Alkaako sinulla huomenna jo työt vai oletko vielä lomalla?
Kommentit (11)
meillä oli joulu-yt:t.
ei ala enää työt. kiitos vihreät.
Lomailu jatkuu ainakin loppiaiseen saakka.
Vierailija kirjoitti:
meillä oli joulu-yt:t.
ei ala enää työt. kiitos vihreät.
ai onko vihreällä puolueella ollut yt-neuvottelut? Enpä ole kuullukaan
Työttömyyteni jatkuu huomennakin. Työttömyyteni jatkuu virallisesti työttömänä työnhakijana tai sitten epävirallisesti ilman tuota ja tukia niin kauan kunnes pääsen eläkkeelle. Totuus nimittäin on, että en työllisty koskaan. Toistaiseksi olen kuitenkin vielä työmarkkinatukea saava työtön työnhakija. Ensi vuonna saatan ilmeisesti menettää tukeni.
Olutlomalla, lähigoitajalle ei oge töuitö.
Työt jatkuu huomenna ja koko viikko töitä normaalisti. Paitsi 1.1 vapaa, koska pyhäpäivä.
Ei nyt vähään aikaan ala. Lähdin työstä, jossa oli työviikot matkoineen 60-65h, jatkuvaa syyllistämistä siitä että ei tee tarpeeksi ja on liian hidas (vaikkei sanojalla ollut käsitystäkään työmäärästä), muutaman kerran jopa uhkailua, henkisesti raskas työ, lomia ei ehtinyt pitämään ja jatkuvasti muiden tuuraamista vaikka hukkui pelkästään omien töiden alle, jonka takia lyhensin kesälomaanikin. Kaikki muu elämä jäi töiden alle. Järkyttyisitte jos kertoisin missä olin töissä.
On töitä, ärsyttää et vain 2 päivää, sit yks uudenvuoden vapaa ja sit taas töitä
Ei ala enää koskaan työt. Ensi elokuussa alkaa eläkepäivät. Olen ollut nyt 4 kuukautta pois työelämästä ja edelleen välillä mietin, mitä pitäisi ehtiä tekemään ennenkuin työt taas alkaa. Ja sitten havahdun, että ei ne ala. Enää koskaan.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/