Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maikkarin sympaattinen meteorologi Aleksi Jokelakin on saanut palautetta pukeutumisestaan, miksi?

Vierailija
27.09.2024 |

Kuka jaksaa valittaa kuinka meteorologit pukeutuvat. Jokela on symppis ja mukavan olonen meteorologi jota katselee ja kuuntelee mielellään.

Pekka Poudan villasukat saivat niin paljon palautetta että nykyään on kengät.

IL

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka ovat itse persoonattomia ja värittömiä eivät yleensä voi sietää sellaisia ihmisiä, joilla sitä persoonallisuutta löytyy. Tämä voi johtua siitä, että voimakas itseilmaisu herättää heidän sisäistä epävarmuuttaan ja saa heidät tuntemaan itsensä vähemmäksi.

Löytyy liikaa personaa typykältä.

Vierailija
42/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka ovat itse persoonattomia ja värittömiä eivät yleensä voi sietää sellaisia ihmisiä, joilla sitä persoonallisuutta löytyy. Tämä voi johtua siitä, että voimakas itseilmaisu herättää heidän sisäistä epävarmuuttaan ja saa heidät tuntemaan itsensä vähemmäksi.

Enpä tiedä, itse olen tuollainen väritön ja tasapaksu persoona, muttei itseäni voisi vähempää kiinnostaa miten jotkut toiset pukeutuvat tai esiintyvät. Jos en jostain henkilöstä pidä, niin en kuluta aikaa tai huomiota häneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen lääkitys (tai sen puute) pitää olla että oikeasti lähettää palautetta jostain tv-esiintyjän pukeutumisesta??

Millainen olisi oikea lääkitys jotta ymmärtää pukeutua asiallisiin asusteisiin, haloo

Eikä makkarankuoriin??

Vierailija
44/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi sukupolvi (65+) ei ole tajunnut että maailma on muuttunut, eikä enää ole soveliasta sanoa mitä sylki suuhun tuo. 

Vierailija
45/45 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi on lukenut filosofian maisteri. Hänellä on myös oma yritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän