Käyttekö salilla aamulla vai illalla?
Kommentit (41)
Aamuisin 💪, hyvä startti päivään. Pyrin menemään salille 6-7 kieppeillä
Mene sellaselle salille joka on yöllä auki.
Iltapäivällä töiden jälkeen tai illalla. Viikonloppuisin aamupäivällä.
Vierailija kirjoitti:
Aamuisin 💪, hyvä startti päivään. Pyrin menemään salille 6-7 kieppeillä
Tämä. Koukuttavaa.
En käy salilla, se on junttimainen harrastus.
En käy mutta ilmeisesti joku feissari tai joku muu niiden salipimu yritti markkinoida kortilla pääsevän niiden salille vaikka yöllä.
Aamulla 1.5h nyrkkeilyä ja illalla parisen tuntia, tai kympin lenkki tai painonnostoa x3 viikko.
Arkisin päivällä, arkivapaat parhaita. Joskus myös ennen iltavuoroa. Saa usein treenata ihan itekseen, tai max 3 tyyppiä. Ihanaa :)
Salikortti 24tuntia/vrk jo neljättä vuotta.
En tee oikeastaan muuta.
Yleensä käyn salilla heti herättyäni, heti aamulla. Kello soi 5.30 ennen töihinmenoa (ajan polkupyörällä).
Töihin välillä.
Töistä suoraan pyöräillen salille noin 16-17 maissa.
Viikonloppuisin käyn kolmannen kerran salilla
vuorokaudessa noin 21-23 välillä.
Sen jälkeen nukun noin 6-7 tuntia.
Ihanan terve olo aina fyysisesti ja henkisesti.
Käyn aina aikaisin aamulla ja herään etuajassa sitä varten. Tänään kävin kuitenkin illalla ja vietin sen jälkeen illan kylpytakissa. Ihan hyvä versio tuo iltakin. Normaalisti olen vain illalla liian väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Salikortti 24tuntia/vrk jo neljättä vuotta.
En tee oikeastaan muuta.
Yleensä käyn salilla heti herättyäni, heti aamulla. Kello soi 5.30 ennen töihinmenoa (ajan polkupyörällä).
Töihin välillä.
Töistä suoraan pyöräillen salille noin 16-17 maissa.
Viikonloppuisin käyn kolmannen kerran salilla
vuorokaudessa noin 21-23 välillä.
Sen jälkeen nukun noin 6-7 tuntia.
Ihanan terve olo aina fyysisesti ja henkisesti.
Mutta eiväthän lihakset ehdi palautua. Eikä kehitystä tapahdu.
iltapäivällä tai illalla. Minulla ei ole voimia aamulla. Kroppa herää vasta tuntien päästä herätyksestä.
Illalla. Suurin osa jehovista on päivät töissä.
Aina aamuisin olen käynyt koska olen työtön. Illalla en jaksa lähteä ulos yleensä.
Käyn aamupäivisin, kun salilla on rauhallista ja itselläni riittää vielä energiaa. Teen 1-2 päivää viikossa töitä, joten ei tarvitse ennen töitä käydä salilla, käyn vapaapäivinä.
Aamulla tai aamupäivällä. Näin eläkeläisenä ei muut velvollisuudet häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Arkisin päivällä, arkivapaat parhaita. Joskus myös ennen iltavuoroa. Saa usein treenata ihan itekseen, tai max 3 tyyppiä. Ihanaa :)
Olin juuri aamulla, ja koko salilla oli melkein koko ajan vain kaksi ihmistä minun lisäkseni. Ai että, viihdyn.
Tilanteen mukaan milloin tahansa. Joskus käynyt yölläkin. Oma sali.
Aamulla. Mulla viikossa 4 työpäivää ja käyn 3 vapaapäivinä. En vaan enää töiden jälkeen jaksa treenata. Se on ihan tehotonta itsellä. Menen sitten kun heräilen n. Klo 9 aikaan. Arkivapaat on mukavia :)