Keski-ikäisen miehen 10 vinkkiä muille miehille
Lähes 20 vuoden avioliitto päättyi muutama vuosi sitten ja sen jälkeen olen ollut enemmän tai vähemmän sinkkuna. Olen kuitenkin huomannut, että jopa kaltaiselleni, hyvinkin tavalliselle, miehelle on vielä kysyntää naismarkkinoilla. Olen muutaman naisen kanssa tästä keskustellut aika vakavastikin, että miten tällainen perusmies riittää kohtuullisen mukavasti naisille. Joten tässä 10 vinkkiä muille palstan keski-ikäisille miehille, mikä omasta mielestäni on toiminut naismarkkinoilla.
1, 2, 3, 4 ja 5) ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole kauhean paljon merkitystä. Tuntuu ehkä uskomattomalta, mutta oman kokemukseni mukaan se on tosiaan näin. Totta kai jossain menee raja ja jokainen ei kelpaa jokaiselle, mutta lähtökohtaisesti ulkonäkö ei lopulta ratkaise kovinkaan paljon.
6) pidä itsestäsi huolta!!!! Tämä pitää sisällään esimerkiksi siistin pukeutumisen, siistit hiukset (ja parran/viikset jos sellaiset on). Pidä huolta myös hygieniasta, myös suun hygienia on tärkeää.
7) liiku. Ihan sama mikä harrastus on, se voi olla kuntosali, padelia, jalkapalloa tai vaikka ihan vaan luonnossa kävelyä. Mutta jotain aktiivista toimintaa kannattaa harrastaa. Se nostaa mielialaa, parantaa unen laatua, lisää itsevarmuutta, lisää usein sosiaalisia taitoja ja antaa hyvää keskustelun aihetta ellei muuta jutun alkua löydy ensi treffeillä.
8) seuraa aikaasi. Sen verran pitää olla ajan hermoilla, että osaa ainakin jonkin verran jutella ajankohtaisista asioista. Samaa mieltä ei todellakaan tarvitse olla asioista, itse oikeistolaisena olen saanut yhdestä vasemmistolaisesta naisesta hyvän kaverin, mutta jotain sanottavaa tulee olla päivän polttavista aiheista.
9) Seuraa myös kulttuuria! Usein meidän miesten ongelma on, että seuraamme televisiosta lähinnä formuloita, jääkiekkoa ja James Bondeja. Mutta jos on vähänkin kiinnostusta vaikkapa teatteriin tai kirjallisuuteen (jotain muutakin kuin Reijo Mäki), niin näistä löytyy usein hyvin keskusteltavaa naisten kanssa. Lisäksi teatterit ja konsertit ovat loistavia treffipaikkoja! Naiset ovat keskimäärin kiinnostuneempia kulttuurikokemuksista kuin F1 -tuloksista.
10) Ole "ylpeä" itsestäsi. Itseluottamus on tärkeäa ja tämä ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että luotat itseesi ja siihen että kelpaat sellaisena kuin olet. Turha yliyrittää olla jotain mitä ei ole, sillä tästä jää kiinni nopeasti. Toisaalta turha myöskään olla vähemmän mitä olet, itseensä luottava mies on miellyttävämpi kuin sellainen joka vaikuttaa koko ajan pyytävän anteeksi olemassaoloaan.
M51
Kommentit (325)
Aloitus on sinänsä varmaan pätevää neuvoa jollekin Pertti perusnormaalille, mutta jotenkin vähän naiivi. On asioita myös noiden juttujen ulkopuolella, jotka vaikuttaa, ja joku mies, jolla on kaikki nuo kohdat hoidossa, voi silti olla saamaton. Ja toisaalta vaikka ei olisi kaikki nuo asiat hoidossa, niin miehellä voi olla hyvä vienti.
Aloitus on tehty keskivertomiehen näkökulmasta, ääripäissä kumpaankin suuntaan keskiverrosta on enemmän nyanssia, mutta keskivertomies uskoo, että hänen näkökulmansa voi yleistää kaikkiin miehiin.
Ap oli 20 vuotta naimisissa ja tajusi vasta eron jälkeen, että suihkussakin pitäisi joskus käydä ja hampaat pestä? Ja nyt jakaa näitä "hyviä" neuvojaan syvään rintaääneen muille miehille? Anna mun kaikki kestää.
Vierailija kirjoitti:
Ap oli 20 vuotta naimisissa ja tajusi vasta eron jälkeen, että suihkussakin pitäisi joskus käydä ja hampaat pestä? Ja nyt jakaa näitä "hyviä" neuvojaan syvään rintaääneen muille miehille? Anna mun kaikki kestää.
Naisillehan vastaavia neuvoja kukaan ei uskalla antaa ja lopputuloksen voi haistaa esim. Prismoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi jotkut miehet sitten valitsevat tavallisen näköisen naisen, vaikka valittavana olisi kauniitakin. Olen tavallisen näköinen nainen. Muistan, että nykyisen mieheni tavatessani häntä piiritti myös huomattavasti itseäni kauniimpi nainen. Olin varma, että eihän tämä mies nyt minua huomaa. Kuitenkin mies alkoi seurustella kanssani. Kysyin viattomasti, mitä hän piti x:stä eli tästä kauniista naisesta. Vastaus kuului: ei ollut minun tyyppiäni. Nyt olemme olleet naimisissa 30 vuotta.
Koska kauniit naiset ovat ylimielisiä ja töykeitä. Jos joskus tapaan kauniin ja ystävällisen naisen, voin kertoa poikkeuksia olevan. Nyt en voi.
Kaunottaret (nuoret, hoikat, ihanaiset) eivät ole töykeitä. Eivät edes silloin kun antavat pakit, nekin tulevat ihanan hellästi. Sen sijaan, nypittyjä, ankkahuulisia, silikonimöykyillä varustettuja, rumatukkaisia, kivikasvoisia, pomonaisia ei kannata lähestyä, he eivät ole kauniita vaan feikattuja. /M67v
💎
Hienoa! Sittenhän tässä ei oo mulla hädän päivää, kun kaikki muut kohdat täyttyy, mutta oon kaiken lisäksi hyvännäköinen. -m49