Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itä-Suomessa ei tarvitse sietää Elokapinaa

Vierailija
26.09.2024 |

Nauttikaa te siitä "kulttuurista" siellä Hesoissa. HAH!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa hesalaisten solvata itäsuomalaisia ja Itä-Suomea. Meillä ei ole mustia, muslimeja, vasemmistolaisia, vihreitä tai feministejä. Rauhallista elämää.

Vierailija
2/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä?

No vaikka Ilomantsissa

Vierailija
4/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä koomista kuinka hesalaiset vinkuu ja rääkyy kuinka itäsuomalaiset ovat rasistisia juntteja ja naisvihaajia, mutta SILTI itäsuomalaiset miehet ovat onnellisimpia koko maassa.

Vierailija
5/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa hesalaisten solvata itäsuomalaisia ja Itä-Suomea. Meillä ei ole mustia, muslimeja, vasemmistolaisia, vihreitä tai feministejä. Rauhallista elämää.

Höpsis. Minä olen itäsuomalainen punavihreä feministi. Meitä naisia täällä toki on vähän.

Vierailija
6/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Minä olen itäsuomalainen punavihreä feministi. Meitä naisia täällä toki on vähän.

Jos ei kelpaa, niin sitten nokka kohti Hesaa. Toivottavasti muslimi seksuaalisesti hyväksikäyttää sinua, niin ehkä heräisit sinäkin...

Vierailija
7/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen säätiö antoi Elokapinalle 200 000e apurahaa. Tuskin antaa enää. "Aika paljon" nyt rahamiehet suuttuneet tästä.

Vierailija
8/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä ole kuin persuja. Saisi Venäjä viedä koko paskan.

Vierailija
9/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kelpaa, niin sitten nokka kohti Hesaa. Toivottavasti muslimi seksuaalisesti hyväksikäyttää sinua, niin ehkä heräisit sinäkin...

Jaa. Kaltaisesi törkyturpaiset miehet ei toki kelpaa, mutta en olekaan täällä ihmisten takia. Viihdyn lakkasoilla, metsissä, järvellä . Kaltaisesi ihmiset ohitan.

Vierailija
10/10 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeammin aika paljon ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi