenkatkuisessa postauksessa. VM oikoo väitteitä kertomatta kuitenkaan juuri mitään.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/524397a6-2ba7-4c9b-aef1-a1c1590a4…

Kommentit (1249)

Vierailija
901/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että politiikan ulkopuolella voi olla myös jotain mieltä politiikasta ja aatesuunnista. Vaikkei menisi henkilöihin erityisesti. Myös kuntapolitiikasta. Monta poistettavaa asiaa.

Kansalaisille on tärkeää, että poliitikko elää sanojensa mukaan ja on ratkaisuissaan looginen. Muuten poliitikko on monen mielestä epäuskottava. 

Vierailija
902/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että politiikan ulkopuolella voi olla myös jotain mieltä politiikasta ja aatesuunnista. Vaikkei menisi henkilöihin erityisesti. Myös kuntapolitiikasta. Monta poistettavaa asiaa.

Kansalaisille on tärkeää, että poliitikko elää sanojensa mukaan ja on ratkaisuissaan looginen. Muuten poliitikko on monen mielestä epäuskottava. 

Rikas vihervasemminton eliitti elää kaksoiselämää, julkisuudessa esitävät aivan jotain muuta kuin mitä oikeasti ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikas vihervasemminton eliitti elää kaksoiselämää, julkisuudessa esitävät aivan jotain muuta kuin mitä oikeasti ovat.

Aika trumppilaisia nuo salaliittoteat.

Vierailija
904/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut että ministeri alkaa raivoamaan somessa trolleille.

Vierailija
905/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko lapset nykyään työkokemukseksi?

Vierailija
906/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut taas esittää unohdetun kansan edustajaa ja köyhien pulustajaa, mutta todellisuudessa ovat köyhien pahimpia kyykyttäjiä, valehtelevia populisteja joita kiinnostaa vain oma napa ja hillotolppa. Vaarallinen ääriliike joka on tavikselle susi lampaan vaatteissa.

Vierailija
907/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka Purra on Suomen suurimpia vallankäyttäjiä. Hänen puheensa työnteosta ja työntekijöistä ovat ristiriidassa oman elämänsä ja harrastamansa politiikan kanssa.

Ehdotan kansalaisaloitetta, jossa vaaditaan vm. Purraa julkaisemaan CV:nsa ja työtehtävänsä. Julkisen hallinnon päättäjien toiminnan on oltava läpinäkyvää.

Purran cv: 

1 olin Tivolissa

2 olin Mäkkärissä

3 olin kotirouva

Fattavassen CV :

1. Olin sossun luukulla

2. Olin sossun luukulla

3. Olin sossun luukulla

Missä on sossun luukku?

Huoltoluukut ilmeisesti. Huoltomiehillä oli ennen hyvät palkat. 

Vierailija
908/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi ikinä uskonut että ministeri alkaa raivoamaan somessa trolleille.

Se on sitä kun on lusikalla annettu niin on vähän vaikee kauhalla ammentaa. Todellinen luonnekin paljastuu kun julkisivu pettää.

Vierailija
909/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai se lasketaan kun halliskin näyttää oikein esimerkkiä

Vierailija
910/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että purreli stressaa - pääseekö takaisin Mäkkäriin sitten kun valtiolla ei ole enää varaa pitää tätä hallitusta?

Vierailija
911/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purralle ja Orpolle ainakin.

Vierailija
912/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommaripalsta😂😂😂Tämä ketju sai sitten jäädä. Ei hyvää päivää!!!

No mitä sitten täällä luuhaat? Taidat olla piilokommari vaikka esität persua. Ulilaudalle takaisin hushus!

Vierailija
913/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliitikko on epäuskottava siksi koska ihmiset aistivat valheet, aivopesun ja peittelyn jotka nostavat alitajuisen raivon tunteen.

Kun poliitikko hyvittelee tekemisiään ja puhuu päinvastaisuutta kohti ja laittaa yhden totuudenkin sekaan ei tee koko tarinasta yhtään totta.

Halla-aho on ainoa jolla on puheissaan rehellinen ja suora sävy vaikken agendaansa otakaan minkäännäköistä kantaa.

Vierailija
914/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Voiko narsistilta muuta odottaakaan kun häneen kohdistetaan kritiikkiä?

Mutta röhönaurut kyllä sai aikaan 😂😂 

Totta - eiköhän kaikki suomalaiset jo naura persujen sekoiluille. Ovat enää pelkkä vitsi.

Suurinta osaa tavallisia ihmisiä naurattaisi, ellei persut olisi vieneet heidän toimeentulostaan reilun osan, jopa työpaikan. 

Purran Köyhiltä ei leikata oli suomen politiikassa vuosisadan suurin huijaus! 

Persut pysyy vallassa ainoastaan niin kauan kuin kokoomus tarvitsee hyödylliset idiootit apupuolueekseen enemmistöhallituksen luodakseen. Äänestäjät sen sijaan eivät ole kiinnostuneet jatkossakaan kokoomuksen intresseistä, vaan tuhotun taloutensa korjaamisesta. Meinaa sitä, että seuraavassa hallituksessa kokoomus ja persut määkii oppositiossa, mutta karavaani kulkee.

Vierailija
915/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliitikko on epäuskottava siksi koska ihmiset aistivat valheet, aivopesun ja peittelyn jotka nostavat alitajuisen raivon tunteen.

Kun poliitikko hyvittelee tekemisiään ja puhuu päinvastaisuutta kohti ja laittaa yhden totuudenkin sekaan ei tee koko tarinasta yhtään totta.

Halla-aho on ainoa jolla on puheissaan rehellinen ja suora sävy vaikken agendaansa otakaan minkäännäköistä kantaa.

Onkos se mestari halla-aho mestari missään muussa kuin puhumisessa? Mitä työura sisältää? Onko ollut koskaan muuta kuin veronmaksajan elätti virassa, jossa ei tuota mitään?

Vierailija
916/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että korruptiofirmoilta lähtee yritystuet, eiku....

Vierailija
917/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan että vasemmistolaisen pitäisi olla köyhä? Itselläni on miljoonaomaisuus ja äänestän vasemmistoa.

Koska en ole itsekäs paska. Onko siinä jotain väärin?

Vierailija
918/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi aina sama todistetaan uudelleen että demokratia on liian kallis ylläpitää mutta kommunistit haluaa.

Vierailija
919/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliiton ehdokkaina on oikeita duunarit, päinvastoin kuin Purra ja Halla-aho, jotka eivät ole oikeaa työtä koskaan tehneet.

Vierailija
920/1249 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuunotto on sitä, että ymmärtää mihin työhön resursseillaan kykenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan