marrashaaveet vko 7....
alotin uuden pinon, oli niin pitkä toi vanha.
Ebba: noita sattuu, tosi inhottavaa kyllä. Kantsii varmaan toisen lääkärin mielipide kylllä kysästä!!
lastwish:no on perkeles, ihme touhua!!! laita meili perään tai soita, onhan toi nyt tosi inhottavaa....
sannuska:voikun kiva kuulla susta!! mietinki jo eilen viimeks että mitähän teille kuuluu...
tänne ei uutta, tätä samaa... nippailee muniksiin kp siis 19, aika outoa jos ovis näin myöhään.... mut ei mahotonta tietysti! mulla vaan kierto aina 25-26 niin siihen nähden aika myöhään olis. Menin sitten lämmötkin mittaamaan 36,8, mut se ei ole ennenkään mitään tarkottanu. Ärsyttää se, että jos tänään oliski ovis, ni miehen kans riita, joten se siitä.... :((
priscilla kp 19
Kommentit (52)
Täällä ollaan flunssan kourissa,minä ja esikoinen. Mies ei vielä ole sairastunut...onneksi:)
Eilen alkoi nippailu ja menkkamainen juilinta alavatsalla joka jatkuu edelleen,nyt oikeastaan vaan oikealla puolen,jossain munsarjan kohdalla. Heti alkaa toivoa että jospas se oiskin nyt tärpännyt mutta täytyy kyllä yrittää pitää jalat maassa niin ei sit ihan niin pahasti kolahda jos menkat alkaakin...
Vielä viikon verran piinaa...
Blacka kp 22/28-30
Koralli: mua alkoi kiinnostaa se sun lääkkeesi, mulla on nimittäin (ainakin luulen) vähän samoja ongelmia. Oletko hankkinut sitä tavallisesta luontaistuotekaupasta vai mistä?
Onnea vaan kaikille ovis-aikaa vietäville... :) Toivokaamme runsaasti tärppejä.
Ystävänpäivätoivotukset siis kaikille pikaisesti tulin piipahtamaan!!
Myöhemmin lisää, ei kummempia tänne suuntaan!
Shani@ kp5/27-29 yk4
Buamille ekaks pahoittelut km:stä:(
Sannuska; Mie aattelin tuota samaa juttua tässä joku aika sitten..siis tuli semmoinen olo, et nyt oon oikeesti valmis vauvaan ja tuli siis ihan ikävä tosiaan jotain, mitä ei ees ole viel. Se oli aika outo olo..
ON; Ihmettelen tuota ihmelimaa, mitä on tänään tullut..Siis kp on vasta 12/30-32! Ei pitäis viel pitkään aikaan olla mitään ovikseen viittavaa,mut tosiaan tuo lima ja kipuilu alamahalla(enemmän oikeella) tuntuis joltain muulta..Tosi outoa..
Mutta eipä tänne muuta, hyvää ystävänpäivää kaikille!
lähti vähän hätäiseen mutta siinähän se tärkein jo tulikin=)
Koko päivä mennyt niin sukkelaan ettei oo edes ehtiny kuulumisia kirjoitella. Muidenkin kuulumiset menneet vähän ohi ja siitä pahoittelut. Nyt silmät ristissä selasin pinoa vaan äkkiseltään ja kiireesti näytyis mennä nukkumatin maailmaan jos tulee yhtä rikkonainen yö kun viime yö oli. Pienempi pojista oksenteli ja aamulla jatkoi ripuloinnilla=( Nyt on sängyt vuorattu niin ettei ainakaan patjaan pääse.
Sen verran tyhjään päähäni tarttui että Buamille esitän pahoitteluni minäkin keskenmenon vuoksi. Näissä tilanteissa sitä pohtii et miksi maailma on niin julma että ensin antaa ison ilonaiheen ja sitten se viedään pois?
No nyt lähden nukkumaan, hyvät yöt!
Liityn haaveilemaan. Toiveissa on 8.marraskuuta ensimmäinen oma käärö. Yritys vasta aloitettu, tässä toivottavasti otolliseen aikaan..
T.Hobbie, kp 14/28-29
Täällä vaan omaa napaa tuijotellaan kovasti, ovulaatiota oli vaikka muille jakaa ja kohdunkaula on korkealla, pehmeä ja avoin. Saa nähdä miten käy, olisi melkein saanut pitää kuukuppia ihan vaan ovulaation vuoksi x-D
kp on 20/32 ja piinaviikkoja aletaan odottelemaan. Jännittää jo etukäteen, eniten huvittaa miehen käytös kun se jo puhuu taas vauvasta :D Koitan tolkuttaa koko ajan, että hei ei ole vielä mitään vauvaa juurihan mulla oli vasta ovis. Tää vastaa että niin niin mut sit ku tulee vauva *huokaus* Onneksi on kuitenkin kovasti mukana yrittämässä vaikka ei aluksi ollut yhtä innoissaan kun minä ;)
Mukavaa loppuviikkoa <3
Lastwish kp 20/31
ON: Minä jo tässä odottelen vuotoa alkavaksi. Hieman vaikeaa tuo päivän arviointi, kun kierto on heitellyt 22-26 päivän välillä. Tosin tuo 22 oli kyllä poikkeus. viime kierto oli tuon 26.
