Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marttinalla menee hyvin!

Vierailija
25.09.2024 |

Se on hienoa. Hyvä, että jätti sen luuseri Stefun

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navratilova?

Vierailija
2/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla keski-ikää lähestyvällä äiti-ihmisellä jatkuu sama vanha meneininki. Miehen siivellä on helppoa lokkeilla. Ottaa kaiken irti minkä saa ja heittää tyypin menemään. Kiperissä tilanteissa voi tulla nyrkistä pataan, siis äidillisellä otteella tietenkin. Fakta tieto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se transnainen? Isot leukaperät, luiskaotsa?

Vierailija
4/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on löytänyt vähän mielenrauhaakin, melkein viisikymppinen ihminen.

Vierailija
5/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Maritta?

Vierailija
6/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Maritta?

En tiiä. Mä puhun Marttiinasta

Vierailija
7/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla keski-ikää lähestyvällä äiti-ihmisellä jatkuu sama vanha meneininki. Miehen siivellä on helppoa lokkeilla. Ottaa kaiken irti minkä saa ja heittää tyypin menemään. Kiperissä tilanteissa voi tulla nyrkistä pataan, siis äidillisellä otteella tietenkin. Fakta tieto!

Kateus vie kalat vedestäkin

Vierailija
8/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

verotettavat -omat- tulot olleet 100 000- 200 000 e,että ei tarvii lokkehilla. maksaa omaa hki kalliin alueen himaa ja läheltä ns yksiö joka sijoitusasunto.  eli jotain meni oikein. vrt stefun alamäki, huumetta,taksit vihaa häntä, pyssyleikkiä riitaa rähinää, rikkoo omia ja kaverin autoo, naama verillä tuon tuosta myy kuteitaan kapakin edessä, ei pääse sisälle, hangossa poliisit hki poliisit vähän väli, ei maksa takseille,kaverit hiipuu,ulosottoa. entäs lapsi..

Vierailija
9/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Maritta?

Vai Martinasta sittenkin?

Vierailija
10/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se transnainen? Isot leukaperät, luiskaotsa?

mitä sitten,ihminen ei voi vaikuttaa miksi syntyy. hänellä kuitenkin kohtu,eli tod nainen synnytinelinten mukaan,eikä ole halunnut muuttua miheksi ,kuten muuttaa elimiään. mitä sitten. 

Vierailija
11/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epästabiilin oloinen nainen. 

Vierailija
12/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on löytänyt vähän mielenrauhaakin, melkein viisikymppinen ihminen.

hänhän voi todella hyvin ja osaa talouspuolen jos jtk lähemmäs 200 000 -160 000 eri vuosina verotettavat tulot. siekii vanhenet. jaksaa urheilla ja varaa elättää lasensa ja ostaa oma koti kivalta lueelta hki hinnoilla jne..

Vierailija
13/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Maritta?

ei nyt puhutaan sariista

Vierailija
14/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama Martina, joka nousi/ kiipesi julkisuuteen Alexei Eremenkon salarakkaana, vaikka mies seurusteli vakituisesti Jenni Rantalan kanssa?

[minä vaan kysyn]

Vierailija
15/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Maritta?

No kuka tämä Marjatta on?

Vierailija
16/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus vie kalat vedestäkin

sidukka-rööki-parsti kaupungin v.asuntojen mammat leggareissaan..kelaaaaaa, työkkäriiiii, elariiii,laitapuolen kundiii,kirotaan huudetaan lapsilleen,lyödään, huumeita, pubiii, rahapulaa, jokatoinen sana kirosana, muhkuraa ,viisi masuuu päällekkäin...

Vierailija
17/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella epästabiilin oloinen nainen. 

no ainakin jaksanut pitkäjänniteisesti treenata, rankkaa triathlonia,ei joka tyypin valinta. vaatii tiukkaa sitoutumista. verotettavat tulot joinain vuosina 200 000 e -160 000,eli osannut hoitaa muutakin kuin tukimuodot. maksaa omaa asuntoa hki hinnoilla ja läheltä sijoitusasunto jota vuokraa.. niin mikä tekee mikä tekee niin epästabiili. kykenee pyörittämään hyvää arkea. 

Vierailija
18/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se sama Martina, joka nousi/ kiipesi julkisuuteen Alexei Eremenkon salarakkaana, vaikka mies seurusteli vakituisesti Jenni Rantalan kanssa?

[minä vaan kysyn]

mee pois tyhmääää.  eiköhän noita tapauksia löydy maapallolta vaikka kuinka, yms.. ,,olet tietämätön,, yhdellä sun toisella nykyaikana ties mitä rinnakkaisjuttuja,,vaikka sun naapurissa,, luulet olevasi fiksu,mut ei vaan v...n tyhmä -kadee möllipää

Vierailija
19/21 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Maritta?

No kuka tämä Marjatta on?

mee pois,on sulla kateus ja vaikeus elämässäsi

Vierailija