Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen miehen 10 vinkkiä muille miehille

Vierailija
27.09.2024 |

Lähes 20 vuoden avioliitto päättyi muutama vuosi sitten ja sen jälkeen olen ollut enemmän tai vähemmän sinkkuna. Olen kuitenkin huomannut, että jopa kaltaiselleni, hyvinkin tavalliselle, miehelle on vielä kysyntää naismarkkinoilla. Olen muutaman naisen kanssa tästä keskustellut aika vakavastikin, että miten tällainen perusmies riittää kohtuullisen mukavasti naisille. Joten tässä 10 vinkkiä muille palstan keski-ikäisille miehille, mikä omasta mielestäni on toiminut naismarkkinoilla.

1, 2, 3, 4 ja 5) ulkonäöllä ei loppujen lopuksi ole kauhean paljon merkitystä. Tuntuu ehkä uskomattomalta, mutta oman kokemukseni mukaan se on tosiaan näin. Totta kai jossain menee raja ja jokainen ei kelpaa jokaiselle, mutta lähtökohtaisesti ulkonäkö ei lopulta ratkaise kovinkaan paljon.

6) pidä itsestäsi huolta!!!! Tämä pitää sisällään esimerkiksi siistin pukeutumisen, siistit hiukset (ja parran/viikset jos sellaiset on). Pidä huolta myös hygieniasta, myös suun hygienia on tärkeää.

7) liiku. Ihan sama mikä harrastus on, se voi olla kuntosali, padelia, jalkapalloa tai vaikka ihan vaan luonnossa kävelyä. Mutta jotain aktiivista toimintaa kannattaa harrastaa. Se nostaa mielialaa, parantaa unen laatua, lisää itsevarmuutta, lisää usein sosiaalisia taitoja ja antaa hyvää keskustelun aihetta ellei muuta jutun alkua löydy ensi treffeillä.

8) seuraa aikaasi. Sen verran pitää olla ajan hermoilla, että osaa ainakin jonkin verran jutella ajankohtaisista asioista. Samaa mieltä ei todellakaan tarvitse olla asioista, itse oikeistolaisena olen saanut yhdestä vasemmistolaisesta naisesta hyvän kaverin, mutta jotain sanottavaa tulee olla päivän polttavista aiheista.

9) Seuraa myös kulttuuria! Usein meidän miesten ongelma on, että seuraamme televisiosta lähinnä formuloita, jääkiekkoa ja James Bondeja. Mutta jos on vähänkin kiinnostusta vaikkapa teatteriin tai kirjallisuuteen (jotain muutakin kuin Reijo Mäki), niin näistä löytyy usein hyvin keskusteltavaa naisten kanssa. Lisäksi teatterit ja konsertit ovat loistavia treffipaikkoja! Naiset ovat keskimäärin kiinnostuneempia kulttuurikokemuksista kuin F1 -tuloksista.

10) Ole "ylpeä" itsestäsi. Itseluottamus on tärkeäa ja tämä ei tarkoita mitään muuta kuin sitä, että luotat itseesi ja siihen että kelpaat sellaisena kuin olet. Turha yliyrittää olla jotain mitä ei ole, sillä tästä jää kiinni nopeasti. Toisaalta turha myöskään olla vähemmän mitä olet, itseensä luottava mies on miellyttävämpi kuin sellainen joka vaikuttaa koko ajan pyytävän anteeksi olemassaoloaan.

M51

Kommentit (325)

Vierailija
161/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kohdat 9 ja 10 on ristiriidassa. Pitäisi seurata kulttuuria, vaikka ei kiinnosta ja kuitenkin pitäisi olla ylpeänä oma itsensä.

Monesti miehillä se että "ei kiinnosta" johtuu vain siitä että on niin kovat ennakkoluulot siitä mistä mies saa tykätä ja mistä ei.

Jos ihminen ei onnistu tykkäämään koskaan mistään mikä mitenkään viittaa kulttuuriin ja pitää kaikkea sellaista aina vain hömpötyksenä niin aika ankeaa seuraa sellainen usein on.

Kaikesta ei tarvitse pitää tai kiinnostua mutta tietty avarakatseisuus ja ennakkoluulottomuus on kyllä yksi iso naisiin vetoava puoli miehissä. 

