Maikkarin sympaattinen meteorologi Aleksi Jokelakin on saanut palautetta pukeutumisestaan, miksi?
Kuka jaksaa valittaa kuinka meteorologit pukeutuvat. Jokela on symppis ja mukavan olonen meteorologi jota katselee ja kuuntelee mielellään.
Pekka Poudan villasukat saivat niin paljon palautetta että nykyään on kengät.
IL
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka ovat itse persoonattomia ja värittömiä eivät yleensä voi sietää sellaisia ihmisiä, joilla sitä persoonallisuutta löytyy. Tämä voi johtua siitä, että voimakas itseilmaisu herättää heidän sisäistä epävarmuuttaan ja saa heidät tuntemaan itsensä vähemmäksi.
Enpä tiedä, itse olen tuollainen väritön ja tasapaksu persoona, muttei itseäni voisi vähempää kiinnostaa miten jotkut toiset pukeutuvat tai esiintyvät. Jos en jostain henkilöstä pidä, niin en kuluta aikaa tai huomiota häneen.
Minkälainen lääkitys (tai sen puute) pitää olla että oikeasti lähettää palautetta jostain tv-esiintyjän pukeutumisesta??
Millainen olisi oikea lääkitys jotta ymmärtää pukeutua asiallisiin asusteisiin, haloo
Eikä makkarankuoriin??
Vanhempi sukupolvi (65+) ei ole tajunnut että maailma on muuttunut, eikä enää ole soveliasta sanoa mitä sylki suuhun tuo.
Aleksi on lukenut filosofian maisteri. Hänellä on myös oma yritys.
Löytyy liikaa personaa typykältä.