Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

marrashaaveet vko 7....

12.02.2007 |

alotin uuden pinon, oli niin pitkä toi vanha.

Ebba: noita sattuu, tosi inhottavaa kyllä. Kantsii varmaan toisen lääkärin mielipide kylllä kysästä!!

lastwish:no on perkeles, ihme touhua!!! laita meili perään tai soita, onhan toi nyt tosi inhottavaa....

sannuska:voikun kiva kuulla susta!! mietinki jo eilen viimeks että mitähän teille kuuluu...

tänne ei uutta, tätä samaa... nippailee muniksiin kp siis 19, aika outoa jos ovis näin myöhään.... mut ei mahotonta tietysti! mulla vaan kierto aina 25-26 niin siihen nähden aika myöhään olis. Menin sitten lämmötkin mittaamaan 36,8, mut se ei ole ennenkään mitään tarkottanu. Ärsyttää se, että jos tänään oliski ovis, ni miehen kans riita, joten se siitä.... :((

priscilla kp 19

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei mitään uutta, hiljaista myös yritysrintamalla ollut. Vähän pientä kahnausta välillä miehen kanssa, joten ei nuo petipuuhat oikein innosta. Mun mieli on niin häilyväinen nykyään. Yhtenä hetkenä on kauhea vauvakuume, toisena mietin vakavissani että lapsiluku voisi jäädä yhteen. Mutta enimmäkseen vauvakuume on päällä, lievänä tosin.

Omaa napaa: eilen munasarjoihin vihloi, mutta sen luulen johtuvat lähestyvistä menkoista. Lisäksi mulla on ihan kauhee syöppö-kausi menossa, eikä mielialakaan ole korkeimmillaan. ärsyttävää tuollaiset pms-oireet kun nyt ovat ruvenneen tulemaan, 15 vuotta selvisinkin ilman niitä. Niin että miksi ihmeessä niitä nyt rupeaa tulemaan???

Välillä olen ihan varma, että nyt tärppäsi ekasta kierrosta mutta sitten järki puuttuu peliin. Puuhailut jäi kuitenkin aika vähälle otolliseen aikaan enkä vaan voi uskoa että raskautuisin niin helposti. Vähän myös huolestuttaa nämä yhtäkkiä tulleet pms-oireet joita ei siis ennen ole ollut. Samalla menkkakivut, päänsärky ekoina päivinä, munasarjojen vihlonta menkkojen alkaessa yms. ovat lisääntyneet. Toivottavasti vaan mitään ei ole vialla vaan se olisi merkki hedelmöittymisherkkyyden hurjasta kasvusta.

Juup, tämä tästä. Olisin kyllä aika tyytyväinen jos saisin kuumeilun pidettyä näin aisoissa mutta pelkään ettei niin käy. Nyt vain odottelen menkkoja. Eikös se ole niin, että menkkoja ennen valkovuoto lisääntyy? En enää oikein muista noita " perussääntöjä" , tosin kovin tarkkaan en niitä aiemminkaan tutkaillut.

Uutu kp 21/n25, yk 1

Vierailija
2/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu; Oliks sulla aiemmin kierrossa niitä ovisoireita, vai nytkö vasta? Aika jännältä kuulostaa jos noinkin lyhyellä kierrolla ovis on noin myöhään..

Uutu; En osaa tuosta valkkarista sanoa, mulla alkoi valkkari viime kierrossa vasta ihan just ennen kuin menkat alkoi. Niin kai ne sanovat, et yleensä oviksen jälkeen on selvästi kuivempi kausi, jos ei oo tärpännyt.

Omaan napaan ei uutta..Kp taitaa olla 11/30-32(33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Sai meikä tyttökin taas aikaiseksi kirjoittaa.. Ihanaa että väkeä on näin paljon.

