Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko avaruusolioihin?

Vierailija
22.09.2024 |

Olemmeko yksin?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon ainakin todellakin ettei ole pahaa lajia olemassa. Minkä ainoa tavoite olisi tuhota muut planeetat kokonaan. 

Siis ihmisen lisäksi. Ihminen tulee lopulta kehittämään GALAKSIEN välisen matkailun. Onko se sitten vielä seuraavan 100v aikana en tiedä voi hyvinkin olla. Jos mietitään pelkästään nyt vuodesta 1960 tähän 2025 niin IHMINEN ON OTTANUT hirveitä harppauksia kehityksessä.

Itse olen jo vajaa 40v sitä en usko että olen sitä todistamassa vaikka kuinka haluaisin koska avaruus kiehtoo.

Olisihan se mahtavaa jos ja kun keksittäisiin nopeampi alus niin ihmisiä voitaisiin laittaa tutkimus retkille kuten 1500-1600 luvun merimiehet konsanaan.

Avaruus on asia mikä kiehtoo varmaan USKOISIN että ainakin 70% väestöstä miettii sitä kiehtovan. 

Teleportaatio antamalla koordinaatit voisi olla keino kuten on jo tiedettästi on.

Ja totuutta ihan pähkinänkuoressa. Meillä ei OLE AAVISTUSTAKAAN

Sorry vaan, mutta ihminen ei ikinä tule kehittämään galaksien välistä matkilua koska avaruus laajenee kiihtyvällä nopeudella.  Andromedallekaan ei tarvitse matkustaa koska se tömähtää tulevaisuudessa Linnunrataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme