Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deepthroat - osaako joku antaa vinkkejä?

Vierailija
26.09.2024 |

Mieheni on siitä harvinaista tyyppiä, että ei juurikaan pidä suuseksistä vastaanottavana osapuolena, mutta on hiljattain kertonut, että ns. deepthroat-tekniikka saattaisi hänestä tuntua hyvältä ja myöskin kiihottaa ajatuksena. 

Osaisiko joku kokoenut / asian osaava antaa vinkkejä, miten tuon saisi onnistumaan? Ihan vilpittömästi haluaisin miehelleni tätä tarjota, mutta vielä ei kyllä onnistu.

Kiitos asiallisista vastauksista, asiattomia ei tarvitse laittaa.

Ja peniksensä on ehkä aavistuksen keskivertoa pienempi, joten se ei ole ongelma.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mulle vaikeutta, en tajua miksei, sillä normisti en saa sitä lekurin lusikkaa suuhuni ilmanoksetusta.

Jotenkin mieheni kullimeneetosi syvälle eikä tee heikkoakaan.

Vierailija
22/29 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tahdo uittaa terskaani naisen vatsahapoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä miehet eivät jaksa naiselleen edes suu- tai käsiseksiä antaa.,Pyh näille.

Annan niin usein kuin haluaa.

Vierailija
24/29 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No keskivertoa pienemmällä ei syväkurkutus onnistu, kun ei se sinne kurkkuun asti yllä mitenkään. Eli se niellään sinne ruokatorveen. Ihme juttu, kun pikkukikkelit toivoo naisilta outoja juttuja. Pitäskö naisen jotenki taikoa se pidemmäksi?

Jaahas, tämä nysäänsä keskivertoa pidemmäksi kuvitteleva prinssinakkityyppi taas vauhdissa. Onhan se ikävää jos nysälläsi ei yllä edes kitalakeen.

😄klitoris minulla vain. Taisit erehtyä nyt henkilöstä. Turhauttaa vain nuo höpinät syväkurkusta, kun se 10cm uppoaa kokonaan olematta lähelläkään kurkkua. Mielikuvaharjotuksia vain tein, kunnes vähän alle 50v vasta tuli vastaan rakastaja, jonka kanssa pääsin itse asiaan. Eli kertaan vielä, syväkurkussa työntyy penis kurkusta sisään. Kun se on ruokatorvessa, henkitorvi umpeutuu, eli happea ei saa. Ja tätä ei todellakaan pidä mennä tekemään niin, että mies tökkii, tai on mitenkään aktiivinen. On oltava miehen paikallaan, ja nainen itse säätelee, jottei käy niin että äänihuulet rikkoutuu, tai tukehtuu hengiltä. Suuhun voi niinkin tökkiä, ja tosiasn useimpien vehkeet saa suuhun ihan kokonaan. Pienemmät on hyviä just siksi,  kun voi antaa rajustikin panna mihin vaan itse rikkoutumatta. Isomunaisemman on oltava myös fiksu ja varovainen.

Vierailija
25/29 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki, kieli ulos ja anna mennä. Tuolla tavalla olen oppinut nielemään kalun kuin kalun.

Vierailija
26/29 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako vinkit? Olen sekä kullinlutkuttaja että pillunnuolija pro, imenyt jotain 20 kpl 14-25 cm kaluja kokonaan.

Valitettavasti kurkunpään ja nielun refleksi on osittain geneettinen juttu, jotkut ovat vaan yökkäämisherkkiä. Tekniikkaa voi harjoitella tunkemalla kurkkuun jotain sopivan kokoista, joka ei aiheuta tukehtumisvaaraa ja hallitsemalla hengitystä. Refleksi pienenee ajan kanssa.

Tositoimissa:

1. Puhtaus. Likaiset värkit eivät ole kivoja kenellekään, sukupuolesta riippumatta

2. Muista nuolla pallit ja puristella hellästi suilkkarin aikana

3. Kannattaa liukastaa kyllin varsi esim. syljellä ennen nielemistä

4. Vaihtele tahtia, aloita hitaasti ja varovasti. Joskus on hyvä liu'uttaa kieltä peniksen vartta pitkin ja lipoa terskan alapintaa

5. Jos on iso/ylöspäin kaareva, saat paremmin sisään selällään

6. Käsien voimavektori tulisi olla kohti, ei poispäin. Alussa käsillä voi avustaa, mutta lopussa olen huomannut että 99% miehistä laukeaa nopeasti ja lujaa kun ottaa vaan pakaroista kiinni ja antaa miehen määrätä tahdin

Vierailija
27/29 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin hyvää imuttelua! Kiva, että kumppanin nautinto kiinnostaa. 

Toivottavasti näistä oli jotain hyötyä 

Vierailija
28/29 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suu auki, kieli ulos ja anna mennä. Tuolla tavalla olen oppinut nielemään kalun kuin kalun.

Rauhotu Tero!

T. Äiti 

Vierailija
29/29 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhotu Tero!

T. Äiti 

Anna Teron nauttia, t. Isi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi