Naiset ovat kiinnostuneita ja flirttailevat nyt, kun olen varattu
Erosin viime vuonna 30v kestäneestä parisuhteesta. Kun olin sinkkuna niin vaikeaa oli löytää naista sen paremmin Tinderistä kuin muualtakaan. Nyt kun olen taas ollut muutaman kuukauden varattuna, niin jo löytyy kaikenlaista flirttailijaa ja juttusille tulijaa kun ei olisi mitään tarvetta, eikä yritystä.
Mikä juttu tää oikein on? Viime vkl olin laivalla sellaisella ryhmämatkalla ja pe-su välillä viisi naista tuli tekemään tuttavuutta tai lähetteli privaviestejä whatsappissa.
Kommentit (54)
Mies on luotettava/OK silloin kun hänet on joku nainen hyväksynyt. Nainen on naiselle susi.
Yksinäinene mies sen sijaan on ráiskaaja tai potentiaalinen ráiskaaja.
Jospa oot vaikuttanut liian innokkaalta sinkkuna seuraa hakiessasi. Ja nyt kun ei tarvi hakea, olet oma itsesi ja se miellyyttää enemmän. Tai sitten tosiaan kun olet jonkun kanssa vaikka kuppilassa, se kertoo muille ettei ole mikän hyypiö. Tiesikö ne matkakumppanit ettet ole enää sinkku?
M46
Vanha kikka sinkkuna viihteelle lähtiessä on laittaa sormus vasemman käden nimettömään, saa pesää varmemmin kuin ilman sormusta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne naiset sai sun numeron?
No siellä tapahtumassa, jossa olin oli WA-ryhmä, johon kaikki olivat liitettyinä.
Itellä nuorempana kävi harvoin flagsi, mutta ootan kun löytyi vaimo ja vaimo raskaana niin pildeä ois saanut keneltä vain.
Huomasin saman efektin. Nuorena ollessani eivät naiset olleet minusta kiinnostuneita, mutta avioiduttuani sain naisilta jopa suoria ehdotuksia. Evolutiivinen selitys on varsin yksinkertainen. Kun on varma tieto, että joku nainen on minut kelpuuttanut, on merkittävästi todennäköisempää, että olen kelvollinen, kuin jos kukaan ei olisi minua kelpuuttanut.
Siskot tuskin tietoisesti näin ajattelivat, vaan alitajuisesti. Kannattaa satsata todennäköisemmin kelvolliseen. Vaikka ei onnistuisi saamaan omakseen varattua, saisi ainakin lapselleen todennäköisesti paremmat geenit. Kynis.mi
Taas yksi setämiehen fantasia. Eikö riitä, että haaveilet parikymmentä vuotta nuoremmasta salasuhteesta, kun pitää lisätä vielä, että se on rakastajatar? Et sinä todellakaan ole niin haluttava, että useampaa naista pyörittäisit, vaikka kuinka tikissä mielestäsi olet.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman efektin. Nuorena ollessani eivät naiset olleet minusta kiinnostuneita, mutta avioiduttuani sain naisilta jopa suoria ehdotuksia. Evolutiivinen selitys on varsin yksinkertainen. Kun on varma tieto, että joku nainen on minut kelpuuttanut, on merkittävästi todennäköisempää, että olen kelvollinen, kuin jos kukaan ei olisi minua kelpuuttanut.
Siskot tuskin tietoisesti näin ajattelivat, vaan alitajuisesti. Kannattaa satsata todennäköisemmin kelvolliseen. Vaikka ei onnistuisi saamaan omakseen varattua, saisi ainakin lapselleen todennäköisesti paremmat geenit. Kynis.mi
Se on täsmälleen näin. Pakkohan tuossa miehessä on jotakin hyvää olla kun joku nainen on juuri hänet valinnut.
Olen eronnut kolme kertaa pitkästä suhteesta, niissä tapahtui kaikissa samalla tavalla. Lähipiiri jakautui kahteen, pääosa ystäväpariskunnista hylkäsi minut, ja siis suuri osa valitsi exän. Mutta, kaunottaret em. pariskunnissa tekivät toisenlaisen jaon, olisin saanut useamman ikiomakseni, ja moni halusi leikkiä kanssani. Olin luotettava koska he tiesivät minusta noin kaiken, kaunottaret juoruavat keskenään noin kaiken. Myöskin, ollenkaan kaikki eivät ole läpeensä onnellisia suhteissaan, ja ehkä viereisen tilan viinissä joskus on kiehtovampi bouquet. /M67v
Tenatädit varsinkin,niitä kismittää kun nuoremmat naiset vie miehet
Naisena huomannut saman. Se että olen varattu, ei näy päällepäin muuten kuin että ehkä hymyilen enemmän?
