pitkän harkinnan jälkeen mies ei sit suostnut
pikkukakkoseen.......................olen todella rikki ja pettynyt.
Kommentit (114)
Tossa tilanteessa kannattaa ehkä ottaa aikalisä ja muuttaa ainakin vähäksi aikaa erilleen. Keskity vaan itseesi ja omaan onnelisuuteesi. Jos mies ei tosiaan halua lasta niin ehkä sun ei kannata jatkaa liitoa ja katkeroitua. Miehesi ei edes näytä pystyvän tukemaan sinua surussasi joten älä odota siltä suunnalta mitään. Anna miehelle anteeksi ja jatka elämääsi. Näin isossa asiassa on hyvä asua erillään et näkee haluaako sen toisen kanssa todella enää ollakkaan.
eipä tulis itelle mieleenkään tekasta lasta ilman yhteistä päätöstä. myönnän, että sen verran lapsikuumetta kokeneena olisin kyllä miestä taivutellut, jos ei näihin neljään olisi halunnut satsata. mutta että tehdä lapsi salaa, huh huh! jotkut tässä ketjussa esineellistää miehen täysin, pidetään vaan välttämättömänä pahana, kun jokuhan se lapsi tarvitaan siittämään. ja jos määrä ei tyydytä, eikun vaihtoon
olet ajatuksissani. Meillä on kaksi lasta ja kolmas tulossa, mutta olemme vääntäneet juuri samaa asiaa viime vuosina rankemman kautta. Vavojen haluaminen on oikeasti hankala asia :-(
Mutta minusta siis jos olisitte kolmikymppisiä tai nuorempia, niin tilanne olisi tietysti kokonaan toinen. Voisit hyvin antaa miehelle aikaa ja voisitte keskustella ja niin edelleen, mutta jos ikää on lähempänä 40 niin eipä siinä naisella enää ole hirveästi miettimisaikaa. Kun ne miehet ei jotenkin käsitä sitä, että he voivat saada lapsia vielä kuusikymppisinäkin, mutta naiset eivät! Ja sitten lehtien palstoilla erilaiset asiantuntijat valittavat koko ajan miten NAISET ovat itsekkäitä ja siirtävät lasten hankintaa liian pitkälle! Veikkaan kyllä, että huomattavan suuressa osassa näitä tapauksia jarruttelija on juuri se mies, joka " ei ole vielä valmis isäksi" tms.
En ikävä kyllä osaa neuvoa sinua muuten kun että mieti pystytkö elämään miehesi kanssa jos tuollainen asia hiertää välillänne. Ja kerro se myös miehellesi, tiukasti. Loppuelämän mukana seuraava katkeruus on raskas taakka kummallekin. Jos et pysty, niin se on sitten ero tai lapsi. Ero ei tietenkään välttämättä ratkaise sitä asiaa että saisit toisen lapsen, mutta niinkin voi käydä että tapaat miehen jonka kanssa saat. Jos taas voit ja haluat edelleen elää miehesi kanssa eikä hän edelleenkään halua toista lasta, niin surutyöhän siinä on sitten edessä. Mutta muista, että monien tutkimusten mukaan suurin osa naisista, lasten lukumäärästä riippumatta, haluaisi vielä yhden lapsen. Et siis ole ainoa :-)
itkettääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
on tärkeintä ja eniten haluan ja vaikka veisivät toisen käden,niin,haluan sen toisen lapsen..........mä oikeasti hajoan
mieltään jossain vaiheessa, entä onko eka lapsi vielä pieni ?
Kysyin olisiko mieli toisenlainen jos ainokainen olisikin tyttö? Ei suostunut sanomaan mitään. Minulle sukupuolella ei olisi väliä, mutta oikeasti uskon, että jos esikoinen olisi ollut tyttö, niin mies olisi halunnut toisen, jos vaikka olisi sitten tullut se autonrassauskaveri. No, ei edes vaivautunut tätä kieltämään.
Olin vain silloin ja olen edelleenkin tosi kiukkuinen. Olen joskus leikitellyt ajatuksella, että jättäisin miehen ja etsisin toisen, joka haluaisi vielä lapsia. Tai vaikka kävisin vieraissa ja väittäisin vahingoksi. Niin ja mies ei kuitenkaan suostu sterilointiin, vaan minun pitää vastata ehkäisystä hänen päätöstensä mukaisesti. Kuten tekstistä varmaan huomaa, olen välillä tosi katkera.
Sanokaa niille miehillenne että huolehtikoot sitten itse ehkäisystä. Todella törkeää vaatia vauvakuumeista naista käyttämään ehkäisyä.
Parempi se, että mies kyräilee muutaman vuoden kuin se, että itseä harmittaa lopunikää.
Nyt olen onnellisesti uudessa liitossa ja odotan perheeseen neljättä lasta. Aivan mahtavan ihanaa! Kyllä kannatti!!!
oikeesti,,,,mitä mä teen olen ihan hajalla....käyn muutenkin jo terapiassa ja syön lääkkeitä. olisin valmis lopettamaan pillerit heti kun kutsu kävis....................................................ap
voihan olla,etten edes raskaudu enää,takana kuitenkin keskenmenoja ym. haluaisin silti yrittää vielä...eroko tästä nyt tulee????
Jos lapsi on sinulle oikeasti tärkein asia maailmassa, niin konstikos se on hankkiutua raskaaksi. Tuskin mies sinua kumminkaan jättäisi... Jos jättäisi, niin sellaisesta luuserista joutaakin päästä eroon.
ihan ensimmäisen perusteella sanoisin, että älä ikinä, koskaan, milloinkaan tee lasta miehen kanssa, joka ei sitä halua oikeasti ja tosissaan.
Vierailija:
Sekö ei sitten ole ollenkaan törkeää että hankkiutuu raskaaksi vastoin kumppanin tahtoa?
Uskomattomia elämänfilosofioita!