Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

marrashaaveet vko 7....

12.02.2007 |

alotin uuden pinon, oli niin pitkä toi vanha.

Ebba: noita sattuu, tosi inhottavaa kyllä. Kantsii varmaan toisen lääkärin mielipide kylllä kysästä!!

lastwish:no on perkeles, ihme touhua!!! laita meili perään tai soita, onhan toi nyt tosi inhottavaa....

sannuska:voikun kiva kuulla susta!! mietinki jo eilen viimeks että mitähän teille kuuluu...

tänne ei uutta, tätä samaa... nippailee muniksiin kp siis 19, aika outoa jos ovis näin myöhään.... mut ei mahotonta tietysti! mulla vaan kierto aina 25-26 niin siihen nähden aika myöhään olis. Menin sitten lämmötkin mittaamaan 36,8, mut se ei ole ennenkään mitään tarkottanu. Ärsyttää se, että jos tänään oliski ovis, ni miehen kans riita, joten se siitä.... :((

priscilla kp 19

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt tämä menee vielä mielenkiintoisemmaksi ;)

Eli nyt on kp 21/31 ja sain pyyhkäistessä äsken vessassa muutaman ihan vaaleanpunaisen veripisteen paperiin :o Onko tämä nyt se kuuluisa kiinnittymisvuoto kun on kirkasta vai mitä hittiä :D Tsätä tulee vielä hubaa ja olen taatusti vainhoarhaisempi kuin koskaan. Saa alkaa haamuja metsästämään ja kuiskailemaan niille x-)

Lastwish kp 21/31

Vierailija
42/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unehtui kertoa että se kohdunnipukka on nyt korkeall kova ja suljettu :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis kp 18/25-26 tuli paperiin ihan kaks pientä pisaraa hennon veren väristä pientä pientä pisaraa!!!! eli oliko sulla samanlainen? tota napukkaa sit äsken kokeilin niin en oikeesti tiedä millanen se on, ylhäällä ainakin kai? kun en kunnolla yletä, mut siitä kovuudesta en osaa sanoa, eli jos kova niin onko se kivikova? jos pehmeä niin tosi höttönen vai? mulla sellanen ihan napakan tuntunen selvä pyörylä...

Vierailija
44/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näkyykin olevan sitten lapsia kipeenä todellakin.

Meillä ei niinkään kipee kipee ole, vaan tänää tossa kun tein päivä ruokaa, ni tuo poitsu tuli sitten siihen, enkä mä ymmärrä mitä siin sitten tapahtu mut poitsu tärräytti kätensä hellalle ja suoraan levyn päälle.

Meillä kun on muutenki keraaminen tuo liesi, niin onhan se nyt kuuma muutenki, saatika sitten ku tärräytät vielä suoraan siihen levyn päälle.

Mä en siis ymmärrä että miten hiivatissa se ees teki noin, kun ei se ole koskaan käsiänsä sinne laittanu, ni siksi ei itekkään osannu sitä sillai varoa.

Sivuaa kyllä nyt todellakin vauvan yrittämistä mutta kuitenki.

Siihen asiaan liittyen, ei mitään uutta rintamalla...Oottamista ja oottamista..Ovis on menny jo ja tätiä ootellessa..

Ei oo voinu ees huvinkaan vuoksi pupuilla kun me taas seuraavat pari viikkoa nähdään toisia vain kun toinen nukkuu..Tylsää..

Buam 19/28-30

Vierailija
45/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olisi upeaa jos raskauduttais näin vain <3<3<3

Vierailija
46/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan että teillä on käyny tuuri ja täti päättää jättää vierailunsa väliin piiiitkäks aikaa bdbd :)

catry: pahoittelut sulle :' (

buam:toivottavasti pienellä ei pahasti palanut käsi. inhottavia palovammat lapsilla :/

melläkin tyttö nuhassa, eikä asiaa varmaan paranna se että päätti karata sukkasilleen ulos kaverinsa kanssa. voi että oli lapsilla hauskaa, äitillä ei niinkään, kun sai juosta pihalla liian isoilla kengillä ja ajattaa lapsia sisälle takasin... tulihan ne sieltä sitten, vaikka uusikin reissunsa pariin otteeseen...

illan jatkoja kaikille koittakaas rentoutua kaikki ja nauttikaa kauniista talvi illasta :)

-ebba- kp 11(?)/29-34

Vierailija
47/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan tajuttoman väsynyt. viime yön tyttö huuteli sängystään tunnin välein läpi koko yön! en siis oo nukkunut yhtäkään edes tunnin pätkää. ja sit menin töihin vielä kipeenä. ja kävelin sieltä pitkän matkan tyttöä hakemaan ja kaupan kautta kotiin. ja kun mies oli töissä niin itse sain tehdä ruuan ym. hommat samalla tota riiviötä hoitaen ja yrittäen antaa sillekin huomiota. anteeksi valitus, tuntui vaan että pakko päästää höyryt ulos...

ja ovisaika käsillä, aijaijai... mies tuli just kotiin mut mä luulen et ainoo asia mitä mä aion sängyssä tänään tehdä on nukkuminen!

pahoittelut muuten catrylle keskenmenosta! varmasti olosi on nyt kurjaakin kurjempi. en oikein osaa sanoakaan mitään..

eih, pakko lähtee nyt suihkuun ennen ku nukahan tähän koneelle..

moiks!

sannuska kp 13/25-28

Vierailija
48/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se poitsun käsi, mutta huomenna kattoa paremmin sitten sitä kun ei viitti mennä kovin sörkkimään, kun on se varmaan kipee se käsi..

