Sami Sykkö jyrähtää suomalaismiehen tyylistä!
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
svensk man gillar anus, det är mums mums
Suomessa on väkilukuun suhteutettuna enemmän homoja kuin Ruotsissa.
Samia varmaan ra is kattiin aika raskaasti pikkupoikana, kun kehittyi nykyiseen tilaansa.
Kovasti näyttää ainakin tunteisiin menevän junteilla.
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä komea tyylitaituri
😂 Pikku kakkosen posti , jos tollainen tulee kadulla vastaan varmasti nauru raikaa oikea herra 47 😂
Missä se Sykkö nyt muka räjähti kun tänään aiemimin aamu -televiisiossa suhtautui hyvin leppoisasti ha hyvän tuulisesti yleisesti suomalsiten pukeutumiseen. Ja oikeaan osui minusta siinäkin, että eduskunta on omalaisensa tila pukeutua. Sekä toteamuksessaan siinä, että pukeutuminen on ajankuvaa aina. Nyt suositaan paljossa rennompaa pukeutumista kuin joskus aiemmin. - Johon toinen haastateltava (nainen), -en muista nimeä- huomautti, kuinka moni suomalainen nuorimies pukeutuu -jos ymmärsin oikein- aiempaa muodollisemmin.
Saahan sitä vaatia tyyliä mutta jos ei ole motivaatiota asiaan eikä se kiinnosta, niin ihan turhaa puhua. Olen itse niin pitkä ja lihava etten edes löydä vaatteita
Spermankurlaaja-Sykkö tukehtukoon sykkivään!
Kalervo Kummola jyrähtää. Check.
Sami Sykkö jyrähtää. Tirsk.
Miehet ja muut akat ovat hiljaa, kun Orpo jyrähtää ja Sykkö ärähtää. Mestari Punaposki karjaisee ja Ryytmanni uhkaa pistää suomalaiset nyrkin ja hellan väliin, jos ei totella. On ne kovia. On.
Olen samaa mieltä, että suomalaiset voisivat pukeutua paremmin, mutta en ole ihan vakuuttunut, että Sykkökään olisi oikeasti tyylikkäimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että suomalaiset voisivat pukeutua paremmin, mutta en ole ihan vakuuttunut, että Sykkökään olisi oikeasti tyylikkäimmästä päästä.
Vois kyllä kun pakkasetki tulee. Kunnon kelkkahaalarit kaikille niin ei palele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami vois salilla kasvattaa hartioitaan että on muutakin isoa kuin silmälasit.
Onhan sillä sentään iso...Jorma.
Tuosta vatsastapuhujan nukesta tuli mieleen, että onko se Jorma joka puhuu, kun Sami aukaisee suunsa.
Oho, nyt tuntuu monilla ottavan koville :D
Niin, juntit, Sykkö tulee antamaan teille isän kädestä, jos ette ala sivistyneiksi!
Vierailija kirjoitti:
Oottepas taas ikäviä. Sami on ihana, eikä yhtään pahansuopa, kuten te.
Lapsen tasolle jäänyt reppana, joka leikkii vaateleikkejään.
Ainoa mikä jyrähtää on tykki ja kunnon ukkonen kaikki muu on mielikuvitusta.
Kyllähän suomalaiset yleensä pukeutuu aika kamalasti. Pk-seudulla nyt vielä ihan ok, mutta heti kun menen jonnekin pikkukaupunkiin X, tunnen itseni miltei elokuvatähdeksi paikallisten rinnalla. Mutta näinhän se taitaa olla kaikissa maissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä komea tyylitaituri
😂 Pikku kakkosen posti , jos tollainen tulee kadulla vastaan varmasti nauru raikaa oikea herra 47 😂
Älä viitsi. Herra 47 on miesten mies.
Onhan sillä sentään iso...Jorma.