Paljonko saa sairauspäivärahaa jos siirtyy työmarkkinatuelta sairauspäivärahalle? Työmarkkinatukea saanu koko ajan monta vuotta
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos lasket ihan itse laiskamato etkä odottaisi ihan kaikkea valmiiksi nenän eteen kannettuna. Olisko paha rasti?
Mitäpä jos kyseinen henkilö kärsii vaikka dyskalkyliasta? Mitä jos perskokkarepaviaani tukkisit turpasi jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Olisko paha rasti?
Kyseinen henkilö ei ole mitään muuta kuin tällä palstalla alati ruikuttava työtävieroksuva kasa p*skaa. Ei kärsi mistään muusta kuin ylitsepääsemättömästä laiskuudesta tehdä yhtään mitään itse oman elämänlaatunsa parantamisen eteen, neuvoista huolimatta. Senkun tuhlaat sääliäsi ja empatiaasi moinen. Aika harva enää jaksaa ja viitsii.
Sinäkö tunnet kaikki kirjoittajat täällä? V
Luen itse muutenkin tätä palstaa, ja voin sanoa että täällä on erittäin paljon muitakin samankaltaisia aloituksia, mutta jotka eivät ole minun aloittamiani. Luultavasti useampi henkilö trollaa ja yrittää esittää minua...Ja lisäksi vastaavassa tilanteessa on myös ihan oikeasti muita ihmisiä, jotka tekevät osan aloituksista.
"Sä saat paljon enemmän rahaa kun mä ja silti minä maksan menoni itse. Sitäpaitsi sinä et ole ikinä ollut töissä ja vingut kokoajan että yhteiskunnan pitää sua elättää."
Maailmassa on yllättävän paljon ihmisiä, jotka eivät ole tehneet työtä paljoa paskaakaan, mutta saavat silti eri tyyppisistä lähteistä rahaa ihan järjettömän paljon.
😂🥒🍑👴 VITT U MIKÄ PERSSREIKÄ TÄL PUPAL ON 😅
😤NYTVITTULENTÄÄLOHKARE SAATANA BITCHASS PUPPA 😡
604€/kk on minulle tullut tänä vuonna. Jos saat sairauslomaa kaksi kk kerrallaan, saat ensimmäisen kuukauden lopussa vain 50% päivärahoista ja toisen kuukauden puolivälissä koko kk päivärahat ja saman kk lopussa 50%. Tämä kannattaa huomioida.
Vierailija kirjoitti:
604€/kk on minulle tullut tänä vuonna. Jos saat sairauslomaa kaksi kk kerrallaan, saat ensimmäisen kuukauden lopussa vain 50% päivärahoista ja toisen kuukauden puolivälissä koko kk päivärahat ja saman kk lopussa 50%. Tämä kannattaa huomioida.
Kuinka monelta päivältä sairauspäivä rahaa maksetaan per viikko? onko se 5 vai 6 päivää?
Minimisairaspäiväraha on 608,43 kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos minimisairauspäiväraha on 31.99e päivässä, ja sitä maksetaan kuudelta päivältä viikossa...Niin sehän tekee neljältä viikolta jo 24x31.99 = 767.76e ennen veroja.
Mistä sait tuon 608,43e?
EDIT: Olitko miinustanut verot jo?
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minimisairauspäiväraha on 31.99e päivässä, ja sitä maksetaan kuudelta päivältä viikossa...Niin sehän tekee neljältä viikolta jo 24x31.99 = 767.76e ennen veroja.
Mistä sait tuon 608,43e?
EDIT: Olitko miinustanut verot jo?
Sain sen tiliotteesta. Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait tuon 608,43e?
EDIT: Olitko miinustanut verot jo?Sain sen tiliotteesta. Muuta kysyttävää?
Miltä vuodelta tuo tiliotteesta otettu maksu on? Googlen mukaan sairauspäiväraha on ollut noin 24e vuonna 2018, ja siihen se suunnilleen täsmää kertomasi kanssa
Luvut eivät täsmää nykypäivään
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait tuon 608,43e?
Paljonko saat per päivä? Maksetaanko sairauspäivärahaa kuutena päivänä viikossa ma-la?
Saatko kelan "minimisairauspäivärahaa" ?
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait tuon 608,43e?
Miltä vuodelta tuo tiliotteesta otettu maksu on? Googlen mukaan sairauspäiväraha on ollut noin 24e vuonna 2018, ja siihen se suunnilleen täsmää kertomasi kanssa
Luvut eivät täsmää nykypäivään
Se on viime kuun maksu. Kyseessä on Kelan minimisairaspäiväraha. En tiedä paljonko se on viikossa, se maksetaan kuukausittain.
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MKA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait tuon 608,43e?
Luvut eivät täsmää nykypäiväänSe on viime kuun maksu. Kyseessä on Kelan minimisairaspäiväraha. En tiedä paljonko se on viikossa, se maksetaan kuukausi
Siitä on siis joka tapauksessa jo verot maksettu, koska summa tulee tilillesi tuollaisenaan...sitten se käy paremmin järkeen
Ei tarvitse tuntea kyseistä kirjoittajaa. Riittää että törmää häneen ja samaan ulinaansa kerran viikossa, milloin ilman pistettä nimimerkissä ja milloin pisteen kanssa. Täsmälleen samaa ulinaa ja jankutusta viesti toisensa jälkeen ja huolimatta siitä kuinka paljon hänelle on neuvoja annettu, mikään niistä ei kelpaa vaan aina löytyy jokin tekosyy. Kaikki eivät ole yhtä hyväuskoisia kuin sinä eikä liiallinen hyväuskoisuuskaan ole tervettä.