Pakko sanoa, että lukemani perusteella voisin olettaa palstanaisten "kulttuurin" rajoittuvan lähinnä Popedan ja Klamydian keikoilla käymiseen. Ei kiitos minulle

Hahaa, saattaa olla. Ihmettelen itse yli viisikymppisenä naisena miten ikätoverini maaseudun pikkukaupungista ovat jämähtäneet näihin Popedan stadionkonsertteihin ja iskelmäfestivaaleihin. Suomessa on hemmetisti keikkapaikkoja ja tuhansia bändejä ja minifestareita joihin voisi tutustua. Elokuvafestivaaleja, kulttuuriviikkoja, taidemuseoita, tanssia, teattereita.

Vierailija
162/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seurustellut vain suomalaisten kanssa ja minusta suomalaiset naiset ovat vallan ihania.

AP

Et tiedä mitä olet menettänyt.

Jos tykkää nöyristä naisista kannattaa ottaa aasialainen tai venäläinen. Rakkautta se tuskin on, paremman elintason edessä nöyrtyy mihin vaan;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"usein maalta kaupunkiin muuttaneita, nälkäpalkalla kotimaassaan olevia nuoria naisia. Eivät ole tasavertaisessa asemassa länkkärituristin kanssa."

Eli kuten ihmettelin sitä roskajoukkoisuutta, todistit sen. Ne aasialaiset ihmiset joita minä tunnen ja tiedän ihan henkilökohtaisesti eivät ole tuollaisia. Suurin osa työskennellyt jo jossain toisessa maassa ja muuttanut sitten rakkauden perässä Suomeen.

No sellaiset sitten kyllä ovat enemmän maailmaa nähneitä ja heillä on omiakin haaveta ja oma ura. Eikä se suhde silloin usein poikkea mitenkään ratkaisevasti liitosta suomalaisen naisen kanssa.

Ne helpot, aina hymyilevät ja miestään palvovat aasialaiset naiset ovat pääosin niitä köyhistä oloista tänne tuotettuja.

Miten olet asian tarkistanut? Minulle tulee kyllä selvä mielikuva, että jauhat vain paskaa.

-eri

Vierailija
164/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että jotain on jäänyt kokematta kun olen ollut vain suomalaisten kanssa. Toisaalta olen ollut näinkin ihan tyytyväinen, sillä kyllä suomalaiset naiset ovat tosi ihania. 

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että minkä maalainen olisi sitten parempi? Ja miksi?

AP

Aasialaiset naiset ovat aivan erilaisia. Mukavia, lempeitä, hauskoja ja kunnioittavat myös suomalaista aviomiestä. Oman kokemuksen mukaan suomalaiset naiset helposti yrittävät jyrätä yli, jos miehenä olet mukava ja joustava, olematta kuitenkaan mikään lapatossu. Siinä vaiheessa kun huomautat, että nyt alkaa mennä liian pitkälle ja kerrot, että jos mies kohtelisi naistaan samalla tavalla, tämä nostaisi kytkintä välittömästi, niin monesti nainen nostaa kytkintä. Eivät siis kestä lainkaan toimiensa kyseenalaistamista, eikä kritiikkiä. Toki poikkeuksiakin on,

Hah, oikein naurattaa, kun mietin veljeäni, joka nelikymppisenä haki ujon, söpön parikymppisen filippiiniläisen naisen. Siitähän kuoriutui meinaan melkoinen pirttihirmu, kunhan ensin pari vuotta tottui kulttuuriin ja oppi kieltäkin. Ja monet hänen vaimon maannaiset tuntuu olevan ihan samanlaisia, aika vaativia monenkin asian suhteen. Veljen vaimokin pistää miehen puoliväkisin kanssaan noukkimaan marjoja ja sieniä, ja kotona ei tasan jätetä yhtään kaapinovea raolleen tai likaista kahvikuppia pöydän kulmalle, ja rahaa ei saa tuhlata turhuuksiin (että riittää naisen suvulle lähetettäväksi varmasti paremmin). Hauskinta on, että iän myötä tuo nainen on vielä lihonutkin, eipä puhu enää veli miten suomalaiset on kamalia valaita toisin kuin jotkut muut.

Vierailija
165/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos mies haluaa pitää koko ikänsä nuoren naisen, niin 35-vuotiaana pitää siirtyä venäläisiin naisiin ja viimeistään 60-vuotiaana pitää siirtyä thaimaalaisiin naisiin."