Menikös se niin, että menkkojen alkaessa kohdunkaula pehmenee ja avautuu? Jos näin on, niin sieltä se vuoto tulee.... Vähän mahassa tuntuu menkkamaiselta, toisaalta voi mennä vielä pari päivääkin. Kuukupin laitoin jo varalta, onneksi se on niin helppo että voi laittaa kaiken varalta.
Ei mulla oikeastaan mitään muuta asiaa ole. Mutta jos (ja kun) yrityskierto vaihtuu 1 -> 2, taidan silti säilyä vielä marrashaaveissa. Kiva pysyä porukassa pidempään.
Uutu kp 23/n25
Täällä vatsatauti taitaa ottaa ylivallan seuraavaksi musta=( Junnu ei ole enää oksennellut mutta ripuloi raukkaparka vieläkin. Aivan sääliksi käy kun ruikulit tulee niin välittömästi on kaikki vaatekerrat märkiä.
Joku kysyi kohdunnipukasta (anteeksi kun en muista nikkiä) ja mun mielestä se menne niin et jos menkat alkaa niin nipukka laskeutuu ja avautuu. Korjatkaa viisaamaat jos olen väärässä! Mutta nipukan käyttäytyminen on niin yksilöllistä et se ei kai ole kovin luotettava ainakaan raskauden alkamisen ennustamiseen.
Josko tästä lähtis laittamaan esikoiselle puuron kun juuri sen keitin ja oli niin kuumaa ettei saanut vielä syödyksi. Mukavat torstain jatkot kaikille!
viimeksi kun oli kuukautiset niin kohdunnipukka laskeutui todella alas, oli pehmeä ja avoin. Ovulaation aikaan se on korkealla ja pehmeä, jos raskautuminen on tapahtunut niin se pysyy korkealla ja on kiinni ja kiinteä.
Näin minä sen muistelisin :)
Lastwish 21/31
hiljasta ollu täällä. on tuo esikoinen kipeenä ja vieny kyllä aika tehokkaasti kaiken ajan ja voiman tästä tädistä. ihana uhmaikäinen riiviö. tullu muutaman(kymmentä) kertaa mieleen se telkkariohjelma pikku riiviöt. vuorotellen tosi ihana ja aivan hirveä kakara. eilen löi mua päähän sellasella koriste-esineellä mis on niitä lumihiutaleita ja vettä. sattu ihan pirusti.
lisäks kaks tuntia koitin saada ihan umpi poikki olevaa poikaa nukkumaan, karkaili sängystä ja tappeli vastaan aina ku kannoin takasin. nyt sitten vanha kunnon olkapää taas kipuilee. siin on ollu kiertäjäkalvosimen tulehdus ja ei vieläkään kestä rasitusta hirveesti. ihana särky päällä.
sitten itseasiaan. tosin omaa napapalleroa tämäkin. oon tässä ehtiny nyt testaamaan sen ekan haamun jälkeen vielä kahdesti. eka oli kans himmee haamu ja nyt tänä aamuna tuli nega :( että tais olla joko väärät haamut tai sit varhanen keskenmeno viime kierrosta. sillon oli kyl tosi tosi runsaat vuodot. kolmessa päivässä oli jo yli 100ml tullu ja sit lopetin ylös kirjaamisenki jo. tosin oireita on vieläkin. palelen ku alaston etelä navalla, kuvottelee, alavatsassa painon tunnetta, tunne herkkyyttä suuntaan ja toiseen, varsinkin itkun suuntaan, valkovuotoa tulee lorisemalla. että näin. aika pyllystä tälläinen.
niin, ja kaiken kukkuraks on tää kierto menny vähän huti kun ei vaan oo yksinkertasesti jaksanu eikä kiinnostanu seksi. ei mahda minkään. onneks on edes hyvä ystävä raskaana ni saa sen puolesta iloita.
nyt alkaa olla aika saada pöperöä turpaan, joten hellan ääreen! moikkis
Olinkin tossa lokahaaveissa teidän mukananne haaveilemassa, ja siirryin tuonna lokalutusiin odottajiin, mutta tänä aamuna tulikin meidän pieni enkelivauvamme pois! Eli siirryn tänne teidän seuraan,,,...
Toivottavasti saisimme marraskuun vauvan, tai miksei joulukuun...kun ei tiedä miten tuo täti alkaa pitämään seuraa..
Mut mä otan nyt vähäksi aikaa eroa täältä ja yritän päästä itseni kanssa tasapainoon.
Toinen keskenmeno perään on minulle raskasta!
Vauvaliimaa kaikille toivotellen Catry
Pidä rauhassa palstahiljaisuutta jos se on sitä mitä tarvitset... kaikkea hyvää ja parempaa teidän perheelle, kyllä sinä vielä vauvan saat, ihan varmasti!
