Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!

Vierailija
22.09.2024 |

Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡

Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!

Kommentit (562)

Vierailija
301/562 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nukkumaan eri huoneeseen.

Mies voi mennä ulos torkuttamaan  pikku yrvänlutkuttaja.

Vierailija
302/562 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä luiskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/562 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se herätyskello. Äijä ostakoon itselleen älykellon joka herättää värisemällä.

Ja tästä casesta innostuneena kysyn:

Miksi vtussa olet sen kanssa? Se ei välitä sinusta yhtään kun tekee tuolla(kin) tavoin kiusaa. Potki mäkeen uniapneaäijä.

"Torkutatko? Ei kannattaisi somestakin tuttu unilääkäri kertoo, miksi

Aamun uni, mikä olisi mahdollista saada, tehdään tietoisesti katkonaiseksi pieniin pätkiin. Jos heräämiselle on joku takaraja, niin mieluummin nukkuisi suoraan siihen saakka.

Eli ihmisellä on univaje, mikä vaatisi lisää unta. Hän torkuttaa, jotta saisi vielä hetken tätä lisäunta. Torkutus kuitenkin lyhentää entisestään saatavissa olevan unen määrää ja laatua. Joten univaje ei paikkaannu, ja kierrepallo on valmis.

Vieroittautuminen tavasta vaatii päättäväisyyttä, pitkäjänteisyyttä ja jonkin verran muutoksia rutiineihin.

Pistää vaikka herätyskellon kauemmas siitä sängyn vierestä, että on pakko nousta ylös sammuttamaan se. Muuten torkuttaminen turhan päiten vain rikkoo sitä omaa unta."

ja samalla pilataan puolisonkin aamu-uni. Ei sun tartte sietää.

Vierailija
304/562 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten poikien laiska, haitallinen tapa. 

Nää oman elämänsä tulevat sydäninfarktivainajat tekee sen itse itselleen.  Ja ikävä kyllä muillekin huushollissa, jos ei niitä estä.

Vierailija
305/562 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vireille jos ei häirikköpaska siirry toiseen huoneeseen tuhoamaan vain omaa terveyttään.

Mä erosin kuorsaajasta. Ensin se nukkui toisessa huoneessa mutta jyrisi seinän läpikin niin että tarvitsin korvatulpat. Sitten erottiin. Yksin on ihana nukkua. Herään virkeänä auringon noustessa.

Kuorsaamiselle voi tehdä paljon. Laihduttaa, lopetraa tupakka ja alko, käydä risanpoistossa, hankkia hoitoa uniapneaan. Se ei ole Kohtalo. 

Vierailija
306/562 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työttömänä tapana torkuttaa kolmekin tuntia. Mikään ei voita sitä tunnetta kun voi nukkua vielä kolmekin tuntia. Pieni 10 välinen pärähdys ei katkaise uniani

mitä jos vain menisi sen verran aikaisemmin nukkumaan, niin että herätykseen oikeasti heräisi?

Vierailija
307/562 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä on tapana torkuttaa,ota sä tavaksi potkaista sitä aina kun torkku soi. Sanot, et se on nyt sun tapa toimia.

Mies oli kans torkuttaja ja tämä oli mun taktiikka. Potkin selkää niin kauan että nousee ylös.

Nykyään ei ole torkuttaja.

Vierailija
308/562 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ei taas.

Vierailija
309/562 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät näytä ymmärtävän suomenkieltä.

Vierailija
310/562 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nukkumaan eri huoneeseen.

Tai eri osoitteeseen.

Vierailija
311/562 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä on tapana torkuttaa,ota sä tavaksi potkaista sitä aina kun torkku soi. Sanot, et se on nyt sun tapa toimia.

Mies oli kans torkuttaja ja tämä oli mun taktiikka. Potkin selkää niin kauan että nousee ylös.

Nykyään ei ole torkuttaja.

Ehkä parisuhdeväkivallan sijasta voisi myös harkita ihan vaan sitä eroa. Ei ole pakko olla sellaisen ihmisen kanssa, jota vihaa. Voi myös etsiä puolison, jota voisi rakastaa. Tai olla sinkkuna, jos ei osaa elää väkivallattomassa, terveessä parisuhteessa.

Vierailija
312/562 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävällinen ja hengitä syvään.

Vierailija
313/562 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta omaan kämppään jos ei miellytä.

Eikun mies muuttakoon olohuoneen sohvallle, mokoma egoisti! 

Vierailija
314/562 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jutut ei liity kyllä aiheeseen mitenkään.

Vierailija
315/562 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pitäisikö minun olla huolestunut.

Vierailija
316/562 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jos uskallat

Vierailija
317/562 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön luuseri.

Vierailija
318/562 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello laitetaan viereiseen huoneeseen soimaan. Silloin on pakko kävellä sammuttamaan se. Ja siinä vaiheessa on ihan sama herätäkin jo kerralla.

Vierailija
319/562 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei taida olla paljon muuta elämää kuin kommentoida Vauva-palstalla?

Vierailija
320/562 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä me taas ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän