Jos miehellä on uudenkarhea Bemari onko se red flagi?
BMW eki Bemari kuskit äänestetään aina hulluimmaksi listan ykkösiksi. Mies haki brunssi treffeille kaahaten Bemarillaan ja väitti tehneensä äkkijarrutuksen testatakseen jarruja. Mies melkein ajoi päin punaisia ja kaahasi ylittäen nopeus rajoitukset ja mainitsin asiasta niin mies totesi coolisti että meidän on ehdittävä brunssille kun on suuri nälkä. Must toi oli vaan niin ihanaa ai että kerrankin mies joka omistaa kalliin ökyauton, laittaa mun eli naisen tarpeet edelle ja on valmis toimimaan jos on nälkä eli onko kyseessä kultahippu vai uskonko nyt tilastoja hulluista Bemari kuskeista? Ääh en tiedä!
Kommentit (92)
Bemarilla saa 5cm lisää pituuttaa penikseen. Kun moottoritienrampilla painaa kaasun pohjaan niin esinahka rullaantuu taakse 😎
Vierailija kirjoitti:
Bemarilla saa 5cm lisää pituuttaa penikseen. Kun moottoritienrampilla painaa kaasun pohjaan niin esinahka rullaantuu taakse 😎
Kieltämättä nauratti. Puolivelton ajopeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei bemari miestä pahenna, ellei mies bemaria vai miten se meni. Ei ole punainen lippu, koska tunnen useamman todella mukavan bemarikuskin, eivätkä harrasta järjetöntä kaahailua, vaan ajavat sääntöjen mukaan. Niin uskomattomalta kuin se varmaan monen mielestä kuulostaa.
Itseä kyllä hieman jopa säälittää jos ja kun näen bemun ratissa keski-iän ylittänään miehen. Pojille soiva peli mutta se keski-iän ylittänyt on jotenkin hauska.
Näin kun 50v miehellä mintunvihreä bmw m2 ja sillä revitteli. Ei ymmärrä, että tuollainen luikero on tarkoitettu nuorelle rikkaalle playboylle 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on syy miksi naiset ei ymmärrä nopeiden autojen päälle eikä saa sitä nautintoa kun moottori karjuu ja pakoputki pärisee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei bemari miestä pahenna, ellei mies bemaria vai miten se meni. Ei ole punainen lippu, koska tunnen useamman todella mukavan bemarikuskin, eivätkä harrasta järjetöntä kaahailua, vaan ajavat sääntöjen mukaan. Niin uskomattomalta kuin se varmaan monen mielestä kuulostaa.
Itseä kyllä hieman jopa säälittää jos ja kun näen bemun ratissa keski-iän ylittänään miehen. Pojille soiva peli mutta se keski-iän ylittänyt on jotenkin hauska.
Näin kun 50v miehellä mintunvihreä bmw m2 ja sillä revitteli. Ei ymmärrä, että tuollainen luikero on tarkoitettu nuorelle rikkaalle playboylle 😂
Onhan tuo noloa. Vähän kuin kaunis, hyvin puettu nainen ajamassa jollain rottelolla. Niin noloa.
Kaikkein kovimmat kyydit tarjoili komea mies, jolla ei ollut edes ajokorttia, elämäni rakkaus. Bemarimies taas luokatonta vaakamamboa. Mutta kokemus vain tästä yhdestä BMW hemmosta. Oma vastimaton otanta puoltaa ajokortittomuutta.
Ei se automerkistä riipu mutta ajotapa ja se pitääkö autoa statuksena, se kertoo miehestä.
Yleensä nämä agressiiviset audi-bemari kuskit ovat enemmän tai vähemmän piilosovinisteja, määräilijöitä ja laittavat siis miehen aina naisen edelle.
Heille myös ura ja menestys on tärkeämpi kuin esimerkiksi vaimo ja lapset.
Listaa voisi jatkaa, tuosta saa jo varmasti riittävänä käsityksen siitä, miksi moni nuori nainen jää yllättävän nuorena yksin, johonkin kaupungin vuokra-asuntoon niitä lapsia hoitelemaan.
Määrittelet ihmisen auton perusteella?
Miksi minulle tuli mielikuva, että kuljet bussilla..
Vierailija kirjoitti:
Ei se automerkistä riipu mutta ajotapa ja se pitääkö autoa statuksena, se kertoo miehestä.
Yleensä nämä agressiiviset audi-bemari kuskit ovat enemmän tai vähemmän piilosovinisteja, määräilijöitä ja laittavat siis miehen aina naisen edelle.
Listaa voisi jatkaa, tuosta saa jo varmasti riittävänä käsityksen siitä, miksi moni nuori nainen jää yllättävän nuorena yksin, johonkin kaupungin vuokra-asuntoon niitä lapsia hoitelemaan.
Totta, kyllä sillä jotakin kompensoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Määrittelet ihmisen auton perusteella?
Miksi minulle tuli mielikuva, että kuljet bussilla..
Museoladalla. Ja mikä vika bussissa? En sentään mikään wannabe.
Sterotypia on usein syystä stereotypia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa aggressiivisesti kalliilla autolla ajava on luonteeltaan yksinkertaisesti mulkku. Ihan tarkoituksella teen äkkijarrutuksia tuollaisten edessä, että tietävät ainakin poistua minun puskuristani hiillostamasta.
Täällä maaseudulla naiset ajaa bemareilla. Parikymppiset mimmit 5-sarjan bemmillä polttaa kumia 😎
Hmm..
Villi veikkaus. Minulla On Toyota Supra ja ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää millainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä maaseudulla naiset ajaa bemareilla. Parikymppiset mimmit 5-sarjan bemmillä polttaa kumia 😎
Maalaisurpojen huvit.
Vierailija kirjoitti:
Hmm..
Villi veikkaus. Minulla On Toyota Supra ja ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää millainen olen.
Incel jolla animeauto 😂
Ennemmin kävelen kuin enää nousen bemun kyytiin..