Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän työpaikoillanne kännykän viihdekäyttö sallittua?

Vierailija
22.09.2024 |

Miten on?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos työ ei vaadi ajamista tai jotain ihmishenkeen liittyvää, miettisin pari kertaa että tekisinkö töitä paikassa, jossa ei saa viihdyttää itseään työnteon ohessa. Ei ole normaalia kieltää puhelimia vain kieltämisen ilosta. Se on n**simeininkiä ja ihan vain veemäisyyttä. Esimerkiksi minun on vaikeaa työskennellä ilman musiikkia, ja halua olla tietoinen tärkeistä sähköposteista heti, enkä vasta kotona saada kamalaa kasaa kaikkea luettavaksi. Voin sitten työtä tehdessä mietiskellä asioita niin, että ei tarvitse kotona stressata kamalasti. 

Jopa kuulostat aivan perkeleen tärkeältä.

Minulle tulee sattumoisin tärkeitä sähköposteja aika hemmetin paljon :) esimerkiksi hallinto-oikeudelta :) :) :)

Vierailija
22/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä roskahommissa olette, jos tuollaista mikromanageerausta tapahtuu? Asiantuntijatöissä kun tekee omassa työhuoneessa ajatustyötä, niin saapi tehdä mitä tykkää. Ei siellä kukaan tule katselemaan vierestä mitä puuhailet. 

Jos asiantuntiaorganisaatiossa alettaisiin mikromanageeraamaan, niin äkkiä lähtisi tekijät muihin taloihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Herrajjumala te teette orjantöitä 🤣

Ei ihme että valitatte uUpuMisTa jos edes puhelinta ei saa käyttää. 

Vierailija
24/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos työ ei vaadi ajamista tai jotain ihmishenkeen liittyvää, miettisin pari kertaa että tekisinkö töitä paikassa, jossa ei saa viihdyttää itseään työnteon ohessa. Ei ole normaalia kieltää puhelimia vain kieltämisen ilosta. Se on n**simeininkiä ja ihan vain veemäisyyttä. Esimerkiksi minun on vaikeaa työskennellä ilman musiikkia, ja halua olla tietoinen tärkeistä sähköposteista heti, enkä vasta kotona saada kamalaa kasaa kaikkea luettavaksi. Voin sitten työtä tehdessä mietiskellä asioita niin, että ei tarvitse kotona stressata kamalasti. 

Minulle tulee sattumoisin tärkeitä sähköposteja aika hemmetin paljon :) esimerkiksi hallinto-oikeudelta :) :) :)

Suorita, suorita hampaat irvessä, niin voitat naisten keskinäisen kisan 😆

Vierailija
25/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on niin paljon luppoaikaa, että kännykkää ja tietokonetta saa käyttää viidhekäyttöön. Urheilua ja euroviisuja seurataan videotykillä porukalla neukkarissa. Työn luonne on hieman erilainen kuin vaikka siivoojalla, asiakaspalvelijalla, lääkärillä, veturinkuljettajalla. 

Vierailija
26/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorita, suorita hampaa

Oletko ihan v***n tyhmä? Niihin sähköposteihin on vähän pakko reagoida, jos ei halua aiheuttaa hallaa itselleen 🙄

Vierailija
27/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä tehdään töitä. Ei hupailla kännykällä. Ei sitä kukaan ole kieltänyt, ymmärrän sen ihan muutenkin kun olen terveellä maalaisjärjellä varustettu henkilö. Toki minä saatan kahvitauolla katsoa viimeisimmät uutiset, mutta siinä se. Muuten teen töitä, joista minulle maksetaan.

Lammas.

Vierailija
28/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten haluan olla perillä näistä reagointia vaativista viesteistä heti, jotta voin hoitaa mietiskelytyön töissä ja kotona sitten reagoida nopeasti viestiin. Jos se, että hoidan asiani on jollekin ongelma, lienee jotain vikaa korvien välissä tällä henkilöllä. Minä en aiheesta jauha sen enempää.

Vierailija
29/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa. Itse teen työtä mainosalalla ja en heti keksi asiaa jota ei voisi tehdä. Meillä esim juodaan viiniä ja kirkkaita työajalla. Mennään ulos konttorilta jos siltä tuntuu. Istutaan keittiössä laittelemassa kahvia tai esim leivotaan työajalla. 

Vierailija
30/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee sattumoisin tärkeitä sähköposteja aika hemmetin paljon :) esimerkiksi hallinto-oikeudelta :) :)

Ja jos satut kuolemaan, maailma pyörii seuraavana päivänä  aivan yhtä hyvin kuin ennenkin. 

Vierailija
31/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä roskahommissa olette, jos tuollaista mikromanageerausta tapahtuu? Asiantuntijatöissä kun tekee omassa työhuoneessa ajatustyötä, niin saapi tehdä mitä tykkää. Ei siellä kukaan tule katselemaan vierestä mitä puuhailet. 

Jos asiantuntiaorganisaatiossa alettaisiin mikromanageeraamaan, niin äkkiä lähtisi tekijät muihin taloihin.

Ollaan niissä suorittavan tason roskahommissa, mitä ilman sinä et pärjäisi päivääkään.

Vierailija
32/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät töitä olevan erilaisia. Luulisi olevan päivänselvää, ettei esim. sairaanhoitaja tai lääkäri voi salissa käyttää kännykkää ollenkaan. Tai mitä siitä tulisi, jos opettaja alkaisi räplätä kännykkää saman tyyliin kuin oppilaat?

Jos taas tekee vuosityöaikaa, ei välttämättä edes ole mitään virallisia työaikoja. 

Muuten olen sitä mieltä, että ihan kaikille tekisi hyvää pitää taukoja kännykän viihdekäytössä. Edes  töissä. 

33/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiätenkää! Tauolla saa räplätä, ja aamulla tiätysti leimata ittensä töihin, ja illalla pihalle 😎 

Vierailija
34/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät töitä olevan erilaisia. Luulisi olevan päivänselvää, ettei esim. sairaanhoitaja tai lääkäri voi salissa käyttää kännykkää ollenkaan. Tai mitä siitä tulisi, jos opettaja alkaisi räplätä kännykkää saman tyyliin kuin oppilaat?

Jos taas tekee vuosityöaikaa, ei välttämättä edes ole mitään virallisia työaikoja. 

Muuten olen sitä mieltä, että ihan kaikille tekisi hyvää pitää taukoja kännykän viihdekäytössä. Edes  töissä. 

Opettajat muuten aika usein ovat tietokoneella, jos oppilaat tekevät tehtäviä, eikä kukaan tarvitse apua. 

Vierailija
35/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee sattumoisin tärkeitä sähköposteja aika hemm

Mikä helvetin o gelma sinulle on että joku saa paljon reagointia vaativia viestejä?? Miten helvetissä se on sinun asiasi??

Vierailija
36/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä on niin paljon luppoaikaa, että kännykkää ja tietokonetta saa käyttää viidhekäyttöön. Urheilua ja euroviisuja seurataan videotykillä porukalla neukkarissa. Työn luonne on hieman erilainen kuin vaikka siivoojalla, asiakaspalvelijalla, lääkärillä, veturinkuljettajalla. 

Sama meillä. Oon lukenut kokonaisia kirjoja puhelimelta työ ohessa, jotkut katsovat leffoja. Töitä on erilaisia.

Vierailija
37/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin ongelma sinulle on että joku saa paljon reagointia vaativia viestejä?? Miten helvetissä se on sinun asiasi??

Tämä sille, joka lässytti jotain kuolemasta.

Vierailija
38/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole erikseen ollut puhetta, mutta eipä tuossa edes ehtisi työn lomassa, jos viihdekäytöllä tarkoitat pelaamista tai videoiden katselua. Viesteihin vastaamista ja musiikin kuuntelua kaikki kyllä tekevät meillä. 

Vierailija
39/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa käydä työpäivän jälkeen kymmentä eri reagointia vaativaa viestiä läpi. En myöskään voi jättää niitä noteeraamatta, jolloin seuraavana päivänä on 20 reagointia vaativaa viestiä. Haluan olla niistä perillä heti, jotta voin miettiä miten reagoin niihin. Jos tämä on joku v**un ongelma teille niin en mahda mitään. En ala asiasta jankuttamaan kanssanne, kun minun s-postini eivät teille kuulu pätkän vertaa.

Vierailija
40/59 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin ongelma sinulle on että joku saa paljon reagointia vaativia viestejä?? Miten helvetissä se on sinun asiasi??

Tämä sille, joka lässytti jotain kuolemasta.

Ihan korvaamaton luulet olevinasi?🤣