Tai sitten voi hankkia moraalin ja selkärangan ja pysyä sen saman naisen kanssa.

Eli ihmiset, jotka eroavat ovat kategorisesti moraalittomia ja/tai selkärangattomia? Yhteisöt, joissa noin ajatellaan ovat jääneet henkisesti keskiajalle. Niitäkin riittää.

Vierailija
166/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvät neuvot. Aloituksen kaltainen mies kävisi varsin hyvin kaveriksi.

Kaveriksi jäävät miehet jotka käyttäytyvät aina vain kaverillisesti. Kumppaniksi pääsee se mies joka hyvän kaveruuden lisäksi osaa tehdä riittävän nopeasti myös selväksi että haluaa olla muutakin kuin kaveri.

No höpsis nyt taas. Nykyistä suhdettani edelsi vuosikymmenen kaveruus, että sikäli teoriasi kiirehtimisestä ei pidä paikkaansa. Sanoin edellä tuolla tavoin, koska tiedän, että suhteen syvenemiseen tarvitaan mukavan seuran lisäksi riittävän yhteneväinen arvomaailma ja koska tosiaan en ole vapaana.

Vierailija
167/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"usein maalta kaupunkiin muuttaneita, nälkäpalkalla kotimaassaan olevia nuoria naisia. Eivät ole tasavertaisessa asemassa länkkärituristin kanssa."

Eli kuten ihmettelin sitä roskajoukkoisuutta, todistit sen. Ne aasialaiset ihmiset joita minä tunnen ja tiedän ihan henkilökohtaisesti eivät ole tuollaisia. Suurin osa työskennellyt jo jossain toisessa maassa ja muuttanut sitten rakkauden perässä Suomeen.

No sellaiset sitten kyllä ovat enemmän maailmaa nähneitä ja heillä on omiakin haaveta ja oma ura. Eikä se suhde silloin usein poikkea mitenkään ratkaisevasti liitosta suomalaisen naisen kanssa.

Ne helpot, aina hymyilevät ja miestään palvovat aasialaiset naiset ovat pääosin niitä köyhistä oloista tänne tuotettuja.

Miten olet asian tarkistanut? Minulle tu

No oman lähipiirin kokemukset ovat tietysti aina vähän sattumanvarainen otanta mutta tunnen yhden suomalais-korealaisen pariskunnan (joka tapasi Amerikassa jossa molemmat opiskelivat) ja heidän suhteensa vaikuttaa ainakin ulkopuolisen silmin ihan samalta kuin muutkin suomalaiset liitot. Naisella oma ura ja kotitöitä tekee se joka ehtii.

Sitten on pari miestä jotka ovat hakeneet naiset Filippiineiltä ja molemmat liitot päättyivät myöhemmin eroon kun ei sitä aitoa rakkautta sitten tainnut ollakaan vaikka aluksi oltiin niin onnellisen oloisia.

Toki tuo voi olla sattumaakin mutta nuo tapaukset olen itse nähnyt.

Vierailija
168/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomesta kun astutaan itärajan tuolle puolen, niin on ne sukupuoliroolit jo ihan eri luokkaa. Miehiltä vaaditaan kaiken maksamista ja oikeanlaista temppurataa (muista tuoda kukkia ja antaa tuoli). Vähän maasta riippuen eri tavat, mutta lähtökohtaisesti mies osoittaa naiselle myös lahjoilla, että välittää. Rahan ja resurssien käyttäminen naiseen on keskeinen osa kosiskelua. 

Suomalaisen naisen kanssa mies pääsee liiankin helpolla ja siitähän miehet ahdistuu. Ei ole sitä valmista mallia, että miten pitäis kosiskella. Suomalaisessa naisessa pahinta on, että rahalla ei saakaan mitään. Tai sillä ei pääse eteenpäin. Kun suomalainen nainen tienaa itse ja moni haluaa maksaakin itse, mies on ihan että mitä mitä. Mikä hänen asemansa enää on? Sitten ollaan katkeria ja vihaisia ja uhotaan että haetaan ulkomailta vaimo. Harva hakee oikeasti."

Kiitos tästä näkökulmasta. On hienoa, että palstalla on naisia, jotka ovat kulkeneet naisissa sekä Suomessa, että itärajan takana.

Vierailija
169/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies jää yksin, koska nainen ei halua muuttuvia olosuhteita ongelmistaan syyttävää miestä. Raskasta olis sen kanssa elää, kun tulis mikä tahansa ongelma eteen, niin mies etsisi pysyvän syyn jostain ulkopuolelta ja kieltäytyisi tekemästä asialle mitään. E

Sekoitat realismin ja luovuttamisen. Kaikki ei ole omissa käsissä. Jokainen meistä on esim. kuolevainen ja kun olin lapsi, tyttö koulustani jäi rekan alle eikä varmasti saanut avoimen arkun hautajaisia. Oliko tytön huono inkwell-persoonallisuus syynä? Jotkut onnettomuudet tulevat kertarysäyksessä, jotkut harppauksissa ja jotkut kulkevat mukana niin, että niitä on vaikea edes tunnistaa, varsinkin jos kaasuvalotetaan kympillä. 

Jälleen kerran tuo on myös käännettävissä niin, että nainen voi itsekin käyttää sitä growth mindsettiä eikä vain vaadi lisää asioita miehiltä. Tuo growth mindset -puhe voi olla tapa keskusteluyhteyden katkaisemiseen ja eriarvoisuuden normalisointiin. Eli markkinoilla saavat olla vain ne, jotka toistelevat naisettuneita sloganeja. Vertauksena siis suomettumiselle, jossa piti ihailla itänaapuria eikä nähdä ongelmaa siinä, kun valta oli siellä. 

Vierailija
170/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos mies haluaa pitää koko ikänsä nuoren naisen, niin 35-vuotiaana pitää siirtyä venäläisiin naisiin ja viimeistään 60-vuotiaana pitää siirtyä thaimaalaisiin naisiin."

Tai sitten voi hankkia moraalin ja selkärangan ja pysyä sen saman naisen kanssa.

Eli ihmiset, jotka eroavat ovat kategorisesti moraalittomia ja/tai selkärangattomia? Yhteisöt, joissa noin ajatellaan ovat jääneet henkisesti keskiajalle. Niitäkin riittää.

Puhuin miehistä jotka säännöllisesti vaihtavat tietoisesti aina nuorempaan. Ei se toki ole moraalitonta jos sen muistaa aina etukäteen kertoa niille naisille että vaihdut sitten kyllä aikanaan nuorempaan. Mutta aika harva mies taitaa olla niin rehellinen.

Vierailija
171/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hahaa, saattaa olla. Ihmettelen itse yli viisikymppisenä naisena miten ikätoverini maaseudun pikkukaupungista ovat jämähtäneet näihin Popedan stadionkonsertteihin ja iskelmäfestivaaleihin. Suomessa on hemmetisti keikkapaikkoja ja tuhansia bändejä ja minifestareita joihin voisi tutustua. Elokuvafestivaaleja, kulttuuriviikkoja, taidemuseoita, tanssia, teattereita."

Ylimielisyys on typeryyttä. En ole koskaan käynyt Popedan enkä Klamydian keikoilla, mutta en silti tuomitsisi ihmistä sen perusteella, että hän on käynyt tai käy useamminkin. Enkä myöskään arvostaisi ihmistä vain sen perusteella, että hän on nuohonnut läpi jokaisena vuoden päivänä jonkin kulttuuritarjonnan kukkasen.

Vierailija
172/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se jos mikä on rasismia, että niputat kaikki aasialaiset samaan muottiin. Mitkä aasialaiset? Japanilaiset, filippiiniläiset, intialaiset, kiinalaiset, pakistanilaiset, uiguurit... Kaikki samanlaisia vai?"

Tällä palstalla "aasialaiset naiset" vie ajatukset siihen yhteen maahan, jonka nimeä ei tarvitse edes sanoa. Sinäkin tiesit heti mitä tarkoitaan, eikö. Ja järjensumentava kiukku puhkeaa osalle samalla nanosekunnilla. Outoa minusta.

Vierailija
173/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvät neuvot. Aloituksen kaltainen mies kävisi varsin hyvin kaveriksi.

Kaveriksi jäävät miehet jotka käyttäytyvät aina vain kaverillisesti. Kumppaniksi pääsee se mies joka hyvän kaveruuden lisäksi osaa tehdä riittävän nopeasti myös selväksi että haluaa olla muutakin kuin kaveri.

