Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein teidän vanha äitinne soittaa teille?

Vierailija
25.09.2024 |

Mun äiti soittaa joka toinen päivä. En jaksa aina. Ei tapahdu mitään erityistä parissa päivässä. Tiedän kyllä että kaipaan barmaan sitten kun äitiä ei ole. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain kerran viikossa. En jaksaisi enempää, sekin ottaa välillä päälle. Kun on hoidettavana työ ja oma elämä. Olen kyllä lapseton.

Vierailija
2/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tilanne että kaipaan soittoja ja muuta , äiti kuoli muutamia vuosia sitten ja oltiin paljon yhteyksissä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, odottaa minun soittavan hänelle.

Vierailija
4/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Barma?

Vierailija
5/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Barma?

https://fi.m.wiktionary.org/wiki/Barma

Moni kaipaa sinne kun äiti kuolee.

Vierailija
6/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti anoppi joka päivä. Vaati sitä ja tätä. Nyt on muistisairas ja itkeskelee kotona paskat housussa 😄

Vierailija
7/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan,kännykkä ei kuulu 2 metristä,onneksi.

Vierailija
8/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soita. Itse soittelen sinne välillä. Hänellä on omia harrastuksia ja soittelukavereita, pari sukulaistakin. Paitsi ilmeisesti viileään aikaan osa vetäytyy. Mulla enemmänkin on joku oire tai muu asia josta puhe, viileään aikaan oireet joskus tulevat. Mutta puhutaan yleensä muusta hetki.

Vierailija
9/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis äiti joka huolissaan jatkuvasti. Varmaan sen takia kun kärsin masennuksesta ja asun yksin

Ap

Vierailija
10/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soita. Asun ulkomailla. Hän kokee soittamisen hankalaksi. Soitan itse äidille ja olemme viikottain yhteydessä. Kesät olen Suomessa (2kk) äidin luona ja vietetään aikaa yhdessä.

Vierailija
11/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei koskaan soita, mutta itse olen ottanut tavaksi soittaa mahdollisimman usein, melkein joka päivä. Hänelle tulee hyvä mieli ja muutaman vuoden päästä äitiä ei enää ole.

Vierailija
12/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla siis äiti joka huolissaan jatkuvasti. Varmaan sen takia kun kärsin masennuksesta ja asun yksin

Ap

Sulla on ihana ja huolehtivainen äiti , koita nauttia siitä .

Vierailija
13/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on mullan alla. Sieltä ei soitella.

Vierailija
14/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitellaan n. kerran viikossa. Isän kanssa harvemmin 

Vierailija
15/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei soita. Itse soittelen sinne välillä. Hänellä on omia harrastuksia ja soittelukavereita, pari sukulaistakin. Paitsi ilmeisesti viileään aikaan osa vetäytyy. Mulla enemmänkin on joku oire tai muu asia josta puhe, viileään aikaan oireet joskus tulevat. Mutta puhutaan yleensä muusta hetki.

Hmm...🤔🙄

Vierailija
16/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei soittanut kuin siinä tapauksessa, että joku sisaruksistaan oli kuollut. Puhelin oli niin tärkeä kapine, ettei sillä voinut puhua kuin pakollisia ja tärkeitä asioita. Ei mitään kuulumisten kyselyä tai huvikseen juttelua.

Vierailija
17/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti soittaisi varmaan kymmenen kertaa päivässä, mutta laitoin puhelimeen eston.

Vierailija
18/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän juurikaan soita. Isän kanssa soittelen pari kertaa kuussa ja siinä samalla kuulen äidin kuulumiset. 

Vierailija
19/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää soittaa muutaman viikon välein mutta olen estänyt hänet. En enää jaksa kuunnella hänen paskanjauhantaansa kun sairastuin parantumattomaan syöpään ja hän vain ällistelee ja pällistelee.

Vierailija
20/28 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan hänelle pari-kolme kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi