Valtiovarainministeri Purra kehottaa suomalaisia: "Meidän on oltava yhtenäisiä haastavina aikoina. Naivismin on aika mennä"
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? 😂
Purra päästi nyt kyllä vuosisadan vitsin! Meinaako sitä alkaa pelottamaan?
Yhtenäisyys= pitäkää, köyhät, turpanne kiinni, älkääkä valittako-minä se aion leikata teiltä vielä loputkin tuet pois, ja rikkaat saa taas lisää ja Turun juna rakennetaan, ja HÄHÄHÄÄÄ, sitten julkaisen vttuilevan kuvan Somessa,jossa minulla on tukienleikkaus gilkotiini, ja nauran ilkeästi kuvassa, jossa takanani seisoo viisi persukansanedustajaa,jotka nauravat kanssani.
P.S Minusta on kiva olla valtionvarainministeri, ja laittaa köyhät kyykkyyn, ja osoittaa diktaattorivaltani.
Purra tulee saamaan mustaa munaa joka aukkoon samanaikaisesti,,
En ole hallituspuolueita äänestänyt, en hyväksy leikkauksia. Turha yrittää yhtenäisyyttä.
PURRA EI TAJUA! HARVINAISRN TYHMÄ ÄMMMÄ. PÄÄSTELEE NÄITÄ VTUN AIVOPIERUJAAN!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vettä, maissijauhoa ja väriainetta Natserin Kyrkslättin huvilalle. Naivistinen taideteos piristämään "Riikan" syksyä.
Aiheena Natseri EK:n saunan lauteiden alla punkuttelemassa ja napsimassa EK:n poikien lahjoittamia herkkuja.
Ministeri ei hallitse äidinkieltään.
Muistellaas nyt hetki niitä saksia ja sitä punaliput liehuu, menkää töihin huutamista. Oikein mietitään halutaanko me olla samassa ryhmässä valtakunnan suurimman kiusaajan kanssa. Minä en halua olla missään väleissä ihmisen kanssa joka kiusaa yhteiskunnan heikoimpia, sellainen on selkärangaton raukkis mikä niin tekee.
No sehän hyvä että Purra on alkanut ymmärtää että hänen kuuluisi mennä. Eduskunnan naivein niijaaja on Purra itse.
Purran dadaismin aika on ohi. Ja hänen on aika mennä.
Kuhan nyt löpertelee jotain mukamas nokkelia sutkautuksia odottaen ääliöiden taputusta ja hurrausta!
Vieläkö joku muka äänestää Persuja, muut kuin Persuedustajat itseään?????
Puolet suomalaisista (naiset) haraa kaksin käsin kaikkia järkeviä uudistuksia vastaan.
Eduskuntatalon uusi verenpunainen väri kuvastaa täydellisesti hallituksen ideologiaa. Harmi että ehtivät pesemään sen lähes kokonaan pois.
Joku punainen valotaideteos voisi toimia hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Kubistinen suuntaus tuota hallitusta katsoessa tuleekin enemmän mieleen.
Täyttä dadaa minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen nykypersuja tämä kansa oli yhtenäinen.
Tämä on täysin totta, mutta kyllä Perussuomalaiset on alusta asti kylvänyt riitaa ja kerännyt riveihinsä sitä myöten lisää riidanhaastajia ja hankalia persoonia. Riitelevät paljon myös keskenään, tälläkin hetkellä useampia tapauksia käräjäoikeudessa jossa persu vastaan persu.
Nämä kelarottien vinkumiset lämmittää aina mieltä. Kokeilkaa joskus omien rahojen ansaitsemista ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kelarottien vinkumiset lämmittää aina mieltä. Kokeilkaa joskus omien rahojen ansaitsemista ihan itse.
Ai niinku sinä puuttinin pellenä?
Hallituksen päätökset vaikuttaa siihen mihin ulkomaiseen kehitysapuun ne rahat on laitettu. Suomen rahat kuuluu suomalaisille
Eikö naivismi ole kuvataiteen tyyli?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa vaihtoehto on päästä näistä meidän "päättäjistä" eroon. Ne on tehnyt jo niin paljon vahinkoa vuosien saatossa. Suomalaiset ansaitsee parempaa.
Niin ansaitsee.. Suomi myy omaisuuttaan muille ja ne muut ostaa eikä maksa sitten veroja tänne. Näin veronmaksaja ottaa päähän, että maksan aina vaan enemmän ja mitään en saa takasin. Kaikki kallistuu koko aika ja kauppakassi kuihtuu kuihtumistaan, vaikka meidän perhe on yli keskituloinen kaikkien mittareiden mukaan. Ei vaan tunnu siltä. Sanoin miehelle just yks päivä, että voisin mennä pitkästä aikaa kampaajalle. Mies sanoi, että joudut menemään vähintään 10km päähän, koska noi meidän lähi parturi/kampaajat on laittanut lapun luukulle ja siellää on texti ikkunassa, etttä kiitos vuosikymmenistä jne. Olin voihan veetu.
Persujen suunsoitto on ollut todella törkeää etenkin tänä vuonna. Soini myönsi aikoinaan persujen käyttävän nettijoukkojaan anonyymeilla foorumeilla levittämässä persuutta ja kärjistymässä asioita, jotta persut pysyvät otsikoissa. Aivan varmasti jokunen poliittinen suunnittelija kirjoittelee tänne ihan puoluetuesta maksetulla palkalla.