Miksi Roope Salminen on jatkuvasti uutisissa?
Onko nyt joku hyvepuhdistus käynnissä vai mikä? Maksaako Roope näistä jutuista? Paljon on ongelmia hänellä ollut naisten kanssa elämänsä aikana ja kaikista uhriudutaan lehtien sivuilla.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että hänen jaksonsa on tänä perjantaina Vain Elämää-ohjelmassa ja sitä mainostetaan.
Hysteeriset mummot taputtavat ja nostavat hänet kansakunnan kaapin päälle ja taputtavat lisää. Näin kävi Cheetahillekin.
Kyllä sen tekee Roope ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei enää äidistään tarvitsisi juttuja antaa kun äiti sairastunut jo aikaa sitten. Oli nuorena kaunotar.
Ja vielä itse mainitsee, että äitinsä läheiset kärsii hänen ulostuloistaan. Miksi sitten jatkuvasti ottaa asian esille?
Tämä!
On muuten harvinaisen vastenmielinen jäpikäs tämä Roope.
Ja jos Roopen äiti dokailee ja narkkaa itsensä hengiltä, se on lähinnä lähipiirin asia. Ei valtakunnan uutinen.
Kai se onkin koko ajan uutisissa, jos mielestäsi roskalehtien viihdejutut ovat uutisia tai jos ainoa kulttuurielämyksesi on Vain elämää -ohjelma. Jos seuraisit pelkästään oikeita uutisia etkä roskaa, et törmäisi ko. henkilöstä kertoviin juttuihin juuri ollenkaan.
Salminen veti äitinsä kohtalon esiin että saisi itse säälipisteitä hyväksi käyttöjensä unohtamiseksi.
Ilmeisesti Reijo Salmisen suhteilla lapset päässeet pitkälle ja julkisuuskuva.
Roope ratsastaa äitikortilla takaisin julkisuuteen. Varmaan otettu oppia viestintäkonsulteilta. Nöyristely ja säälin kerääminen, toimiva konsepti.
Hyvä, kun uskaltaa avautua ongelmistaan ja erityisesti kipeästä äitisuhteestaankin. Moni meistä päihderiippuvaisten läheisistä häpeää osaansa päihderiippuvaisen omaisena niin paljon, että ei tuo asiaa koskaan missään esiin ja jää tämän ongelman kanssa täysin yksin ja kenties eristäytyykin muusta maailmasta tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kaikki näyttelijät ja juontajat on näyttelijöiden tai juontajien lapsia. Nepotismin luvattu maa.
Tässäkin asiassa..
Tänään radiossa, lehdessä. :[
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/93aa4f51-20e4-47e2-8c06-f9b2eaee8a3d ... :.D
En ymmärrä. Älkää katsoko tuon raiskurin ohjelmia tai lukeko niitä haastatteluja, niin loppuu hyvin nopeasti mediassa paistattelu.
Ja vielä itse mainitsee, että äitinsä läheiset kärsii hänen ulostuloistaan. Miksi sitten jatkuvasti ottaa asian esille?