Riikka Purralta kuppi nurin: Sosialistit kirjoittelevat minusta netissä p*skaa!
Purralta meni hermo ja hän lähti taistoon tuulimyllyjä vastaan somessa. Purran mukaan kaiken ikävän ja valheellisen kirjoittelun takana ovat sosialistit. Kas kun ei kommunistit. Voimasanojakin lentää Riikan tulikivenkatkuisessa postauksessa. VM oikoo väitteitä kertomatta kuitenkaan juuri mitään.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/524397a6-2ba7-4c9b-aef1-a1c1590a4…
Kommentit (1249)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että kelarottien tukia leikattiin ja niille tuli paha mieli.
On se hyvä että peräkammaripersu paljastaa tyhmyytensä anonyymisti netissä niin äitinsä ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruikkulin työt: mäkkärissä, vihapuhetta scriptassa, raskaana (epäonnistuneesta), ministerinä ajettu Suomi lamaan ja perikatoon reilussa vuodessa. Great job 🤣🤣🤣
Sinä et pääsisi edes mäkkäriin töihin, saati eduskuntaan. Kun isi ja äiti oli keskenään sisaruksia niin on ymmärrettävää, ettei noilla geeneillä saa paskasta mustikkapiirakkaa
No nyt selvisi Riikan perhetausta. Riikan naama on kuin Salvador Dalin vinoutunut teos.
Vierailija kirjoitti:
Purra keplotteli keskustalaisten äänet ja vaihtoi kokoomuksen leiriin. Ei ole mikään kunnon persu vaan piilo kokoomuslainen. Sosialistit on tämän hyvinvointivaltion luojia. Idiootti tuhoaa kaiken jos vain voi.
Nyt olis kepulaisilla näytön paikka vastustaa näitä älyttömiä leikkauksia ja työehtojen heikennyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on Suomen suurimpia vallankäyttäjiä. Hänen puheensa työnteosta ja työntekijöistä ovat ristiriidassa oman elämänsä ja harrastamansa politiikan kanssa.
Ehdotan kansalaisaloitetta, jossa vaaditaan vm. Purraa julkaisemaan CV:nsa ja työtehtävänsä. Julkisen hallinnon päättäjien toiminnan on oltava läpinäkyvää.
Purran cv:
1 olin Tivolissa
2 olin Mäkkärissä
3 olin kotirouva
Fattavassen CV :
1. Olin sossun luukulla
2. Olin sossun luukulla
3. Olin sossun luukulla
Missä on sossun luukku?
Jepjep. Käykää huviksenne katsomassa mitä persut kirjottavat X:ssä vasemmistosta.
Persujen uhriutuminen on säälittävää. Kertakaikkiaan säälittävää.
Riikan voi nostaa korvista ulos Arkadianmäeltä, näytöt on nyt nähty ja vaatimattomiksi havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso Riikka Purra peiliin- syy löytyy sieltä! Purra on tyypillinen Persu- syy on aina muissa, ei koskaan heidsä itsessään
Purralle tulee kylmää kyytiä seuraavissa Eduskuntavaaleissa, kun hän jää rannalle. Toivon, että jäisi työttömäksi. Toivon myös, että tippuisi itse köyhyysloukkuun,mutta näinhän ei tule tapahtumaan, koska nostaa seuraavat 4 vuotta ministerin muhkeaa sopeutumiseläkettä.
Jännä, että noista sopeutumiseläkkeistä ei leikata- kaikkien muitten eläkkeistä kyllä.
Purralta leikataan pää.
Nettivinkattu poliisille. Tuo fantasiointisi taitaa olla sitä vasemmiston parempaa väkivaltaa?
Ilmoita myös että Petteriltä leikataan pikku p
Sori tästä mun fantasiasta. T: Riikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on Suomen suurimpia vallankäyttäjiä. Hänen puheensa työnteosta ja työntekijöistä ovat ristiriidassa oman elämänsä ja harrastamansa politiikan kanssa.
Ehdotan kansalaisaloitetta, jossa vaaditaan vm. Purraa julkaisemaan CV:nsa ja työtehtävänsä. Julkisen hallinnon päättäjien toiminnan on oltava läpinäkyvää.
Purran cv:
1 olin Tivolissa
2 olin Mäkkärissä
3 olin kotirouva
Ja nyt esittää valtiovarainministeriä. Ei ihme jos Suomi on suossa! Siivoojaksikin näköjään tarvitaan enemmän ammattitaitoa kuin vvm:ksi.