ON: Huomenna olisi gyne. Katsotaan nyt, menossa kp. 25 ja oviksesta ei vielä hajuakaan. Taidan suosiolla pyytää kaikki mahdolliset hormonit että tämä homma lähtisi luistamaan =D. Odotus ei ole mun parhaimpia puolia... Eipä silti luontoäidille voi mitään, täytyy vaan odotella =D

Tämä gyne määräsi mulle nuorempana (joskus 7 vuotta sitten) clomit ja ei puhunut mitään ultrakontrolleista tms. Sillon ei tosin ollu tämmöisiä nettipalstoja joten tieto roikkui pitkälti lääkärin varassa. Onneksi nykyään on näitä palstoja joten osaa jo vaatia oikeaa hoitoa.

Tänään pitäisi kuulla myös saanko vakitöitä... Peukkuja pystyyn!

Ihanaa päivän jatkoa kaikille!!!!!!!!!

Vierailija
4/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuvuodesta. Me mennään huomenna katsomaan koiravauvaa :) ihanaa.

niin ja kp. on 1/28-30

Vierailija
5/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna: jaa-a, enpä osaa sanoa. Mulla ei ikinä kummempia ovisoireita ole ollutkaan! tai sitten en ole vaan ennen tuntenut kun en ole tarkkaillutkaan. Eilen tuli vaan mieleen että jos nyt vasta ovis, kun tosiaan lämpöä ja nippaili oikealta muniksesta aika hyvin... eilen ei kyl hommailtu, riideltiin.... et toivon ettei ollut ovis.

uutu: mulla on ihan hirveet pms:t, tiedän todella sun tuntees... mulla just tollasta, ja sen lisäksi itken,raivoon ja pissaralli kuuluu myös pms:ään... mulla on kolme tyttöä, ja ainoana raskausoireena muistan että pms:t ei tullutkaan, vaan olin tosi seesteinen ja rauhallinen...

tänään siis kp 19, piinaviikko taitaa siis alkaa....

ainiin, tohon valkkariasiaan, niin niinhän ne sanoo että oviksesta jatkuu valkkarin eritys jos hed.tapahtunut, ja jos ei niin seuraa välitön kuivakausi oviksesta lähtien...

Vierailija
6/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisku, huomasin toisesta ketjusta tuosta sun tiputtelusta, kuulostais kiinnittymisvuodon tapaiselta. mulla oli tuollaista silloin ku aloin tytsää oottamaan. tietty se voi olla ihan jotain muutakin, mistäs näistä tietää..

jestas tää tauti on karsee! koko perhe ollaan taudin kourissa, onneks tyttö on jo paremmalla puolella. itellä vaan ei oo viikossa tapahtunu yhtään parannusta, olo on yhtä tukkoinen ja veltto koko ajan. lääkekuuri ois oottamassa poskiontelotulehduksen varalta, mut ihan viel en sitä ruukaa ottaa kun ei ne antibiootit kauheen hyvää noin muuten ololle tee. otan sen lääkärin neuvon mukaan sitten jos alkaa vielä pahenemaan oireet tai kuume nousee.

eipä oo kiinnostanu juu pupuilukaan tän taudin takia, pitäs kai alkaa kohta kiinnostaa jos meinaa olla tällä kierroksella mukana... =) harmi vaan et mies lähtee nyt sit illalla töihin just kun ollaan saatu tytsä unille, joten huono sauma... huomen tietty nukkuu siihen saakka kun tyttö haetaan hoidosta. vien sen siis hoitoon huomennaki vaik oon saikulla koska on hoidossa muutenkin mummillansa ja mä en vaan nyt jaksa tässä kunnossa. olen sit iltapäivällä parempi äiti taas! ;)

onko moni lähetellyt ystävänpäiväkortteja? mä laitoin tytön nimissä muutamalle ja sit mummeille. en oikein nyt jaksanu perehtyy aiheeseen. meille tuskin kyllä tulee yhtään korttia kun oon iteki aika laiskasti noita lähetelly yleensä.

nyt oiski sit kalasopan tekoa vuorossa, palailen taas illemmalla!

sannuska kp 11/25-28

Vierailija
7/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ptikästä aikaan siis. Kuumeilu ei tosin ole mihkään hävinny, en vaan jostakin syystä oo jaksanu etes raahautua koneelle.

Mä siis oon kuumeillu joskus elo- ja lokakuisissa.

Elokuussa olis ollu la mut se tuli sitten vkolla 7 pois. =(

kuitenki sitten menkkoja sai ootella että nyt ois sitten eka yk ton keskenmenon jälkeen.

Meillä oli tärppipäivät just nyt viikonloppuna ja koko viikonloppu hommailtiin. Ja toivotaan että nyt tärppäis ja kaikki menist hyvin.

Just tuossa loppu viikolla juttelin mun parhaan ystävän kanssa ja hän kertoi olevansa raskaana. noh ei se sinänsä haittaa, ja olen tosi tosi onnellinen hänen puolesta, mutta he miehensä kanssa aloittivat yrittämisen nyt vasta ja kun heillä heti tärppäsi, ni itelle tuli sellanen olo, että voi kun se oliski noin helppoa. Siis hetkeksi tuli vaan se olo. Tottakai iloitsin ajan päästä siitä tosi paljon.

Meillä kun meni edellisen lapsen yritykseen 3 vuotta joten ei ihan heti itselle sitä tärppiä niinkään odota...

Olisi vaan niin kiva odottaa yhdessä, mutta katsotaan miten siinä käy sitten...

Nyt kuitenki lähen tästä telkun äären ja jospa sitä nyt tulis sitten aktiivisemmin tässä koneella istuskeltua...

Buam kp 17

Vierailija
8/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Buam, olen pahoillani keskenmenosta. Toivottavasti tässä kierrossa onnistuitte.

uutu, minäkin olen välillä miettinyt pitäisikö sittenkin jättää kaikki vauvahaaveilut. Varsinkin tänään on ollut sellainen päivä: olen lapsen kanssa kahdestaan kun mies on työmatkalla. Mikään ei tunnu onnistuvan, nukkuminen, pukeminen, mikään. Oma pinnakin on kireällä. Kauhulla ajattelen, että mitenkäs tässä selviäisi kahden kanssa. No onneksi tämä on ohimenevä olotila. Jahka poju nukahtaa, niin alan taas haaveilla toisesta lapsesta :)

Eppuliina, saitko työpaikan? Peukut oli pystyssä.

Itse olen miettinyt kaikkia raskauteen liittyviä pelkoja. Ensimmäisen kanssa kaikki oli niin uutta ja ihanaa synnytykseen asti. Toisen yrittämisen aloittamista vähän varjostaa tuo synnytys, vaikka keisarinleikkaus ensi kerraksi on luvattukin. No ehkä sitä ei kannattaisi vielä miettiä. Raskautuminenkin saattaa olla vaikeaa, jos mies on vielä ensi viikonkin toisessa kaupungissa. Harmittaa vain, kun ovis on laskelmieni mukaan juuri silloin, höh.

Nyt alan katsoa Rikkaat, rakkaat ystävät -leffaa (siis jos poju nukahtaisi). Oikein ystävänpäivän leffa, kun mies ei suostu sitä lainaamaan, niin lainasin nyt yksin ollessani ;)

Sähköisiä kortteja lähettelin muutamille ystäville (sannuskako kyseli niiden lähettämisestä) ja huomenissa soitan/tekstaan heille, joilla ei

sähköpostia vielä ole.

ystävänpäivänaattoterveisin, Aura 5/28

Vierailija
9/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuulumisia taas rustaan vaikka ei oikein kuulukkaan mitään=)Pakoa pitäis mennä tölläämään ukon kainaloon kun lapset on saatu nukkumaan.

Käytiin esikon kanssa tänään pulkkamäessä ja kun ei muita ollut laskettelemassa yhtä aikaa niin oli hyvä itsekin kokea pitkästä aikaa vauhdin hurmaa. Ja kivaa oli meillä molemmilla=) Iltapalaksi väsäsin sit pizzaa, en muistakkaan koska viimeksi oon tehny ja nyt onki sit kaikki hyvin.

