Kun kesällä on 15 astetta, laitetaan vähän collegepaitaa päälle. Kun nyt on 15 astetta, niin
pitää olla välikausipuku, kurahousut, pipo, tumput, kurahanskat, villasukat, kumpparit.
Suhteellista tuo lämpötila.
Kommentit (78)
Syksyllä on myös kosteutta ilmassa ja sekin tuntuu viileältä.
No vähintäänkin nuo eikä edes riitä!
Koululaisia edelleen painaa T-paita päällä ulkona?
Vierailija kirjoitti:
So? Painan kulman lähikauppaan tammikuussakin crocseissa, shortseissa ja t-paidassa.
Hemmetinmoinen tuuli ja pilvistä/sadekuuroja. Edes minä en lähde enää pyörälenkille shortseissa vaan tuulipuvussa.
Viime päivinä olen nähnyt naisia jo toppatakki päällä. Se on liikaa kyllä. Itsellä vielä kesävaatteet (mekko ja sukkahousut) ja farkkutakki siihen.
Kun keväällä on +5c, voi olla lähes ilman pipoa ja välihousuja. Syksyllä samoilla asteilla pitää lisäksi olla tuulenpitävä takki ja huivi.
Vierailija kirjoitti:
Kun keväällä on +5c, voi olla lähes ilman pipoa ja välihousuja. Syksyllä samoilla asteilla pitää lisäksi olla tuulenpitävä takki ja huivi.
Joo, ja pakkasten jälkeen kun nousee nollaan, voi olla takki auki. Syksyllä kaikki mahdollinen päälle, kun ekaa kertaa laskee nollaan.
Tähän tarvitaan varmaankin Einsteinin suhteellisuusteoriaa...
Vierailija kirjoitti:
Keväällä lämmittää aurinko, kesällä lämmittää silti kesäilma, syksyllä se viima oikeasti tuntuu kylmältä.
Seli seli seli.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä on enemmänkin kosteutta.
Vierailija kirjoitti:
Hemmetinmoinen tuuli ja pilvistä/sadekuuroja. Edes minä en lähde enää pyörälenkille shortseissa vaan tuulipuvussa.
Suominaisen univormu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Painan kulman lähikauppaan tammikuussakin crocseissa, shortseissa ja t-paidassa.
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaisen univormu.
Tursuavien leggingsien lisäksi.
Miten muualla maailmassa ihmiset pärjää? Välillä ei voi kun nauraa näitä suomalaisten omituisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten muualla maailmassa ihmiset pärjää? Välillä ei voi kun nauraa näitä suomalaisten omituisuuksia.
Muualla maailmassa ei ulkoilla, jos ei ole lämmintä ja poutaa. Koulut suljetaan, jos sataa lunta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se just tämä ilmankosteus vaikuttaa paljon siihen, millaiselta se 15 astetta tuntuu. Siihen lisänä vielä tuuli, mikä syksyllä on kylmempi kuin kesällä.
Ja kesällä enempi se asenne, että kesä kuivaa minkä kastelee, eikä heti olla pukemassa kuriksia, kuten syksyllä. Vaikka yhtä lämmintä.
Keväällä lämmittää aurinko, kesällä lämmittää silti kesäilma, syksyllä se viima oikeasti tuntuu kylmältä.