Käyttekö salilla aamulla vai illalla?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Lounasaikaan menen ruokasaliin.
Käytkö myös valtakunnan salilla?
Tilanteen mukaan. Arkena pyrin menemään suoraan töistä työpäivän jälkeen. Viikonloppuisin menen aamupalan jälkeen heti aamusta (olen aamuvirkku).
Ennen työpäivää en jaksa mennä, sillä en jaksa venyttää työpäivääni jonnekin klo 17 asti. Mieluummin pääsen töistä neljältä tai sitä ennen ja menen sitten salille. Vaikka näihin sama aika meneekin kotoa lähdön ja kotiinpaluun välillä, niin silti on mukavampaa päästä töistä aiemmin.
Yöllä silloin ei maksa mitään,samoin on uimahallin kanssa,terveisin tiirikka Pete.
Vierailija kirjoitti:
Aamuisin 💪, hyvä startti päivään. Pyrin menemään salille 6-7 kieppeillä
Aika tyhjällä tai liian täydellä vatsalla menet mikäli et herää ennen viittä syömään.
Aina. Työ vastaavaa nostelua ja kyykkimistä.
Repikää siitä!
Lihaskasvun kannalta on tutkitusti paras mennä iltapäivällä ja työttömänä menenkin 14.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuisin 💪, hyvä startti päivään. Pyrin menemään salille 6-7 kieppeillä
Aika tyhjällä tai liian täydellä vatsalla menet mikäli et herää ennen viittä syömään.
Minäkin kävin kesällä tuohon aikaan, nyt tunnin myöhemmin. Ja TIETENKÄÄN en syö ennen salia!
Illalla. Aamulla ei ole tehoja ja sykkeet hyppii taivaissa jos menee ennen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Lihaskasvun kannalta on tutkitusti paras mennä iltapäivällä ja työttömänä menenkin 14.
Kuka tuijottaa jotain lihaskasvua?
Aamulla, nukun huonosti enkä illalla enää jaksa. Illalla ei saa tehoja irti sitäkään vähää mitä aamulla. Aamulla voi myös juoda kahvia ja kofeiini antaa hyvää buustia treeniin(kin).
En pysty käymään illalla. Jää "kierrokset päälle" enkä saa nukuttua tai uni on huonolaatuista.
Aamulla. Mulla on päiväkortti, illalla en pääsisikään. Aamut ihanan rauhallisia. Menen yleensä klo 7-8. Mutta ei ole kello herättämässä. En ole enää työelämässä.
Suoraan töistä neljän maissa. Jos menen kotiin ja lösähdän sohvalle, en jaksa liikkua enää mihinkään. Töihin menen seiskaan ja olen niin aamu-uninen, etten todellakaan herää yhtään aiemmin salia varten, kun sen jälkeen pitäisi käydä suihkussakin. Lisäksi aamulla ei ole virtaa eikä voimia, luultavasti pyörtyisin treenin kesken..
Viikonloppuna käyn 11-12 aikaan, hyvä aika, kun on aika hiljaista.
En käy ikinä. Istun sohvalla. Oikein hyvä olo. Oikeasti.
Käyn töissä ja saan siitä treeniä ja hyötyliikuntaa. Salit ovat luusereille ja kermaperseille
Vierailija kirjoitti:
Suoraan töistä neljän maissa. Jos menen kotiin ja lösähdän sohvalle, en jaksa liikkua enää mihinkään. Töihin menen seiskaan ja olen niin aamu-uninen, etten todellakaan herää yhtään aiemmin salia varten, kun sen jälkeen pitäisi käydä suihkussakin. Lisäksi aamulla ei ole virtaa eikä voimia, luultavasti pyörtyisin treenin kesken..
Viikonloppuna käyn 11-12 aikaan, hyvä aika, kun on aika hiljaista.
Minä käyn la klo 9. Aika vähän ihmisiä.
Useimmiten käyn ennen töitä aamulla, 7 aikoihin, ja niinä aamuina aloitan työt klo 9. Eniten ruuhkaa on yleensä arki-iltapäivisin, tykkään käydä silloin kun on rauhallisempaa. Lomalla saatan käydä keskellä päivää. Viikonloppuillat 18 jälkeen on myös hyviä tähän, jos itsellä ei ole menoja, koska silloin salilla on yleensä tyhjää.
Meidän sali on yöllä auki. Käymme kahdestaan kuitenkin aamuisin siinä klo 8 maissa. Meillä on aikaa kun emme käy töissä.