Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies torkuttaa joka aamu. Hermo menee!

Vierailija
22.09.2024 |

Mies laittaa joka aamu herätyksen soimaan kello 6:30 - siis myös viikonloppuisin. Sen jälkeen hän jää torkuttamaan ainakin puoli tuntia. Kukko kiekuu -herätysääni piippaa 5 minuutin välein aina vähintään kello 7:00 asti, ja minä herään siihen joka ikinen kerta! 😡

Mieheni ei ota valituksiani tosissaan, koska torkuttaminen on kuulemma hänen tapansa herätä "pehmeämmin". En kestä enää!

Kommentit (562)

Vierailija
281/562 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota miehelle että laittaa torkun 10 minuutin välein soimaan , niin on ainakin puolet vähemmän torkkuja;)

Siihen saattaa myös herätä paremmin. Ainakin minä herään helpommin, kun ekan hälytyksen jälkeen on 10 min torkkuaikaa ja sitten kilahtaa toisen kerran. Jos väli on 5 min, olen ihan uninen vielä toisenkin kilahduksen kohdalla, ja kolmannen, ja neljännenkin.

Vierailija
282/562 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/562 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi toiminta on kidutusta ja epäterveellistä sinulle, nuku eri huoneessa tai hanki yöpymistä varten pikkuinen vuokra-asunto, jossa saat nukkua rauhassa, luulisi miehen viimeistään silloin ymmärtävän.

Vierailija
284/562 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika.

Vierailija
285/562 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se torkkukello ulos. Voisit kyllä heittää ukonkin. 

Vierailija
286/562 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako päähän kun nyt joudut töihin?

Vierailija
287/562 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies kyllä herää kellon sointiin ja nousee ylös, mutta se helvetin torkku jää päälle. Kohta kuuluu kännykän värinä kun torkku menee päälle, kuulostaa ihan tamagotchin kuolemalta.. 

Vierailija
288/562 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet nuorena sen maksat vanhana.

Vierailija
289/562 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin se varmasti oli

Vierailija
290/562 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä asuminen vaatii kompromisseja. Tarpeeksi unta on terveydellisesti tärkeämpää kuin pehmeä herätys eli miehelle valinta:sinä vai torkutus. Raivostuttavan oloinen tyyppi jos pakko viikonloppuisinkin kiduttaa kaikkia herätyskellolla! 

Vierailija
291/562 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.

Vierailija
292/562 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomauttaisin kerran. Jos ei auta, niin ero tulee. Lompakkoko teitä pitää yhdessä?

Vierailija
293/562 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle älykello käteen ja siihen tärinäherätys. Saa torkuttaa vaikka kaksi tuntia, eikä toinen herää.

Näin meillä, kun minä ja tytär herätään paljon aiemmin kuin mies, jolla on eri rytmi töiden suhteen. Ja oikeastaan kaikilla vähän eri rytmi. Toimii eikä kukaan herää vahingossa toisen herätyskelloon.

Vierailija
294/562 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minulla on aamulla kaksi herätystä viiden minuutin välein. Torkkutoimintoa en käytä, se on ärsyttävä. Kerrasta herääminen on liian rankkaa. Vaimoa ei haittaa. Tosin hän herää aikaisemmin ja taitaa nukkua eri huoneessakin.

Vierailija
295/562 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä asuminen vaatii kompromisseja. Tarpeeksi unta on terveydellisesti tärkeämpää kuin pehmeä herätys eli miehelle valinta:sinä vai torkutus. Raivostuttavan oloinen tyyppi jos pakko viikonloppuisinkin kiduttaa kaikkia herätyskellolla! 

Torkuttajana totean, ettei kyse kylläkään ole mistään pehmeästä heräämisestä, vaan siitä että herää ajoissa. En herää yhteen-kahteen herätykseen.

Eli tuossa kohtaa kysyisin rauhallisesti, että onko valmis ottamaan taloudellisen vastuun kokonaan harteilleen, koska minä tulen saamaan kenkää jo kuukaudessa nukuttuani joka aamu pommiin. Vai muuttaako suosiolla erilleen, jos eri huoneessakin häiritsee liikaa.

Viikonloppuna tietenkään en herätyksiä pidä, ellen vahingossa ole asettanut herätystä koskemaan viikon jopa päivää.

Vierailija
296/562 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies torkutti myös alkuun yhteenmuuton jälkeen. Keskustelun jälkeen muutti tapansa. Olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta. Torkuttajan kanssa tuo ei olisi onnistunut.

Eli miehesi alkoi nukkua joka aamu pommiin, vai muutitteko eri asuntoihin?

Painaakseen torkkunappia pitää ensin herätä. Eihän siinä pysty nukkumaan pommiin.

eri

Kyllä sen saattaa tehdä sen verran unessa, ettei sitä edes tajua. Välillä olen nukkunut pommiin ja puhelimen torkku ei ole enää päällä. Ilmeisesti olen laittanut sen pois päältä kokonaan enkä ole tajunnut sitä. Toinen vaihtoehto on, että torkkutoiminto lopettaa jonkin ajan kuluttua itsestään ja olen sitten vain uinunut läpi koko tuon ajan heräämättä yhteenkään (ääni)hälytykseen. Jo

Juuri näin itsellänikin, tätä vaan herkkäuniset ei tajua.

Ei kyse ole teidän kiusaamisesta vaan siitä, ettei tule kengänkuvaa nukuttuaan joka työaamu pommiin. 

Noiden unijuttujen luulisi tulevan esiin jo erillään asuessa, kun usein silloin jo nukutaan öitä yhdessä. Miksei mitään asiasta sanota siinä vaiheessa kun yhteenmuutto tulee puheeksi?

"Minusta se ei ole hyvä ajatus, kun minua häiritsee liikaa torkutuksesi. Ehkä parempi, että jatkamme omissa asunnoissamme?"

Vierailija
297/562 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttaminen on i dioottien hommaa! Mikä pointti? Sitä herätään ja noustaan sängystä heti herätyksen soitua.

Jo sana torkuttaminen on oksettava.

Saisinko jonkun selityksen tuolle kuvottavalle tavalle?

Vierailija
298/562 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työttömänä tapana torkuttaa kolmekin tuntia. Mikään ei voita sitä tunnetta kun voi nukkua vielä kolmekin tuntia. Pieni 10 välinen pärähdys ei katkaise uniani

Vierailija
299/562 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torkuttaminen on i dioottien hommaa! Mikä pointti? Sitä herätään ja noustaan sängystä heti herätyksen soitua.

Jo sana torkuttaminen on oksettava.

Saisinko jonkun selityksen tuolle kuvottavalle tavalle?

En yksinkertaisesti herää siihen ekaan ja tokaan herätykseen. Joko nukun koko herätyksen yli, tai sitten unissani laitan herätyksen pois.

Mitä muuta haluat aiheesta tietää? Mielelläni luopuisin tavasta, mutta tosiaan menettäisin työni aika nopeasti, kun en enää heräisi yhtenäkään työaamuna ajoissa. 

Vierailija
300/562 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No byyhyy. Mikä tässä nyt sulle on ongelma?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän