Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä yli 100 seksikumppania

Vierailija
25.09.2024 |

Tapailin hetken mukavaa nelikymppistä miestä ja meillä oli pari kertaa seksiäkin. Selvisi, että miehellä on ollut reilusti yli 100 seksikumppania. Hän haluaisi jatkaa minun tapailua, mutta mun alkoi tehdä pahaa tuo tieto. Itsellä seksikumppaneita on ollut noin 15. Yhden kerran juttuja on minullakin ollut, joten kyse ei ole siitä, etteikö aikuinen ihminen saisi seksiä harrastaa.

Mutta en saa mielestäni pois sitä ajatusta, että miehen muna on ollut yli sadan naisen sisällä. Vaikka olisi aina (?) käyttänyt kondomia ja käynyt (?) testeissä, niin silti jotenkin oksettaa. En halua jatkaa hänen tapailuaan ihan vaan tuosta syystä.

Onko muilla kokemusta vastaavasta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei tollaset kiinnosta moniakaan. Niitä ketkä vaivaantuu niin olkoon yksin. Mulla on tälläkin hetkellä yks pariskunta, kaksi kaverusta ja jokunen yksittäinen. Kaikki tietää toisistaan ja ollaan kaikki melkein pantu eri kokoonpanoissa yhdessä ja erikseen ja ristiin. 

Vierailija
22/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelevä biojätehän tuollainen on. Voin vain kuvitella mitä bakteerikantoja muhii sen suussa ja sitten on valmis nuolemaan sinuakin siirtäen ne alapäähäsi. Tästä alkaa monen naisen BV-kierre. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei tollaset kiinnosta moniakaan. Niitä ketkä vaivaantuu niin olkoon yksin. Mulla on tälläkin hetkellä yks pariskunta, kaksi kaverusta ja jokunen yksittäinen. Kaikki tietää toisistaan ja ollaan kaikki melkein pantu eri kokoonpanoissa yhdessä ja erikseen ja ristiin. 

Ristiinpannulta vaikutatkin. Onko mulkosilmät? 

Vierailija
24/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristiinpannulta vaikutatkin. Onko mulkosilmät? 

Kateellisen huutelua ku pitää ottaa keltä saa tai ei keltään

Vierailija
25/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelevä biojätehän tuollainen on. Voin vain kuvitella mitä bakteerikantoja muhii sen suussa ja sitten on valmis nuolemaan sinuakin siirtäen ne alapäähäsi. Tästä alkaa monen naisen BV-kierre. 

Ei oo kuule mitään ongelmia eikä ikinä yhtään tautia. Sä varmaan luulet että kaikki pannaan paljaalla toistemme kanssa. No ei sentään.

Vierailija
26/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän se ois semmoinen hyvä vastaus jos ei tiedä tarkalleen itsekään ja lasketaanko lukuun jos  nainen ottaa suihin tai antaa käsihoidon

Vierailija
27/27 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia kyläpyöriä täällä on porukka. Häpeäisitte!!

Miten niin kyläpyöriä, kun afrikkalaisiakin on pantu? Ja pieniähän nuo luvut ovat, Georges Simenon muisti kehua, kuinka hän on maannut 10 000 naisen kanssa. Ihan terveeltäkin äijä vaikutti noin valokuvassa. Nuo katoliset maat ja niiden miehet vaikuttavat olevan ihan oma lukunsa.