Sami Sykkö jyrähtää suomalaismiehen tyylistä!
Kommentit (119)
Lenitakin aikoinaan valitti tennissukista. Monilla meistä on vähän rahaa ja isommat murheet elämässä ja muita mielenkiinnon kohteita.
Otsikossa on virhe, Sami Sykkö ei suinkaan jyrähdä, vaan SYKÄHTÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Oli tänäänkin tyyliä kun käväisin kaupungissa. Retkeily housut, armeijan peltipaita (12v käytetty) ja Chevalier coretex takki (22 v käytetty) ja uudehkot kumiteräsaappaat.
Menit jukkiselle paikalle sitten nolaamaan itsesi ja samalla häiritsemään muita, voin kuvitella lemun mikä mukana kulki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkisin mielelläni Sami Sykön tyylisiä vaatteita Stubbin päällä.
Mieluummin Stubbin tyylisiä vaatteita Samin päällä, olisi sitten hänelläkin joskus vähän parempaa päällä.
Ai, että lisää kokoomuslaisen kukkopojan näköistä pukeutumista?
Eikö saakaan pukeutua kuten haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos itse näyttää vatsastapuhujan nukelta, riittää että huolehtii ihan vaan siitä omasta tyylistä.
PARAS !! :D
En kokisi omakseni Sami Sykön tyyliä. Tuntisin olevani jonkun näytelmän esiintyjä.
Telkkarissa oli ja arvosteli muita, mutta mielestäni hänellä oli hiukan liian monta paidan nappia auki, ei ollut kivaa katseltavaa ryppyinen kaula ja dekoltee. Yleensä ihmetyttää miksi pitää olla paita päällä, kun ei ole saanut nappeja kiinni. Jos Sykön lasit ovat muotia, niin en mene edes uusia katsomaan, todella typerän näköiset. Hetkinen, hän on tainnut pitää samoja laaja jo vuosi kymmeniä, eikö ole varaa uusiin.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuollaisen puppelin mielipiteet hirveästi kiinnosta.
Tämä. Voisi moinen höpöukko jyrähtää pois näkyviltä riekkumasta mielipiteineen.
Kylläpäs meni suomimiehillä tunteisiin :D
Minulla oli aikanaan nainen, joka oli töissä Helsingissä sukupuoliklinikalla. Kertoi, että lääkärit eivät hirveesti välittäneet kun nämä syköt turauttivat tortut lääkärin käsiin, kun ei syköillä oikein supistajalihakset toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Samia varmaan ra is kattiin aika raskaasti pikkupoikana, kun kehittyi nykyiseen tilaansa.
Mitä sinulle sitten tehtiin kun sinusta tuli tuollainen ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikanaan nainen, joka oli töissä Helsingissä sukupuoliklinikalla. Kertoi, että lääkärit eivät hirveesti välittäneet kun nämä syköt turauttivat tortut lääkärin käsiin, kun ei syköillä oikein supistajalihakset toimineet.
Mikä in sukupuoliklinikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se IN sukupuolitautiklinikka. Ymmärsitkö?
Mitä sukunimi Sykkö tarkoittaa? Ei ilmeisesti sykkimistä koska lopussa on ö kirjain. Lankarulla voisi olla sykkyrällä, ei sekään.
Näistä kommenteista näkeekin taas miksi pride on tarpeen. Suomimiehet haukkumassa oikein urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se IN sukupuolitautiklinikka. Ymmärsitkö?
En!
Tunnustan että eipä ollu havaintoa kuka tämä ihminen on, mutta kommenttisi jälkeen tuli mieleen vain yksi julkisuuden henkilö jonka sopii kuvaan. Sitten tarkistin asian niin kyllä on sama kaveri. Persoona jää mieleen vaikka nimi ei.