Hyvät miehethän ovat tunnetusti kaikki varattuja. Sehän tarkoittaa sitä, että sinustakin tuli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on täsmälleen näin. Pakkohan tuossa miehessä on jotakin hyvää olla kun joku nainen on juuri hänet valinnut.
Ei. Kaikki naisetkaan eivät ole simppeleitä laumasieluja, jotka tarvitsisivat jatkuvasti ja jokaisessa pienessäkin päätöksessään esimerkin/luvan/validaatiota muilta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa oot vaikuttanut liian innokkaalta sinkkuna seuraa hakiessasi. Ja nyt kun ei tarvi hakea, olet oma itsesi ja se miellyyttää enemmän. Tai sitten tosiaan kun olet jonkun kanssa vaikka kuppilassa, se kertoo muille ettei ole mikän hyypiö. Tiesikö ne matkakumppanit ettet ole enää sinkku?
M46
En mielestäni. Tai se innokkuden mittari oli ehkä.se, että olin Tinderissä. Eivätkä reissun naiset edes tienneet parisuhdestatustani paitsi joku, joka sitä kysyi erikessen tai jolle kerroin että olen alkuvuodesta eronnut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi setämiehen fantasia. Eikö riitä, että haaveilet parikymmentä vuotta nuoremmasta salasuhteesta, kun pitää lisätä vielä, että se on rakastajatar? Et sinä todellakaan ole niin haluttava, että useampaa naista pyörittäisit, vaikka kuinka tikissä mielestäsi olet.
Täh, kenelleköhän tää oli kohdistettu? Joo, olen setämies, mutta samaa ikäluokkaa on uusi naisystävänikin. Ja ne minulle viestitelleet naiset olivat n. 40-55-vuotiaita, eivät mitään teinityttöjä. Enkä halua / ei ole tapana pyörittää useampaa naista, exän kanssakin meni edelliset 27 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
En mielestäni. Tai se innokkuden mittari oli ehkä.se, että olin Tinderissä. Eivätkä reissun naiset edes tienneet parisuhdestatustani paitsi joku, joka sitä kysyi erikessen tai jolle kerroin että olen alkuvuodesta eronnut.
Ap
Tuollaisessa tilanteessa naiset supattelee kaiken miehiltä keräämänsä tiedon innokkaasti toisilleen, mm. huusissa, vaikka eivät lainkaan tuntisi toisiaan.
Ehkä tuossa 30 vuoden aikana sinulle Ap tapahtui jotain muutakin kun löysit ilm.nopeasti uuden kumppanin.
Itse ikisinkkuna omat itseeni kohdistuneet syytökset ja omqn arvonntunne on ollut hukassa kun en saata ymmärtää mikä itsessäni on, että pääsen tai joudun kuinka vain parhaimmassakin tapauksessa ns.friendzonelle.
En väheksy kaveruuksia ja tai ystävyyksiäni. Ovathan ne antaneet paljon ja enemmänkin.
Mutta olisi se enemmän kuin hienoa köytää ja kohdata se yksi ja erityinen, jonka kanssa edetä ja olla parisuhteessa.
Joskus vain tuntuu, että asiat kasautuu. Jos on tai on ollut parisuhteessa löytää ja mutkattomammin uuden tai uusia kumppaneita, joiden kanssa olla. Nopeimmat löytävät ja saavat mahdollisuuksia silloinkin kun ovat suhteessa. - Osa ei osaa valita ja yrittää halkita ja pitää yllä useitakin "parisuhteita" - Omalukunsa ovat tietystinpolyamoriset kotka eivät useiden intiimiensuhteiden olemassa olossa mitään erikoista.
Minun roolini on olla se, jonka päälle voi huoletta oksentaa kun kumppanin ksnssa elo kiristää tai hieroa kasvoilleni rakkaushöttöään ja ta vain ketoa kuinka ihana super mukavan kamalanhirveää oli kumppanin ja tai lapsien kanssa kun on tai oli sitä tai tätä.
En syytä ketään tilanteestani tai halveksi/ mitätöi muiden vslintoja ja päätöksiä
Mutta toisinaan vain koen kipua joskus isompaa särkyä läheisyyden kaipuustani johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Naisena huomannut saman. Se että olen varattu, ei näy päällepäin muuten kuin että ehkä hymyilen enemmän?
Tätä minäkin olen miettinyt syyksi. Hymyilen enemmän, olen iloinen, energinen ja vapautunut. Heitän läppää naisten kanssa ilman mitään taka-ajatuksia.
Ap
Lopeta se kullin näyttäminen