Mutta jospa sitä lähtis kehitteleen jotain iltasta ja sitten uppoutus housen pariin..

Buam

Vierailija
49/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin käytiin päivystyksessä ja pojalla korvatulehdus. Flunssan jälkitauti, onneksi ei tunnu olevan kovin kipeä, mutta poitsu sanoo että kuuluu kova ääni korvasta. Toivottavasti ei ole mistään tinnituksesta kyse :( Itsellä on nimittäin tinnistä kokemusta ja se on yks maailman inhottavimmista asioista silloin kun on oikeen pahana päällä... onneksi itsellä se on nykyään enää taustalla, flunssa-aikaan kyllä korva soi :(

Lämmöt koholla toista päivää ja aloitin progesteronivoiteen ja uuden luonnonlääkkeen Vitexin. Katsotaan nyt onko mitään apua luteaalivaiheeseen. Tärppikin sais tulla ;) Mutta kun ees tiputtelu vähenis...

Minttu: Netistä ulkomailta olen noita tilannut. Mulla on sellainen mielikuva ettei noita saisi puhtaina versioina suomen luontaistuotekaupoista vaan jossain sekoitteissa, mutta en ole varma, kun en ole käynyt kysymässä.

Lastwishille ja Priscillalle tärppionnea, toivottavasti on kyse kiinnittymisvuodosta!

On niin pitkä tämä viestiketju, että pitäskö loppuviikolle olla oma ketjunsa?

Nyt pää ihan tyhjä. Tärppionnea kaikille toivotellen

Koralli73 kp 18/n.29 dpo2 yk7

Vierailija
50/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastailen vielä tähän ketjuun, vaikka tosiaan alkaa jo aika pitkä olla. Jos vaikka viikonloppua varten uusi pino?

Pahoittelut Catrylle. Tosi ikävää että on noin käynyt. Jaksamista sulle.

Priscilla: En osaa sanoa lämmöistä mitään varmaa tietoa, mutta mun mielestä sun teoria kuulosti ihan uskottavalta. Eli jos lämmöt ei ole noussut (eikä ollut mitään muitakaan oireita?), niin voihan se tosiaan olla että ovista ei silloin ole ollut.

Eppuliina: jos olet saanut tänään ovisplussan, niin eikö se tarkoita sitä, että munasolu irtoaa 0,5-1 päivän kuluttua, ja vielä senkin jälkeen munasolu voi hedelmöittyä ainakin puolen vuorokauden ajan. Voi olla että oon jonkun kohdan ymmärtänyt väärin, mutta tässä uskossa olen. Eli kannattaa varmaan vielä yrittää huomennakin, jos vaan mahdollisuus on.

).( Ei kummempaa, kp 8 / 28-30.

Vierailija
51/52 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin tonne toiseen ketjuun ko (tyylilyylit) että en mä oikeen tiiä enää mun lämmöistä enkä mistään... olihan ne tossa tänään yhessä mittauksessa 37,1... mulla sahailee lämmöt ihan miten sattuu näissä 4. kierrossa joita seurannu. Ovisoireistakaan en osaa varmaa sanoa että olis selvät limat tai kivut... enpä tiiä. Joskus sitä ihmettelee että miten sitä on voinu saada 3 lasta... tai sitten just niin, ettei tienny mistään mitään!!! tää on yhtä tuskailua tällänen " lastentekohomma" !!!

Vierailija
52/52 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen ultrassa ja eihän sielä mitään enää ollut.

Tänään olen vain jutellut ystävien kans puhelimessa ja itkenyt, nyt saa itkut vähä aikaa olla. se kait kuuluu tähän surutyöhön että välillä on tosi huono olo ja välillä taas tosi surkee. onko täällä mtn palstaa jossa jutellaan keskenmenosta, vai onko tää oikee paikka hakee vertaistukea tai ihan muutenvain tukea??

Sit ite asiaan. Kun täältä löytyy muitakin joilla tullu KM:ja niin missä vaiheessa teillä on loppunut vuoto, tullut ekat menkat, minkälaiset sellaiset, kuinka pian olette uudeleen raskautuneet yms?

Ei siinä ettäku ääni kellossa uutta raskautumista kohtaan ei muuttuisi( en pidä MITÄÄN enään varmana, ennenkuin vauva on sylissä) kiinnostaahan se kuitenkin jutella täällä ja uskallan jopa haaveilemaan uudesta vauvasta.

Tämä syntymätön enkelivauva ei koskaan unohdu, mutta suru voi vaihtua kokemukseksi ja vahvuudeksi!

Ja mielestäni minulla on oikeus haaveilla näinkin pian uudesta vauvasta, vaikka edellinen poistuikin kohdustani vasta eilen!

Kokemuksia ja neuvoja odotellen

/Catry