Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saa sairauspäivärahaa jos siirtyy työmarkkinatuelta sairauspäivärahalle? Työmarkkinatukea saanu koko ajan monta vuotta

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa on paras, ou jee 🥳🥳🥳

Vierailija
2/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä äsken kaupassa, tuossa lähi Prismassa, oli tarjouksessa silakka, siitäpä syntyikin idea. Tänään on meillä kunnon ruokaa, vatsa kiitoksesta huokaa. Mutta lapset tulee ja sanoo hyi! Kylläpä mieleni äreytyi. Kelpaa niille ei silakkaloota, pöydässä on sitten ei oota. Mulla myös herkkujälkkäri ois, mut taidan ottaa herkkuvasun pois!🥳🥳🥳👴👵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Vierailija
4/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee Puppa pippalot 🤪🥳💥

Vierailija
5/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€ sinulle loinen

Vierailija
6/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tiedot sulla on käytössä kuin meillä muillakin joten ala etsiä. Vinkkinä kela.fi.

Vierailija
7/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos lasket ihan itse laiskamato etkä odottaisi ihan kaikkea valmiiksi nenän eteen kannettuna. Olisko paha rasti?

Vierailija
8/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa on paras, ou jee 🥳🥳🥳

Painu nyt jo helvettiin sen mielisairaan Puppa-puklauksesi kanssa. Mikä siinä on, ettei voida vastata asiallisesti?

-eri

Vierailija
9/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos lasket ihan itse laiskamato etkä odottaisi ihan kaikkea valmiiksi nenän eteen kannettuna. Olisko paha rasti?

Mitäpä jos kyseinen henkilö kärsii vaikka dyskalkyliasta? Mitä jos perskokkarepaviaani tukkisit turpasi jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Olisko paha rasti?

Vierailija
10/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä ei voida tietää asiaa.

Vain Kela tietää asian kunnolla ja sääntöjen ja lakien mukaan.

Ainakin saat jonkun vähimmäis päivärahan.   Toki sairaus päivörahaan vaikuttaa ammtti, työhistoria, ja palkka viimeisiltä työssäolo vuosoltasi.

Sairauspäivärahaa voi saada enintään 300 päivältä.

Sitten työkykyarviointi sun muut menetelmät.

Vierailija
11/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee 👴🏻👍🏻🥳

Tunge nyt se vi tun Puppa perseeseesi, saatanan aivovammainen trolli

Vierailija
12/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vähimmäispäiväraha

Voit saada sairauspäivärahaa, vaikka tulosi olisivat pienet. Jos vuositulon perusteella laskettu päiväraha jäisi vähimmäismääräistä päivärahaa pienemmäksi, maksetaan vähimmäismäärä 31,99 e/päivä. Samalta ajalta maksetut muut lakisääteiset etuudet ja eläkkeet voivat vähentää sairauspäivärahan määrää. Päiväraha voi tämän johdosta jäädä myös vähimmäismäärää pienemmäksi tai sitä ei makseta ollenkaan."

- Kela

Olen joskus ollut ja saman verran oli, kuin työttömyyspäiväraha. Omavastuuaika taisi olla alussa muutama päivä.

Vierailija
13/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensmmäiseksi toimittaa lääkärintodistus, josta ilmenee, ettei henkilö ole työkykyinen.

Siitä se byrokraattinen rumba alkaa.

Vierailija
14/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vähimmäispäiväraha

Voit saada sairauspäivärahaa, vaikka tulosi olisivat pienet. Jos vuositulon perusteella laskettu päiväraha jäisi vähimmäismääräistä päivärahaa pienemmäksi, maksetaan vähimmäismäärä 31,99 e/päivä. Samalta ajalta maksetut muut lakisääteiset etuudet ja eläkkeet voivat vähentää sairauspäivärahan määrää. Päiväraha voi tämän johdosta jäädä myös vähimmäismäärää pienemmäksi tai sitä ei makseta ollenkaan."

- Kela

Olen joskus ollut ja saman verran oli, kuin työttömyyspäiväraha. Omavastuuaika taisi olla alussa muutama päivä.

Omavastuu aika on aina pääsääntöisesti 9 päivää.

Vierailija
15/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE TÖIHIN SAATANAN LOINEN

MENE ROSKIIN SADISTIL AHTARI

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vähimmäispäiväraha

- Kela

Kiitos. Voisitko vielä liittää linkin että missä tällainen tieto lukee

Vierailija
17/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kyseinen henkilö kärsii vaikka dyskalkyliasta? Mitä jos perskokkarepaviaani tukkisit turpasi jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Olisko paha rasti?

Kyseinen henkilö ei ole mitään muuta kuin tällä palstalla alati ruikuttava työtävieroksuva kasa p*skaa. Ei kärsi mistään muusta kuin ylitsepääsemättömästä laiskuudesta tehdä yhtään mitään itse oman elämänlaatunsa parantamisen eteen, neuvoista huolimatta. Senkun tuhlaat sääliäsi ja empatiaasi moinen. Aika harva enää jaksaa ja viitsii. 

Vierailija
18/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettona 945 euroa/kk.

Vierailija
19/53 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MKA kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vähimmäispäiväraha

- Kela

Kiitos. Voisitko vielä liittää linkin että missä tällainen tieto lukee

Jo vain:

https://www.kela.fi/sairauspaivaraha-maara

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENE TÖIHIN SAATANAN LOINEN

Olen sairaslomalla vakavan masennuksen, paniikkihäiriön ja pakko-oireiden takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän