Jos miehellä on uudenkarhea Bemari onko se red flagi?
BMW eki Bemari kuskit äänestetään aina hulluimmaksi listan ykkösiksi. Mies haki brunssi treffeille kaahaten Bemarillaan ja väitti tehneensä äkkijarrutuksen testatakseen jarruja. Mies melkein ajoi päin punaisia ja kaahasi ylittäen nopeus rajoitukset ja mainitsin asiasta niin mies totesi coolisti että meidän on ehdittävä brunssille kun on suuri nälkä. Must toi oli vaan niin ihanaa ai että kerrankin mies joka omistaa kalliin ökyauton, laittaa mun eli naisen tarpeet edelle ja on valmis toimimaan jos on nälkä eli onko kyseessä kultahippu vai uskonko nyt tilastoja hulluista Bemari kuskeista? Ääh en tiedä!
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo koskaan ollut bemaria mutta sanon, että onhan niissä yleensä kaunein muotoilu! Käsitykseni mukaan pitäisi ostaa uutena niin voi ajaa 3-5v ilman korjaamokäyntejä. Mulla ei oo rahaa mielinmäärin niin valitsen luotettavan toyotan.
M37
Bemari niin kulahtanut🙄
Vierailija kirjoitti:
Ei bemarimiestä ei ikinä Audimies on paljon parempi
Onhan bemu tasokkaampi kuin Audi ,kalliimpikin
Vierailija kirjoitti:
Bemarilla saa 5cm lisää pituuttaa penikseen. Kun moottoritienrampilla painaa kaasun pohjaan niin esinahka rullaantuu taakse 😎
Sentti vähemmän niin olisit kuningatar🤭
Mitä yhteistä on aikuisella Bemarikuskilla ja Soft Embolla?
Molemmilla pyyhkii hyvin.
No onhan sillä sitten ainakin rahaa, sehän on pääasia. Paitsi jos laittaa kaikki rahansa siihen bemariin.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää bemarimiestä. Mulla on mersumies.
Onko sillä pussihousut jalassa?
Jos mies pitää autoa kovin tärkeänä statussymbolina, se voi kertoa itsetunnon puutteesta. Ja takaa sen että rahat sitten käytetään sellaisiin autoihin joihin ei ole varaa koko loppuelämän. Kaaharit tietysti pitää raakata sivuun välittömästi. Luonne- ja pippelipuolella ongelmia.
Kuka tahansa, jolla on rahaa, voi ostaa BMW:n, ei se ihmiseen katso. Kauniita malleja niissä on, voisin ihan hyvin itsekin ajaa Bemarilla. Mercedes toinen.
Varsinkin jos ostaa kulimallin perusbemarin, niin miehellä on todennäköisesti joitain itsetunto-ongelmia, koska se nyt vain on tyhmää maksaa ns. liikaa, kun mikä tahansa bulkkimerkki tarjoaa aivan saman tai enemmän, mutta halvemmalla. Tällöin auto on ostettu vain merkin/statuksen boostatuksen takia.
Eli on se punalippu tässä mielessä.
Erikois- ja sporttimallit sitte erikseen.
Teetän aina ensimmäisenä ajotestin miehelle. Jos ei osaa ajaa miehekkäästi ja asenteella, en kelpuuta. Toimii todella hyvin ja kertoo paljon ihmisestä. Jos ei aja ensinkään tai hermostuu/sählää liikenteessä kertoo se ettei ole riittävästi miestä minulle. Bemarimiehet on toistaiseksi olleet ok.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pahin red flag on jos mies ajaa ranskalaisella tai italialaisella. Tämä on merkki, että hän on todennäköisesti täysin kädetön ihminen.
😄😄
Mun miehelläni on sen verran munaa omasta takaa että Italiankodissa ajellaan Fiat Panda hybridillä:) Huippuauto mutkaisilla pikkuteillä
Kädetön, ehei!! Päinvastoin!
60
Tuskin he, joille BMW on joku red flag edes saavat kys auton omistavia. Harva siitä kieltäytyy kun kohdalle tulee jos pitää valita ottaako uuden Bemun vai vanhan Toyotan. Yleensä nämä ovat ihan molemminpuolisia kokemuksia, eikä Bemarilla ajeleva ole liiemmin kiinnostunut jos nyt karrikoiden puhutaan.
Bemarilla helppo saada naisia. Voi vuokrata m3 bemarin ja kiertää vähän rinkiä keskustassa niin piaan on joku pirkko kyydissä 😉
Kuulin joskus, pitääkö paikkansa mutta aina kun bemun tehtaalta rullaa päivänvaloon uusi m sarjalainen, niin koeajaja ensimetreillä pyörittää donitseja siinä tehtaan pihalla. Kuulemma vakiintunut perinne. Tämä kerrottiin ihan asiallisella naamalla.
Miksi pitäisi olla? En minä sen auton kanssa ole suhteeseen alkamassa
Vierailija kirjoitti:
Köyhällä, amatsupellellä ei ikinä uudenkarheaa.
Saisin reilun 3kk tuloilla uuden Teslan, mutta ajan vanhalla autolla. Näytän paremmalta ku joku auto. Ei ole niin huono itsetunto, että tarvisin uuden bemun.
Tyhmät nousukkaat. Muutaman tiedän ovat kaikki ulosotossa joilla Bemari. Lapset hädin tuskin saa ruokaa. Ainakaan mitään kunnollista.
Onneksi oli vanhemmat jotka osti kunnon terveellistä ruokaa. Käytiin vuosittain ulkomailla. Saatiin vaatteita ja saatiin harrastaa.
Käy sääliksi kuinka monen elämä pilattu sen takia, että ukolla pitää olla uus Bemari. Kaikki kaheleita. Jos saisivat valita luopuvatko terveydestä vai autosta. Luopuvat terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pitää autoa kovin tärkeänä statussymbolina, se voi kertoa itsetunnon puutteesta.
Juuri niin
Siis täh?!