Ei mennyt hermo! Mistä tuon keksit? Purra halusi oikaista paskanpuhujien valheita ja siihen hänellä on oikeus. Paskanpuhujat ovat tyhjän nillittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
https://stat.fi/til/rpk/2018/13/rpk_2018_13_2019-05-16_tie_001_fi.html
Ulkomaalaiset suomalaisia useammin epäiltynä rikoksista
Vuosien 2017 ja 2018 ikä- ja sukupuolivakioitujen lukujen mukaan ulkomaalaisia epäillään rikoksesta 1,2 kertaa suomalaisia useammin.
Miten Persut mielestäsi parantavat tilannetta? Kaikki jatkuu niin kuin ennenkin, ja ulkomailta tulee porukkaa.
Persut on vaan haiseva vastalause ja eivät edes tee mitään mitä rasistit toivoo.
No PUHUVAT RUMASTI ja se riittää, että vaalilupaukset on sillä kuitattu 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruikkulin työt: mäkkärissä, vihapuhetta scriptassa, raskaana (epäonnistuneesta), ministerinä ajettu Suomi lamaan ja perikatoon reilussa vuodessa. Great job 🤣🤣🤣
Sinä et pääsisi edes mäkkäriin töihin, saati eduskuntaan. Kun isi ja äiti oli keskenään sisaruksia niin on ymmärrettävää, ettei noilla geeneillä saa paskasta mustikkapiirakkaa
No nyt selvisi Riikan perhetausta. Riikan naama on kuin Salvador Dalin vinoutunut teos.
Silti Riikka on kauniimpi kuin sinä tulet koskaan olemaan. Olet sisältä niin ruma ja vinoutunut että sitä ei voi korjata millään. Riikka voi mennä vaikka kasvojen kohotukseen, sinun tyhmyyttäsi ja sisäistä rumuuttasi ei paranna mikään tässä maailmassa
Vierailija kirjoitti:
Purran opiskelijakaverit eivät muista Riikkaa lainkaan, väitöskirja ei valmistunut. Riikka joutui 90-luvun Tampereella m muuttajajengien(ei ollut m muuttajia siihen aikaan) ahdistelemaksi ostoskeskuksessa, mistä hänen ihmisvihansa juontaa. Riikka on epäonnistunut opiskeluissaan, työelämässään ja nyt politiikassaan.
Tämä!
Purra on täysi luuseri ja täystuho, joka on mahdollisimman pian saatava ulos Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti Riikka on kauniimpi kuin sinä tulet koskaan olemaan. Olet sisältä niin ruma ja vinoutunut että sitä ei voi korjata millään. Riikka voi mennä vaikka kasvojen kohotukseen, sinun tyhmyyttäsi ja sisäistä rumuuttasi ei paranna mikään tässä maailmassa
Voi reppanaa harhaista fania, kun näin lujaa pitää puolustaa sekopäätä. Ilmeisesti kaikki persut on hulluja 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että kelarottien tukia leikattiin ja niille tuli paha mieli.
On se hyvä että peräkammaripersu paljastaa tyhmyytensä anonyymisti netissä niin äitinsä ei tarvitse hävetä.
On se hyvä että Suomessa on sossutuet, niin ei kelarotat palellu lumihankeen talvella vaan on katto pään päällä ja ruokaa. Made by suomalaiset veronmaksajat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Osuiko? Riikassa kun ei ole kumpaakaan, eikä niitä saa edes rahalla tai leikkauksella. Olenkin aina miettinyt miltä näyttää petolinnut perse? Kiitos Riikan se on selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt hermo! Mistä tuon keksit? Purra halusi oikaista paskanpuhujien valheita ja siihen hänellä on oikeus. Paskanpuhujat ovat tyhjän nillittäjiä.
Hän ei oikaisut mitään. Ei ainoatakaan työpaikkaa kertonut.
Miksi ärri on elänyt velttoja toisten rahoilla koko ikänsä.
Ei ollut kannustetta mennä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Lopettais nyt riikka ensin itse patologisen paskanjauhamisen ja äänestäjiensä pettämisen.
t: köyhiltä ei leikata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti Riikka on kauniimpi kuin sinä tulet koskaan olemaan. Olet sisältä niin ruma ja vinoutunut että sitä ei voi korjata millään. Riikka voi mennä vaikka kasvojen kohotukseen, sinun tyhmyyttäsi ja sisäistä rumuuttasi ei paranna mikään tässä maail
Petolinnun perseenäkin Riikka on kauniimpi sisältä ja ulkoa kuin sinä tulet koskaan olemaan
Tähän väliin sopii punahilkkasatu: Olipa kerran plaa plaa plaa
T: sebu tynkkynen
Nyt thyrpha kii, hik, tai ammun, pam! Hups.
t: vortsu
Kyllä me jo vähemmälläkin uskotaan ettet osaa muita sanoja ja vietät kaiken aikasi sossussa.