No höpsis nyt taas. Nykyistä suhdettani edelsi vuosikymmenen kaveruus, että sikäli teoriasi kiirehtimisestä ei pidä paikkaansa. Sanoin edellä tuolla tavoin, koska tiedän, että suhteen syvenemiseen tarvitaan mukavan seuran lisäksi riittävän yhteneväinen arvomaailma ja koska tosiaan en ole vapaana.

Tietenkin poikkeuksia on ja joillekin sopii aina hidas tutustuminen. Useammin kuitenkin on niin että kaveruudesta eteenpäin siirtymiseen on olemassa oma luonnollinen "ikkunansa" jonka jälkee ainakin toinen alkaa ihan aidosti pitää toista vain kaverina.

Jos siis aina tuntuu jäävän vain "kaverisektorille" niin vika voi olla siinä että ei tee niitä aloitteita vaan jää vain haikailemaan että tapahtuisipa jotain.

Vierailija
174/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sitä tavista pitää hyvännäköisenä ehkä yksi sadasta naisesta."

No jos kysytään että onko joku mies ihan erityisen hyvännäköinen niin tietenkään näin ei useimpien meisten kohdalla ole. Mutta miehet eivät selvästikään oikein tajua että naisilla on erilaiset kriteerit sen kumppanin valinnalle kuin miehellä.

Tietenkin sen miehenkin ulkonäön pitää mielyttää mutta se asia voi olla ihan muukin kuin vain joku kaikenkattava komeus. Moniin naisiin vetoaa esim. kiva hymy, reippauden vaikutelma jne. Jos henkinen yhteys löytyy ja ulkönäöstä sopivia pieniä mukavia asioita niin se riittää aika monelle naiselle siihen että mies alkaa kiinnostaa. Ihan samoin kuin osalle miehistä riittää että naisella on isot rinnat tai kiva peppu niin sitten muussa ollaan valmiita joustamaan.

Tämä. Jos näytetään kuva taviksesta, jota en tunne, niin hän näyttää vain tavikselta, pisteytettynä 4-10 kouluarvosanoin sanoisin ehkä 7. En pitäisi hyvännäköisenä vaan ok:na vaan, tavallisena. MUTTA kun tosiaan se ei naisilla mene se ihastuminen ja seksuaalinen halu yleensä noin suoraviivaisen visuaalisesti. Jos nyt tutustuisin siihen seiskan tavikseen, ja osoittautuisi että hän olisi tämän ketjun AP:n tapainen fiksu ja mukava ihminen, ja jos tuntuisi että persoonallisuudet toimii yhteen niin että on helppo jutella ja olla yhdessä, niin alkaisin myös nähdä hänet seksikkäänä ja hyvän näköisenä. Hänestä voisi hyvin tulla minulle se kympin mies, jota en vaihtaisi yhteenkään komeaan filmitähteen tai muuhun "objektiivisin" kriteerein parempaan. Ei se ulkonäkö oikeasti ole, pitkää parisuhdetta etsiessä, niin keskeistä.

Vierailija
175/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seurustellut vain suomalaisten kanssa ja minusta suomalaiset naiset ovat vallan ihania.

AP

Et tiedä mitä olet menettänyt.

Jos tykkää nöyristä naisista kannattaa ottaa aasialainen tai venäläinen. Rakkautta se tuskin on, paremman elintason edessä nöyrtyy mihin vaan;)

Kannattaa tutustua maan kulttuuriin ja puolison perheeseen. Ottaa se tulevan puolison luonnekin huomioon. Jos lähtee sillä ajatuksella, että aasialainen tai venäläinen on nöyrä, niin voi sitten suhteen vakiinnuttua "vähän" yllättyä.

Eri maissa on vähän eri säännöt sille, miten mitäkin tunteita tai tarpeita voi missäkin tilanteessa ilmaista, joten aasialaiset saattaa vaikuttaa aluksi kilteiltä ja nöyriltä. Se ei tarkoita, etteikö omaa tahtoa sais läpi. Jos mies on perheen pää, nainen on niska, joka sitä päätä kääntää, on ihan hyvä viisaus sekin.

Kannattaa siis tutustua toiseen ja itseensä. Ei mennä ennakkoluulojen ja stereotypioiden mukaan. 

