Miten usein teidän vanha äitinne soittaa teille?
Mun äiti soittaa joka toinen päivä. En jaksa aina. Ei tapahdu mitään erityistä parissa päivässä. Tiedän kyllä että kaipaan barmaan sitten kun äitiä ei ole.
Kommentit (28)
Minulla tilanne että kaipaan soittoja ja muuta , äiti kuoli muutamia vuosia sitten ja oltiin paljon yhteyksissä .
Ei koskaan, odottaa minun soittavan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Missä on Barma?
https://fi.m.wiktionary.org/wiki/Barma
Moni kaipaa sinne kun äiti kuolee.
Mulle soitti anoppi joka päivä. Vaati sitä ja tätä. Nyt on muistisairas ja itkeskelee kotona paskat housussa 😄
Ei koskaan,kännykkä ei kuulu 2 metristä,onneksi.
Ei soita. Itse soittelen sinne välillä. Hänellä on omia harrastuksia ja soittelukavereita, pari sukulaistakin. Paitsi ilmeisesti viileään aikaan osa vetäytyy. Mulla enemmänkin on joku oire tai muu asia josta puhe, viileään aikaan oireet joskus tulevat. Mutta puhutaan yleensä muusta hetki.
Mulla siis äiti joka huolissaan jatkuvasti. Varmaan sen takia kun kärsin masennuksesta ja asun yksin
Ap
Ei soita. Asun ulkomailla. Hän kokee soittamisen hankalaksi. Soitan itse äidille ja olemme viikottain yhteydessä. Kesät olen Suomessa (2kk) äidin luona ja vietetään aikaa yhdessä.
Äiti ei koskaan soita, mutta itse olen ottanut tavaksi soittaa mahdollisimman usein, melkein joka päivä. Hänelle tulee hyvä mieli ja muutaman vuoden päästä äitiä ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla siis äiti joka huolissaan jatkuvasti. Varmaan sen takia kun kärsin masennuksesta ja asun yksin
Ap
Sulla on ihana ja huolehtivainen äiti , koita nauttia siitä .
Äiti on mullan alla. Sieltä ei soitella.
Soitellaan n. kerran viikossa. Isän kanssa harvemmin
Vierailija kirjoitti:
Ei soita. Itse soittelen sinne välillä. Hänellä on omia harrastuksia ja soittelukavereita, pari sukulaistakin. Paitsi ilmeisesti viileään aikaan osa vetäytyy. Mulla enemmänkin on joku oire tai muu asia josta puhe, viileään aikaan oireet joskus tulevat. Mutta puhutaan yleensä muusta hetki.
Hmm...🤔🙄
Äiti ei soittanut kuin siinä tapauksessa, että joku sisaruksistaan oli kuollut. Puhelin oli niin tärkeä kapine, ettei sillä voinut puhua kuin pakollisia ja tärkeitä asioita. Ei mitään kuulumisten kyselyä tai huvikseen juttelua.
Äiti soittaisi varmaan kymmenen kertaa päivässä, mutta laitoin puhelimeen eston.
Ei hän juurikaan soita. Isän kanssa soittelen pari kertaa kuussa ja siinä samalla kuulen äidin kuulumiset.
Yrittää soittaa muutaman viikon välein mutta olen estänyt hänet. En enää jaksa kuunnella hänen paskanjauhantaansa kun sairastuin parantumattomaan syöpään ja hän vain ällistelee ja pällistelee.
Minä soitan hänelle pari-kolme kertaa viikossa.
Onneksi vain kerran viikossa. En jaksaisi enempää, sekin ottaa välillä päälle. Kun on hoidettavana työ ja oma elämä. Olen kyllä lapseton.