Listataan pieniä tapoja ilahduttaa ihmisiä (ja miksei myös kokeilla heti tänään)
Yksi tosi hyvä on jättää panttikolikko ostoskärryyn. Useimmilla meistä on hyvin varaa siihen, ja se ilahduttaa löytäjäänsä ihan suhteettoman paljon arvoonsa nähden.
Kommentit (237)
Kannattaa laittaa palstan kiltille miehelle kommentteihin yläpeukku. Useat meistä pystyisi siihen ja se ilahduttaisi paljon vaivaansa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laittaa palstan kiltille miehelle kommentteihin yläpeukku. Useat meistä pystyisi siihen ja se ilahduttaisi paljon vaivaansa nähden.
Ei, ei vaan pysty peukuttamaan itsesäälisten ulisijoiden katkeria vuodatuksia. Sori.
Kiitän ja sanon moikat kassoille aina lähtiessäni kaupasta, myös toivon hyvää päivänjatkoa takaisin.
Hymyilee reippaasti tervehtiessään kaupankassaa, tuntematonta naapuria, bussikuskia ym..
Pomin tänään auringonkukkia (omalta pellolta) töihin josta jokainen halukas sai napata nipun mukaan :)
Liikenteessä voi aina kiittää vaikka kättä heilauttamalla ja hymyllä, jos toinen antaa tilaa. Yleensäkin, ajattelu, että koska mun ei ole pakko tehdä jotain, niin en tee, on jotenkin raskasta. Pieni huomaavaisuus ei vie aikaa kuin korkeintaan minuutin, sillä voi saada hyvän olon toiselle ja itsellekin.
Olen joskus ostanut karkkirasioita ja jättänyt niitä hisseihin, kirjaston hyllyille jne. Toivottavasti joku ilahtunut.
Tee puolisollesi iltapalavoileivät <3
Jättää pankkikortti automaatille pin-koodeineen.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ostanut karkkirasioita ja jättänyt niitä hisseihin, kirjaston hyllyille jne. Toivottavasti joku ilahtunut.
Muuten hyvä, mutta en ainakaan itse uskaltaisi syödä. Sitä ei ikinä tiedä kuka hullu niitä myrkyttäisi tms.
Vierailija kirjoitti:
Kuka semmoisia uskaltaa syödä?
Vierailija kirjoitti:
Noista herää aina mieleen joku myrkytys/muu kepponen. Vaikka muovit olisi päällä, niin en söisi. Heittäisin lähimpään roskikseen.
Juttele yksinäisille mummoille ja papoille kaupungilla.
Miksi tällainen hyvänmielen ketju täytyy pilata noilla "hauskoilla" letkautuksilla?
Itselle tulee hyvä mieli kun joku kehuu koiraani, joten sanon että muiden lapsien tai lemmikin kehuminen.
Ja jos parkkipaikalta lähtiessäsi parkkilipussa on vielä reilusti aikaa, lipun voi viedä automaattiin seuraavan löydettäväksi ja käytettäväksi. Se kannattaa tökätä esim. kolikonsyöttöön, niin ei jää huomaamatta. Ap