Vierailija
176/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"sen liiton dynamiikka on yleensä luonnostaan erilainen kuin suomalaisen naisen kanssa koska..."

Voin jatkaa tästä, että se todellakin on erilainen jo pelkästään siksi, että aasialaiset naiset (eivät tietenkään kaikki) ovat paljon romanttisempia, kuin suomalaiset kylmäkiskoiset naiset, joille on suorastaan kirosana edes puhua toisten ihmisten miellyttämisestä.

Mistä johtuu että valitsetkin aina kylmäkiskoisia naisia? Et kai vaan mene ulkonäkö edellä ja jätä luonnetta vähemmälle kriteereissä?

Suomalaisten naisten kylmäkiskoisuuteen pääsee aivan erinomaisesti tutustumaan ilman, että pitäisi asettua itse henkilökohtaiseen kurimukseen heidän kanssaan. Tämä palsta esimerkiksi on vallan mainio näyttämö asian suhteen.

Vierailija
177/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jälleen kerran tuo on myös käännettävissä niin, että nainen voi itsekin käyttää sitä growth mindsettiä eikä vain vaadi lisää asioita miehiltä. "

Vaatia saa mutta ei sitten valittaa jos ne vaatimukset karsivat ehdokkaat nollaan.

Naiset eivät keskimäärin valita miehettömyyttä vaan elävät sitten ihan tyytyväisenä sinkkuina. Miehet taas keskimäärin valittavat ja ovat kovinkin onnettomia ilman naista.

Vierailija
178/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suurin osa miehistä ymmärtää ettei nainen tuo mitään lisäarvoa miehen elämään, ainoastaan vie."

No ei varmaankaan tuo jos se nainen valitaan tämän palstan miesten kriteereillä eli pitää nyt vain saada se "nainen".

Sitten on ne oikeasti aikuiset ja kypsät miehet jotka valitsevat kumppanin niin että oikeasti tykkäävät siitä ihmisestä. Voin kokemuksesta kertoa että se muuttaa asioita aika paljon parempaan suuntaan siinä suhteessa.

Valitettavasti tämä ei vain pidä paikkaansa. Nainen on aina suurempi riski miehelle kuin mahdolliset hyödyt.

Mitä höpiset? Jos ei nainen vallan väkivaltaiseksi äidy, toisen ihnmisen deittailu ei ole mikään riski.

Nainen tulee raskaaksi toiselle miehelle, mutta naisen aviopuoliso maksaa lapsen kulut. Taloudellinen riski.

Nainen päättää ottaa eron ja aloittaa lapsen vieraannuttamisen isästään. Psyykkinen ja taloudellinen riski.

Nainen on pienituloinen eikä kata omaa osuuttaan talouden menoista. Taloudellinen riski.

Nainen keksii riidan päätteeksi miehestä valheita ja syyttää miestä esimerkiksi r4iskauksta. Mies menettää syytösten vuoksi työpaikkansa ja lähipiirinsä luottamuksen. Psyykkinen ja taloudellinen riski

Nainen on väkivaltainen. Fyysinen riski

Vierailija
179/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyviä maanläheisiä vinkkejä, mutta näitä palstalla jankkaavia ne eivät auta, koska he eivät ole aloittajan kaltaisia tavallisia sosiaalisesti kyvykkäitä miehiä. 

Mites se niin voi olla, kun täällä lähinnä naiset jankkaavat keskenään?

Montako "miksi tavallinen mies ei kelpaa" aloitusta palstalla on ollut? Jokaiselle päivälle riittää varmaan pari kappaletta.

Juu ja ne on kaltaistesi miesvihaajien aloituksia joilla keräätte porukan kasaan haukkumaan miehiä.

Vierailija
180/325 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä edes halua mitään nuorta naista, suunnilleen oman ikäiset ovat just sopivia minulle. Löytyy paremmin yhteinen sävel kun ollaan eletty suunnilleen samaa aikaa. En tiedä osaisinko edes olla jotain 20 vuotta nuoremman naisen kanssa. Ei kyllä ole kokemusta aiheesta, ei edes yrittämisestä.

AP

Usein näin mutta kyllä myös nuoremman tai vanhemman kanssa voi olla hyvä suhde, ikä ei ratkaise rakkaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme