Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen miehen 10 vinkkiä muille miehille

Vierailija
27.09.2024 |

Lähes 20 vuoden avioliitto päättyi muutama vuosi sitten ja sen jälkeen olen ollut enemmän tai vähemmän sinkkuna. Olen kuitenkin huomannut, että jopa kaltaiselleni, hyvinkin tavalliselle, miehelle on vielä kysyntää naismarkkinoilla. Olen muutaman naisen kanssa tästä keskustellut aika vakavastikin, että miten tällainen perusmies riittää kohtuullisen mukavasti naisille. Joten tässä 10 vinkkiä muille palstan keski-ikäisille miehille, mikä omasta mielestäni on toiminut naismarkkinoilla.

1, 2, 3, 4 ja 5) ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole kauhean paljon merkitystä. Tuntuu ehkä uskomattomalta, mutta oman kokemukseni mukaan se on tosiaan näin. Totta kai jossain menee raja ja jokainen ei kelpaa jokaiselle, mutta lähtökohtaisesti ulkonäkö ei lopulta ratkaise kovinkaan paljon.

6) pidä itsestäsi huolta!!!! Tämä pitää sisällään esimerkiksi siistin pukeutumisen, siistit hiukset (ja parran/viikset jos sellaiset on). Pidä huolta myös hygieniasta, myös suun hygienia on tärkeää.

7) liiku. Ihan sama mikä harrastus on, se voi olla kuntosali, padelia, jalkapalloa tai vaikka ihan vaan luonnossa kävelyä. Mutta jotain aktiivista toimintaa kannattaa harrastaa. Se nostaa mielialaa, parantaa unen laatua, lisää itsevarmuutta, lisää usein sosiaalisia taitoja ja antaa hyvää keskustelun aihetta ellei muuta jutun alkua löydy ensi treffeillä.

8) seuraa aikaasi. Sen verran pitää olla ajan hermoilla, että osaa ainakin jonkin verran jutella ajankohtaisista asioista. Samaa mieltä ei todellakaan tarvitse olla asioista, itse oikeistolaisena olen saanut yhdestä vasemmistolaisesta naisesta hyvän kaverin, mutta jotain sanottavaa tulee olla päivän polttavista aiheista.

9) Seuraa myös kulttuuria! Usein meidän miesten ongelma on, että seuraamme televisiosta lähinnä formuloita, jääkiekkoa ja James Bondeja. Mutta jos on vähänkin kiinnostusta vaikkapa teatteriin tai kirjallisuuteen (jotain muutakin kuin Reijo Mäki), niin näistä löytyy usein hyvin keskusteltavaa naisten kanssa. Lisäksi teatterit ja konsertit ovat loistavia treffipaikkoja! Naiset ovat keskimäärin kiinnostuneempia kulttuurikokemuksista kuin F1 -tuloksista.

10) Ole "ylpeä" itsestäsi. Itseluottamus on tärkeäa ja tämä ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että luotat itseesi ja siihen että kelpaat sellaisena kuin olet. Turha yliyrittää olla jotain mitä ei ole, sillä tästä jää kiinni nopeasti. Toisaalta turha myöskään olla vähemmän mitä olet, itseensä luottava mies on miellyttävämpi kuin sellainen joka vaikuttaa koko ajan pyytävän anteeksi olemassaoloaan.

M51

Kommentit (325)

Vierailija
181/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaisten naisten kylmäkiskoisuuteen pääsee aivan erinomaisesti tutustumaan ilman, että pitäisi asettua itse henkilökohtaiseen kurimukseen heidän kanssaan. Tämä palsta esimerkiksi on vallan mainio näyttämö asian suhteen."

Muodostat siis maailmankuvasi parisuhteista satunnaisten anonyymien nettikirjoitusten perusteella? No sitten en ihmettele lopputulosta.

Vierailija
182/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille annetaan vinkiksi, että pitää tehdä niitä asioita, joista naiset tykkäävät. Annetaanko naisille vinkiksi, että pitää katsoa jääkiekkoa ja formuloita, jotta osaa keskustella niistä miesten kanssa? 

Ei todellakaan, palvokaa miehet vulvaa tai olkaa ilman.

Nainen ei tarvitse miestä, mies tarvitsee naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa miehistä ymmärtää ettei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään, ainoastaan vie."

No ei varmaankaan tuo jos se nainen valitaan tämän palstan miesten kriteereillä eli pitää nyt vain saada se "nainen".

Sitten on ne oikeasti aikuiset ja kypsät miehet jotka valitsevat kumppanin niin että oikeasti tykkäävät siitä ihmisestä. Voin kokemuksesta kertoa että se muuttaa asioita aika paljon parempaan suuntaan siinä suhteessa.

Valitettavasti tämä ei vain pidä paikkaansa. Nainen on aina suurempi riski miehelle kuin mahdolliset hyödyt.

Mitä höpiset? Jos ei nainen vallan väkivaltaiseksi äidy, toisen ihnmisen deittailu ei ole mikään riski.

Nainen tulee raskaaksi toiselle miehelle, mutta n

Jäät auton alle - fyysinen riski

Sarjamurhaaja ottaa sinut kohteekseen - fyysinen riski

Voit toki pelätä kaikenlaista mutta on hyvä ymmärtää myös todennököisyyksiä. Nuo mainitsemasi asiat eivät ole mitenkään kauhean todennäköisiä jos valitset kumppanisi oikeilla kriteereillä.

Vierailija
184/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei jaksa lukea aloitusta, tässä viesti tiivistettynä: ole normaali mies.

Psykopaatit menestyy paremmin naisten kanssa, normaali mies saa tavan tallukan, psykopaatti kauniita naisia.

Vierailija
185/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvät neuvot. Aloituksen kaltainen mies kävisi varsin hyvin kaveriksi.

Kaveriksi jäävät miehet jotka käyttäytyvät aina vain kaverillisesti. Kumppaniksi pääsee se mies joka hyvän kaveruuden lisäksi osaa tehdä riittävän nopeasti myös selväksi että haluaa olla muutakin kuin kaveri.

No höpsis nyt taas. Nykyistä suhdettani edelsi vuosikymmenen kaveruus, että sikäli teoriasi kiirehtimisestä ei pidä paikkaansa. Sanoin edellä tuolla tavoin, koska tiedän, että suhteen syvenemiseen tarvitaan mukavan seuran lisäksi riittävän yhteneväinen arvomaailma ja koska tosiaan en ole vapaana.

Tietenkin poikkeuksia on ja joillekin sopii aina hidas tutustuminen. Useammin kuitenkin on niin että kaveruudesta eteenpäin siirtym

Sikäli kyllä totta, että joskus se suu pitää saada auki. Jos ihastus on sinkkuna, hölmöähän se on jäädä ihmettä odottamaan. Meidän tapauksessamme kaveruus muuttui enemmäksi, kun kummallekin tahoillamme oli tullut ero. Halusin vain sanoa, että yhtä oikeaa tapaa ei ole, mutta toimia pitää. Tuulenpuuska ei nosta tikanpoikaa puuhun, kyllä sinne pitää itse pyrkiä ja haluta.

Vierailija
186/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä edes halua mitään nuorta naista, suunnilleen oman ikäiset ovat just sopivia minulle. Löytyy paremmin yhteinen sävel kun ollaan eletty suunnilleen samaa aikaa. En tiedä osaisinko edes olla jotain 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Ei kyllä ole kokemusta aiheesta, ei edes yrittämisestä.

AP

Usein näin mutta kyllä myös nuoremman tai vanhemman kanssa voi olla hyvä suhde, ikä ei ratkaise rakkaudessa.

Voi toki olla. Mutta siinä on aina isommat riskit sille että ikäero aiheuttaa ennemmin tai myöhemmin myös ongelmia. Ihan jo niin että ollaan erilaisissa elämäntilanteissa.

Vierailija
187/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"normaali mies saa tavan tallukan"

Normaalille miehelle se tavallinen nainen on kyllä yleensä myös se paras valinta suhteen toimivuuden kannalta.

Vierailija
188/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jälleen kerran tuo on myös käännettävissä niin, että nainen voi itsekin käyttää sitä growth mindsettiä eikä vain vaadi lisää asioita miehiltä. "

Vaatia saa mutta ei sitten valittaa jos ne vaatimukset karsivat ehdokkaat nollaan.

Naiset eivät keskimäärin valita miehettömyyttä vaan elävät sitten ihan tyytyväisenä sinkkuina. Miehet taas keskimäärin valittavat ja ovat kovinkin onnettomia ilman naista.

Naisten sinkkuus on ilmaista OnlyFans-rahaa ja seksitreffejä miesmallien kanssa. Naisella on vakaa perusturvallisuus omasta viehättävyydestään.

Sinkkuudesta kerrotaan samaan tapaan kuin pankkiiri kertoo siitä, miten ostaa vaatteet Tokmannilta; että kuulostaisi nöyrältä eikä herättäisi raivoa. 

Vierailija
189/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa miehistä ymmärtää ettei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään, ainoastaan vie."

No ei varmaankaan tuo jos se nainen valitaan tämän palstan miesten kriteereillä eli pitää nyt vain saada se "nainen".

Sitten on ne oikeasti aikuiset ja kypsät miehet jotka valitsevat kumppanin niin että oikeasti tykkäävät siitä ihmisestä. Voin kokemuksesta kertoa että se muuttaa asioita aika paljon parempaan suuntaan siinä suhteessa.

Valitettavasti tämä ei vain pidä paikkaansa. Nainen on aina suurempi riski miehelle kuin mahdolliset hyödyt.

Mitä höpiset? Jos ei nainen vallan väkivaltaiseksi äidy, toisen ihnmisen deittailu ei ole mikään riski.

Nainen tulee raskaaksi toiselle miehelle, mutta n

Ei kukaan ole käskenyt mennä naimisiin tai perustaa perhettä. Etkö osaa olla naisten kanssa ihan tavallisesti, joko kaverina tai deittailla kevyesti?

Vierailija
190/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halusin vain sanoa, että yhtä oikeaa tapaa ei ole, mutta toimia pitää. "

Tuo on niin totta. Mikään suhde ei synny jos kukaan ei tee mitään.

Monesti olen miettinyt miten pienestä päätöksestä tehdä jotain voi elämä olla kiinni. Kun emmin ja pohdin että uskallanko mennä juttelemaan sille kivan näköiselle tytölle niin siinä meni monta kertaa edestakaisin kyllä-ei-kyllä-ei. Sitten sain jostain sen rohkeuden ja loppu on historiaa.

Vierailija
191/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kohdat 9 ja 10 on ristiriidassa. Pitäisi seurata kulttuuria, vaikka ei kiinnosta ja kuitenkin pitäisi olla ylpeänä oma itsensä.

Monesti miehillä se että "ei kiinnosta" johtuu vain siitä että on niin kovat ennakkoluulot siitä mistä mies saa tykätä ja mistä ei.

Jos ihminen ei onnistu tykkäämään koskaan mistään mikä mitenkään viittaa kulttuuriin ja pitää kaikkea sellaista aina vain hömpötyksenä niin aika ankeaa seuraa sellainen usein on.

Kaikesta ei tarvitse pitää tai kiinnostua mutta tietty avarakatseisuus ja ennakkoluulottomuus on kyllä yksi iso naisiin vetoava puoli miehissä. 

Pakko sanoa, että lukemani perusteella voisin olettaa palstanaisten "kulttuurin" rajoittuvan lähinnä Popedan

Niin se on aina, että ihmisistä aika pieni osa on kultivoituneita. Täällä näkee paljon kirjoituksia sinkuille, että mitä tarjottavaa sinulla olisi parisuhteessa. Niillä jotka noin sanoo, on yleensä tuskin itsellään mitään popedaa ja sohvanvaltaajia syvällisempää tarjottavaa. Aika harva tavis tai valtavirran ihminen on millään tavalla mielenkiintoinen.

Vierailija
192/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No oman lähipiirin kokemukset ovat tietysti aina vähän sattumanvarainen otanta mutta tunnen yhden suomalais-korealaisen pariskunnan (joka tapasi Amerikassa jossa molemmat opiskelivat) ja heidän suhteensa vaikuttaa ainakin ulkopuolisen silmin ihan samalta kuin muutkin suomalaiset liitot. Naisella oma ura ja kotitöitä tekee se joka ehtii.

Sitten on pari miestä jotka ovat hakeneet naiset Filippiineiltä ja molemmat liitot päättyivät myöhemmin eroon kun ei sitä aitoa rakkautta sitten tainnut ollakaan vaikka aluksi oltiin niin onnellisen oloisia.

Toki tuo voi olla sattumaakin mutta nuo tapaukset olen itse nähnyt."

Tätä mä vähän epäilin, että kokemuksesi ovat varsin vähäpätöiset ja ryhdyit hölmösti yleistämään. Minä olen lukenut joistakin suomalaisista naisista lehtiartikkeleita, miten ovat surmanneet pienet viattomat lapsensa, mutta en silti ajattele että suomalaiset naiset pääosin tappavat lapsiaan...

Vierailija
193/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat realismin ja luovuttamisen. Kaikki ei ole omissa käsissä. Jokainen meistä on esim. kuolevainen ja kun olin lapsi, tyttö koulustani jäi rekan alle eikä varmasti saanut avoimen arkun hautajaisia. Oliko tytön huono inkwell-persoonallisuus syynä? Jotkut onnettomuudet tulevat kertarysäyksessä, jotkut harppauksissa ja jotkut kulkevat mukana niin, että niitä on vaikea edes tunnistaa, varsinkin jos kaasuvalotetaan kympillä. 

Jälleen kerran tuo on myös käännettävissä niin, että nainen voi itsekin käyttää sitä growth mindsettiä eikä vain vaadi lisää asioita miehiltä. Tuo growth mindset -puhe voi olla tapa keskusteluyhteyden katkaisemiseen ja eriarvoisuuden normalisointiin. Eli markkinoilla saavat olla vain ne, jotka toistelevat naisettuneita sloganeja. Vertauksena siis suomettumiselle, jossa piti ihailla itänaapuria eikä nähdä ongelmaa siinä, kun valta oli siellä. 

Nyt on kyllä ymmärretty perusteellisesti väärin niin growth mindset kuin realismi ja luovuttaminen parinhakuasioissakin. 

Kirjoittaja jolle tämä lainattu vastaus on osoitettu vain käytännössä sanoi, että naiset ei pidä uhriutuvia, itseään surkuttelemaan käpertyneitä miehiä seksikkäinä ja haluttavina, vaan sellaisia jotka ottavat sen mitä heillä on ja tekevät sillä parhaansa. Menevät ja elävät elämäänsä niin hyvin kuin voivat, eivätkä jää uikuttamaan sitä mitä heiltä puuttuu. 

Kaikki nyt ymmärtää, ettei elämässä kaikki ole omissa käsissä, jokainenhan täältä joskus kuoleekin vaikka harva haluaisi. Mutta siitä on pirun pitkä matka sellaiseen tulkintaan, että jos et ole joku 180+ cm laatikkoleuka lentäjäkirurgi, niin realismin nimissä sun täytyy tyytyä olemaan yksin tai jonkun naisen kanssa jota et todellakaan halua. Ihan tavallisia miehiä pariutuu koko ajan. Esim. nyt itse pidän taukoa töistä, ja vieressäni konttorissa istuu mies, joka on alle 170 cm pitkä eikä ulkonäöllä muutenkaan koreile. Hän on kuitenkin rento ja mukava tyyppi, insinöörintyössään taitava ja tehokas. Hänellä on vaimo ja 3 lasta. Tunnen muitakin samantyyppisiä, jotka ei ulkoisesti ehkä ole komeita, mutta puoliso on löytynyt, koska asenne ei ole ollut sellainen "realisti" joka katsoo vaan jotain hatusta vedettyjä kriteereitä ja sitten "realistina" toteaa parhaaksi luovuttaa ja katkeroitua.

Vierailija
194/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten sinkkuus on ilmaista OnlyFans-rahaa ja seksitreffejä miesmallien kanssa."

Missähän fantasiamaailmassa oikein elät? Et ilmeisesti tunne yhtään sinkkunaista kun kuvittelet moista.

Vierailija
195/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"sen liiton dynamiikka on yleensä luonnostaan erilainen kuin suomalaisen naisen kanssa koska..."

Voin jatkaa tästä, että se todellakin on erilainen jo pelkästään siksi, että aasialaiset naiset (eivät tietenkään kaikki) ovat paljon romanttisempia, kuin suomalaiset kylmäkiskoiset naiset, joille on suorastaan kirosana edes puhua toisten ihmisten miellyttämisestä.

Mistä johtuu että valitsetkin aina kylmäkiskoisia naisia? Et kai vaan mene ulkonäkö edellä ja jätä luonnetta vähemmälle kriteereissä?

Suomalaisten naisten kylmäkiskoisuuteen pääsee aivan erinomaisesti tutustumaan ilman, että pitäisi asettua itse henkilökohtaiseen kurimukseen heidän kanssaan. Tämä palsta esimerkiksi on vallan mainio näyttämö asian suhteen.

&n

Eihän sulla ole kokemusta mistään naisista. Incelin katkera ulina perustuu juuri siihen pettymykseen, ettei ole kenellekään kelvannut.

Vierailija
196/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalille miehelle se tavallinen nainen on kyllä yleensä myös se paras valinta suhteen toimivuuden kannalta.

Varmasti niin, mutta ei tarjoa suuria elämyksiä.

Vierailija
197/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos mies haluaa pitää koko ikänsä nuoren naisen, niin 35-vuotiaana pitää siirtyä venäläisiin naisiin ja viimeistään 60-vuotiaana pitää siirtyä thaimaalaisiin naisiin."

Tai sitten voi hankkia moraalin ja selkärangan ja pysyä sen saman naisen kanssa.

Eli ihmiset, jotka eroavat ovat kategorisesti moraalittomia ja/tai selkärangattomia? Yhteisöt, joissa noin ajatellaan ovat jääneet henkisesti keskiajalle. Niitäkin riittää.

Puhuin miehistä jotka säännöllisesti vaihtavat tietoisesti aina nuorempaan. Ei se toki ole moraalitonta jos sen muistaa aina etukäteen kertoa niille naisille että vaihdut sitten kyllä aikanaan nuorempaan. Mutta aika harva mies taitaa olla niin rehellinen.

Jos sinut on aina vaihdettu nuorempaan, niin huomaatko mikä kaikissa tapauksissa on yhteinen tekijä? Sinä itse.

Vierailija
198/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No oman lähipiirin kokemukset ovat tietysti aina vähän sattumanvarainen otanta mutta tunnen yhden suomalais-korealaisen pariskunnan (joka tapasi Amerikassa jossa molemmat opiskelivat) ja heidän suhteensa vaikuttaa ainakin ulkopuolisen silmin ihan samalta kuin muutkin suomalaiset liitot. Naisella oma ura ja kotitöitä tekee se joka ehtii.

Sitten on pari miestä jotka ovat hakeneet naiset Filippiineiltä ja molemmat liitot päättyivät myöhemmin eroon kun ei sitä aitoa rakkautta sitten tainnut ollakaan vaikka aluksi oltiin niin onnellisen oloisia.

Toki tuo voi olla sattumaakin mutta nuo tapaukset olen itse nähnyt."

Tätä mä vähän epäilin, että kokemuksesi ovat varsin vähäpätöiset ja ryhdyit hölmösti yleistämään. Minä olen lukenut joistakin suomalaisista naisista lehtiartikkeleita, miten ovat surmanneet pienet viattomat lapsensa, mutta en silti ajattele että suomalaiset naiset pääosin tappavat lapsiaan...

Nyt sitten odottelen sitä sinun tieteelliset kriteerit täyttävää tutkimustasi josta olet tiukan objektiivisen tietosi näistä suhteista muodostanut.

Kun siis totesimme että mitkään omat kokemukset ja näkemykset eivät ole minkään arvoisia.

Vierailija
199/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti niin, mutta ei tarjoa suuria elämyksiä.

Noin voi ajatella jos rakastumisen konsepti on itselle ihan uusi. 

Vierailija
200/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos sinut on aina vaihdettu nuorempaan, niin huomaatko mikä kaikissa tapauksissa on yhteinen tekijä? Sinä itse."

Ei minua ole vaihdettu nuorempaan. Todellä etäinen ajatuskin että tuo vaimo tuossa alkaisi äkkiä jahdata jotain meidän omien poikien ikäisiä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme