Uskotko avaruusolioihin?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole realistisesti ja matemaattisesti mahdollista, että olisimme ainoa paikka minne on tiivistynyt elämää tähtisumusta.
Miksi tuo näyttää kuin joltain hermoverkoilta? Onko avaruus Jumalan aivot? Jos on niin sitten Jumala taitaa olla aivokuollut ellei keksitä galaksien välistä matkustusmuotoa pian.
Uskon avaruusolioihin, koska me ihmiset olemme sellaisia. M50
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se outoa jos avaruudessa olisi oikeasti vain yksi elinkelpoinen planeetta. Emme vain tiedä toisistamme mitään, koska välimatkat niin suuria. Eihän ihminenkään kovin pitkälle ole kotikonnuilta päässyt. Meidän kaltaisia voi olla vaikka kuinka paljon. Ei avaruusolento ole sama kuin huipputeknologiaa omaava superälykäs laji joka vierailee galaksista toiseen.
Olen täysin samaa mieltä. Olisi aika itsekästä ajatella, että olemme maailmankaikkeudessa ainoita olioita.
Avaruus on sen verran iso ettei tähtienvälisen matkustelu ole luultavasti mahdollista. Pitäisi ensin keksiä miten tyhjiön permeabiliteettiä saisi nollattua. Joku tötterö kvanttifluktuaation vaimentamiseksi että pääsisi raketilla poimuajoon.
Älykkäitä sivilisaatioita on vähintään tuhansia. Todennäköisesti miljoonia.
Elämää on maan ulkopuolella, jopa omassa aurinkokunnassamme. Aurinkokunnassamme olevat maan ulkopuoliset eliöt ovat sopeutuneet erilaisiin olosuhteisiin, kuin me täällä maapallolla. Siksi ne eivät voisi elää täällä.
On mahdollista, että omassa ulottuvuusjärjestelmässämme on elämää maan kaltaisissa olosuhteissa jossain muuallakin kuin täällä.
Mutta onko jossain päin ulottuvuusjärjestelmäämme sellaista elämää, jonka me maa-planeetan ihmisolennot määrittelemme älylliseksi? Sitä ei voi tietää.
Uskon ja uskon että he voivat tulla myös kokonaan toisesta ulottuvuudesta.
Mä en usko että ne tulee mistään toiselta planeetalta, mä uskon et ne on tulevaisuuden ihmisiä mitkä elää jossain toisessa dimensionissa/ajassa.
Tottakai nää ihmiset varmaan on jo avaruudessa myös, mutta ne ei operoi samassa paikassa kuin meidän avaruusraketit yms, se on eri paikka mutta tavallaan sama.
Sitteku ne tulee tänne, ne vaan hyppää meidän aikaan ja hakee jotain mitä ne tarvii omassa ajassaan ja menee takas.
Ei ne oo kiinnostuneita meistä, koska meiän aika on ihan eri ku niitten, ne vaan tarvii resursseja. Tähän perustuu ihan kaikki abductionit, karjan leikkuut ja muut hommat. Ne vaan hakee täältä resursseja omaan aikaansa.
Ja siis sen takia ne ei oo kiinnostuneita meistä, koska tää aika ja sen asiat ei vaikuta niitten paikkaan ollenkaan. Miks ne haluis tänne tulla sekaantuu meidän asioihin kun ne on ite miljoona vuotta edellä kaikessa
Se planeetta teoria on jo aika vanha, että ne vaan tulis jostain toiselta planeetalta.
Mun käsittääkseni ufo yhteisössä nää dimensionit vallitsee aika hyvin teorioita nykypäivänä
En pelkää ufomiehiä. Mulla kristallit ympäri taloa.
Kuten joku fiksumpi sanoi: ajatus siitä että muilla planeetoilla on elämää, ja ajatus että muilla planeetoilla ei ole elämää, ovat molemmat kammottavia.
Uskon enemmän ensimmäiseen, mutta välimatkojen takia ajatus että vielä joskus niitä nähtäisiin... Epätodennäköistä.
Elon Musk vie Maga väen Marssiin, jossa Trump hallitsee kuninkaana.
Henkiä. Sieluja. Entä "synteettiset olennot" ja ohjelmoinnit. Keinoäly. Onko osa muotoaan muuttavia. Osa haluaa olla itsensä, sieluna. Aikajanoja ja aika-avaruus, astraali, dimensiot. Osa korkeammalla taajuudella. Maapallolla on henkistä enegiaa ja luonnon energiaa. Pohdintoja vain.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole näkynyt, joten ei minulla ole mitään syytä uskoa.
Ymmärrätkö miten laaja Linnunradan galaksi on puhumattakaan maailmankaikkeuden koosta? Välimatkat mahdollisten eri sivilisaatioden välillä on sitä luokkaa että avaruusmatkailun pitäisi olla erittäin kehittynyttä että niiden välille voisi syntyä mitään kontakteja. Olisi naurettavaa ajatella että kaikki muut Linnunradan aurinkokunnat olisivat elinkelvottomia ja asumattomia mahdollisesti hyvin erilaisille elämänmuodoille. Tosin eihän ihminen pysty kunnolla kommunikoimaan samalla planeetalla olevien muiden suhteellisen älykkäiden eläinlajien kanssa kuten simpanssit ja delfiinit. Varisten älykkyyden on arvioitu olevan 7-vuotiaiden lasten taholla mutta ei niiden kanssa voida silti suoraan vaihtaa ajatuksia.
Jos ne avaruuden alienit olisivat huomattavasti ihmistä kehittyneempiä, niin olisihan sekin kova isku ihmisten itsetunnolle.
Vierailija kirjoitti:
Uskon. Jumala on luonut lukemattomia planeettoja joilla on elämää.
Monellako niistä planeetoista Jeesus tai Muhammed on vieraillut? Mormonit uskovat Jeesuksen käyneen aikoinaan Amerikassa ennen eurooppalaisten tuloa ylösnousemuksen jälkeen.
Ei ole uskon asia, aivan varmasti niitä jossain on, mutta ei maapallolla.
En usko avaruusolioihin. Ns ufot y.m ovat Saa tanan, demoneiden harhautukset.
T. Uskova kristitty
Toivon ainakin todellakin ettei ole pahaa lajia olemassa. Minkä ainoa tavoite olisi tuhota muut planeetat kokonaan.
Siis ihmisen lisäksi. Ihminen tulee lopulta kehittämään GALAKSIEN välisen matkailun. Onko se sitten vielä seuraavan 100v aikana en tiedä voi hyvinkin olla. Jos mietitään pelkästään nyt vuodesta 1960 tähän 2025 niin IHMINEN ON OTTANUT hirveitä harppauksia kehityksessä.
Itse olen jo vajaa 40v sitä en usko että olen sitä todistamassa vaikka kuinka haluaisin koska avaruus kiehtoo.
Olisihan se mahtavaa jos ja kun keksittäisiin nopeampi alus niin ihmisiä voitaisiin laittaa tutkimus retkille kuten 1500-1600 luvun merimiehet konsanaan.
Avaruus on asia mikä kiehtoo varmaan USKOISIN että ainakin 70% väestöstä miettii sitä kiehtovan.
Teleportaatio antamalla koordinaatit voisi olla keino kuten on jo tiedettästi on.
Ja totuutta ihan pähkinänkuoressa. Meillä ei OLE AAVISTUSTAKAAN mitä kaikkea niissä salaisissa TUTKIMUSKESKUKSISSA tutkitaan NS deep state paikoissa.
On. Sitä on triljoonissa paikoissa ympäri olevaisuutta. Mutta se on niin kaukana ja meidän elinkaari niin lyhyt, ettei se kohtaa. Ja niin se on tarkoitettukin. Enkä puhu Jumalasta.