Kaamea väsymys vaivannu koko päivän joten nyt tv:n vilkaisun kautta nukkumaan. Huomenna palaan pirteämpänä asiaan.

kp 4/26-29 yk 3

Vierailija
10/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

höh ja pöh jos tuo on totta että oviksen jälkeen tulee kuiva kausi jos ei ole raskautunut, niin eipähän tartte sitten enää piinailla tässäkään kierrossa. helpottava tieto tuokin, en ollutkaan aikaisemmin moisesta kuullut. me sit mennään suoraa tietä joulukuisiin..

nyt nukkumaan, pää on ihan sekasin kaikesta uudesta mitä tänään hesan reissulla opin ja huomenna on tosi tärkeä päivä töissä

Vierailija
11/52 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas taas 4D-dokkari.. tolasta mä vaan en voi ymmärtää. noh, onneks ei mun tarviikaan! moniavioisuudesta siis oli kyse.

aura, mäkin oon paljon pohtinut toiseen raskauteen ja synnytykseen liittyviä pelkoja.. eka raskaus ei ollu ihan helppo ja synnytyskin päätty viikon käynnistelyn jälkeen kiirelliseen sektioon (ja olin sitäpaitsi pelkopoliasiakas jo ennestään...). joten hiukan varjostaa tääläkin noi pelot tuota raskautumisen toivomista.

vai on se prisku jo menny tilaamaan vauvan itelleen, hitsi! mulle kans! niin ja onnea tulokkaan johdosta! ;)musta noi pikkueläimet on kans niin sulosii, mut mä vaan luulen etten jaksais enää sitä hoitamista. mulla on ollu hamsteria ja kania ja vaikka mitä.

arvatkaas miltä tuntui kun sain just kuulla että tuttavalle syntynyt " pieni" (4900g) tyttö...? tietty oon onnellinen mut ehkä pikkasen joo kateus myös puskee pintaan...

nooh, pikaset pupuilut kerettiin onneks järjestää, mut siit oli kyl mun puolelta ainaki loistokkuus kaukana kun aikaa oli about 5 min... noh, mies kyllä oli tyytyväinen, joskus näinkin. jos vaik sit parin viikon päästä sais hyppii riemusta kun täti muuttais vuodeks muualle eikä tulis ollenkaa käymään!

jaahas, mulla on joku puheripuli menossa kun tekstiä tulee ja tulee eikä missään taida olla mitään järkeekään..

öitä siis kaikille!

sannuska kp11/25-28

Vierailija
12/52 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sannuska: kiitos:) vauva on ihana, ja torstaina saadaan mammanpoika kotiin.... mä omin sen mun tytöltä! meillä jo ennestään siis kaksi koiraa, kolme kissaa ja nyt sitten tulee tämä nuori herra marsupilami:) multa meni kans toi 4 dokumentti vähä yli ymmärryksen, voi tsiisus mitä ihmisiä... ei olis mun juttu.

tamatu: älä liikaa luota tuohon totuuteen, olen meinaan kuullu myös niistä joilla nimenomaan kuiva kausi on tiennyt raskautta... aika näyttää. Häntä pystyyn vaan:)

Ihanaa YSTÄVÄNPÄIVÄÄ teille kaikille kauheasti:))

Omassa ).( sen verran että olen jo toivottanut tätin tervetulleeks, niin tuttua on tämä pms:ä, sen meinaan kyllä tunnistan!!!! että sellasta.

priscilla

priscilla

Vierailija
13/52 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovis sitten oli kai eilen, nyt ei ollut mitään oviskipuja, mutta lämmöt nousi selkeästi tänään uudelle tasolle ja pari päivää sitten tikutin plussaa joten eiköhän se eilen ollut. Peuhattu on taas ihan kiitettävästi, tänään vois vielä varmistella.

Ajoitukset siis osuneet taas ihan nappiin, mutta jotenkin on selläinen epäileväinen olo, että miten se nyt tärppäis ku ei ole aiemminkaan tärpännyt. No katsellaan ja kuulostellaan alkaako tulevina päivinä tuntua jotenkin erilaiselta.