Priscilla 21/25-26
Onpas täällä nyt lapsoset sairaana! Meitin esikoinen makailee sohvalla kovan yskän kourissa. Vähän jo helpottaa eilisestä, nyt on jo maistunut ruokakin.
(.) Tänään alkoi ovisnippailut, oikealla puolella kuten tohtori ennusti. Ovis testiinkin tuli " melkein plussa" Joten olen huomisesta positiivisella mielellä =)
Pitäkää mulle peukkuja että tästä kierrosta tärppäisi!! Ois niin ihanaa saada tuo " luomuvauva" , hormonien syöminen kun on aina niin raskasta. Mä saan niistä aina migreenin, mutta ei sit auta kun kärsiä, on se palkinto vaivan arvoinen! Mä sain jo sektio luvankin lääkäriltä, ei tarvi murehtia synnytystäkään... (On muuten todella iso helpotus)
Nyt ruuanlaittoon!! Hyvää päivän jatkoa kaikille!!!!!!!!!!!
että mitä luulette, onko mulla tämä kierto ovuloimaton kierto? 3:ssa viime kierrossa kierron viimisimpinä päivinä lämmöt melkeen koko ajan 37:ssa joskus ylikin ja sitten täti tullut (mulla on muutenkin korkea kehon lämpötila) Nyt sitten tässä kierrossa on lämmöt vaan 36,3 ja 36,5, mitä se tarkoittaa? ajattelin että jos ovista ei ole ollutkaan tässä kierrossa? mitä luulette? KIITOS jos jaksatte pähkäillä:))
eppuliina:peukut on pystyssä sulle:)))
priscilla 21/25-26
Catrylle pahoittelut! Ja tosiaan jos haluat pitää hiljaisuutta, niin pidä, niin kauan kuin tunnet tarvitsevasi. Mut kyllä täällä löytyy niitä kuuntelevia korviakin, jos haluat purkaa. halit sinulle!
Priscu; Mie en valitettavasti osaa sanoa noista lämpöjutuista, kun en niitä oo mittaillut.
ON; Kp 13/30-32(33). Melkeen koko ajan tuntuu oikeella alamahalla jotain, olo on vähän outo. Alkaa jo pelottaa, et jos siel onkin jotain vikaa, tämmöistä kipuilua yms. en muista olleen ainakaan pitkiin aikoihin..No, saatiin kuitenkin eilen illalla harjoiteltua, jos tää nyt ovista tarkottais..
Ovistestiinpärähti just selkee plussa!!! Pupuiltiin tänä aamuna, mutta meneekö mahikset ohi jos ei ehdi " treffeille" ennen huomisiltaa??? Apua, mulla on kaikki tieto nyt jossain hukassa, jännitän niin hirviästi!!!
Auttakaa, pliiss...
kyllä mun mielestä toi tän aamun " tuotos" pitäisi riittää! siittiöt kun elävät sen muutaman vuorokauden kuitenkin!
Aurinko paistaa täydeltä taivaalta ja pitäisi lähteä töihin. Hirveänä väsyttää, vaikka nukuin päiväunet. Toivottavasti en ole tulossa kipeäksi. kp 16/25-26 olin laskenut väärin ton kierron pituuden, hoksasin eilen.
Olen lukenut, että kaikilla ei olen mennyt hyvin... Toivottavasti aurinko alkaa paistamaan teidän elämäänne, joille on tullut keskenmenoja ja on tapahtunut muuta ikävää.
Mut nyt töihin....
:)
eppuliina (meniköhän tää oikein...): harmi että sinulla todettiin pco, mutta toisaalta hyvä kuitenkin että ongelmille selvisi syy!
nyt mun mieleni kirkastui just yhtäkkiä kuin olis joku heittäny kivellä päähän. oon siis tottakai koko yrityksen ajan toivonut vauvaa kovasti, mutta välillä aatoksissa on ollut onko sittenkään nyt oikea aika... mutta äsken tajusin, mä haluun sen vauvan oikeesti nyt heti alulle! (joo, voihan siihen mennä vaik kuinka kauan oikeesti, mut nyt se on niin sata varmaa mun kohdalla että just sitä ma haluun)yhtenä syynä taitaa olla sekin että mä viihdyn kotona ja en vaan haluis mennä taas töihin.. sairasloma loppuu huomenna ja oon ihan yhtä kipeä kuin loman alkaessa, outoa. meen silti kokeilee huomen töihin miltä tuntuu, pääsenhän sit pois jos on kamalaa.
voi vauva miten paljon yhtäkkiä aloin sua kaivata.. ihan outoa. tuntuu että ois jo oikeesti ikävä sitä pikkuista, mitä ei vielä ole olemassakaan. (paitsi eihän sitä tiedä mitä eilinen sessio sai aikaan...) oikeestaan tätä tunnetta mä oon oottanukin. esikoista kaipasin vauvakuumeisena monia vuosia ennenkuin oli aika edes yrittää. mä yritän niin kauheesti miettii miten teille selittäsin mille musta nyt tuntuu, mutta en vaan osaa. ihana tunne kuitenkin!
olkaahan kaikille ystävällisiä tänään!
sannuska kp 12/25-28