Luontaisprogesteronivoiteen otan kait taas käyttöön, vaikka ei siitä ole juurikaan apua ollut. Sitkeästi alkaa aina verinen tiputtelu 11 päivää oviksesta, mielestäni liian aikaisin. Tässä kierrossa otan mukaan sellaisen luontaislääkkeen kuin Vitex, mistä tuolla jenkkipalstoilla on puhuttu, katsotaan auttaisko se pidentämään luteaalivaihetta. Sitä ei saa raskaana ottaa, mutta lopetan sen heti jos tuntuu siltä että voisin olla raskaana. Vitex on sitä siveydenpuu-luonnonlääkettä, jonka pitäs vahvistaa keltarauhasen toimintaa. Saa nähdä. Mä oon tällainen luontaishörhö :)

Tuosta valkkiksesta oviksen jälkeen. Mulla ainakin on näissä viime kierroissa ku oon oireita tutkiskellut niin välillä suorastaan uitu oviksen jälkeen ja välillä ollut kuivaa ku saharassa, joten mulla ei ainakaan siitä taida voida päätellä yhtään mitään että oonko raskaana.

eppuliinalle tsemppiä gynelle että teillä synkkais ja saisit apua. Tärppäsikö työn kanssa? Toivottavasti!

buamille pahoitteluni keskenmenostasi :( Toivottavasti et moista joudu enää kokemaan.

Sannuskalle pikaista paranemista ja samoin koko perheelle. Kurjaa kun koko perhe sairastaa.

Iloista loppuviikkoa kaikille!

Koralli73 kp 17/n. 29 dpo1 yk7

Vierailija
14/52 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille pahoitteluista keskenmenoista.

Mä vain olen itse niihin jo niin " tottunut" että ei tuo viimeisin sinänsä enää " pahalta" tuntunu.(tai tientenkihän se tuntui). Tuo oli mulle 4 keskenmeno mun elämäni aikana. Siis ennen tuota mein esikoista (joka on nyt 2,5 v), niin meillä oli 3 keskenmenoa perättäin ja yritystähän oli se 3 vuotta. Tutkimuksissa ku käytiin, ni sieltä vaan sanottiin että meillä on ollu vaan huono tuuri. Siinä vaiheessa se ei kyllä paljoa huvittanu se lääkärin kommentti.Mutta kaikki aikanaan.

Nyt sitä on jotenki erinlainen olo aina kun tulee raskaaksi, sitä on vaikeeta selittää.Jotenki sitä ei anna ittensä ajatellakkaan sitä että olisi raskaana.

Ja samalla taas ajattelee koko ajan.Sekavaa...koittakaa saada jottain selvää.

Mutta oikein iloista ja aurinkoista pakkaspäivää ja ystävän päivää sinne kaikille. Me lähetään tallustelemaan kauppaa kohden....hirvittää jo valmiiksi mennä tuonne pakkaseen..hrrr...

Buam kp 18/28-30

Vierailija
15/52 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää ystävänpäivää jokaiselle!

Ebba. Kyllä minäkin menisin sinuna toiselle lääkärille, ihme otus sulle osunutkin.

eppuliina. mä oon syönyt nyt neljä kiertoa clomeja ja saan jatkaa vielä toiset neljä ilman kontrolliultria. Ainoa minkä hän vaatii, on alkuraskauden ultra, jos tärppää. Eli käytäntöjä on monia, mun tapauksessa hän ei oo nähny tarpeelliseks juoksuttaaa mua siellä ees taas. Toivottavasti sun käynnistä on apua ja onnea työpaikan saantiin!

sannuskan perheelle pikaista paranemista!

buam! Vilkutukset tutulle ja pahoitteluni keskenmenostasi.

tamatu! Ja höh tuon takia ei ruveta luovuttamaan. Se nyt on niin yksilöllistä kuin olla ja voi!

Mullakin lisäänty viime kierrrossa valkkari heti oviksen jälkeen, mut ennen tätiä oli vasta kuivaa kuin saharassa.. Ei mikään normaali tapa mulle nimittäin.

Koralli! Hieno homma, että ovis on ollut! Nyt sitten toivotaan hyviä lämpöjä jatkoon ja toivottavasti sun uus luonnonlääke tehoaa! buamille pahoitteluni keskenmenostasi :( Toivottavasti et moista joudu enää kokemaan.

Oma ( . )

Tänään saakin alottaa taas clomit ja hakee ukon kotio joten pääsee kierto kunnolla vauhtiin.

Haikea olo kyllä vaivaa taas enempi kuin aikoihin, nythän mulla ois ollu tässä piaqkkoin la jos ei kesällä ois keskenmenny. Mut eipä sitä sureminen auta, ei.

Mut nyt pukemaan ja ukon hakuun!

piipaa kp 3/29

Vierailija
16/52 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä kopsaan aina edelliset kirjotukset ja poistan ne sitä mukaa, kun kommentoin mitä milloinkin ehdin niin paremmin muistan mitä pitikään sanoa. Joten tuonne jäi näemmä Korallin pahoittelut buamille uudestaan..

Vierailija
17/52 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas paremmalla tuulella, enää ei jaksa tyhmä lääkäri ärsyttää..

).( täällä saattaa kohta puoliin olla ovis... kierto on sen 28-34 pv, joskus heittää enemmänkin. vähän hankalaa tuo tuo oviksen bongaus kun munasarjoissa tuntuu muutenkin päivttäin inhottavaa nipistelyä, niin ei niistä osaa yhtään aavistaa mitään. muutenkin on aina suht oireeton ovis, pitäis tikkuja ostaa niin vois sen niillä kattoo. varmuuden vuoks sitä sitten pupuillaan päivittäin niihin aikoihin jolloin ovis saattaisi olla.

taas tuli omanapainen kirjoitus, sori. en ikinä muista kuka on kirjoittanut mitäkin ja mitä piti kenellekin kirjoittaa. :(

Lupaan seuraavan kerran kirjoittaa vähemmän itsestäni ja enemmän muille :)

mutta ollampa näin ystäväpäivän kunniaks oikein super hedelmällisiä, eiks ni :)

terkuin -ebba-

Vierailija
18/52 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kaikille!

Omaa napaa sitten heti: Eli gyne reissu on tehty ja tuomio oli odotettu: PCO. Lääkkeeksi clomit ja terot (tarvittaessa,jos en ovuloi). Positiivinen uutinen oli ehkä se että munasolu oli kehittymässä ja ovis vois olla (ihan spontaanisti) muutaman päivän sisällä. Eli mahkuja luomuvauvaan on hieman olemassa. Toki eihän se ole sanottu, että se ovis tapahtuu... Aloitan siis terot joka tapauksessa että saadaan kuukautiset aikaiseksi ja sitten clomit kehiin.

4 kiertoa tätä ja sit pistoshoidot jos ei tästä apua. IIk, toivottavasti en niihin joudu!

Huh, huh tarpeeksi uutisia tälle päivälle! Noh, tosin odottelen sitä työpaikka uutistakin vielä, ei tainnu tärpätä kun en eilen siitä kuullu mitään ... huoh...

Muuten vaihan (eli aikaistan) sen toivotun LA:ni 12.11 jos joku listoja päivittelee jossain välissä!

Vierailija
19/52 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään taasen ovistestin ja se näytti negaa. kp15/26. Maanantaina ja eilen mammaksi.fin testi näytti haaleaa viivaa. Eilen illalla oli menkkojen tapaisia tuntemuksia vatsassa. Maanantaina viimeksi puuhailtu ja tänään ei voi kun olen töissä yöhön asti. Aika pieni mahdollisuus on että tärppää... No ainakin tiedän milloin täti tulee käymään.

Miten teillä menee? Olette varmaankin tähän aikaan päivästä töissä...

Miten olisi jos tänään hemmotellaan itseämme ja myös puolisojamme, onhan sentään ystävänpäivä!

Plussa tuulia ja tarra sukkia kaikille!!!

Vierailija
20/52 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyisköhän mistään tuoreita mansikoita? olis niin ihanaa syödä niitä :) oon mutaman päivän katellut suklaa fonduen ohjetta ja se näyttää törkeen hyvältä mansikoiden päällä :P

laitetaanko ylös hyviä hemmottelu vinkkejä? ei tuo oma mieli kuvvitus aina riitä mihinkään erilaiseen...