Vinkkejä? Takaa päin ei tunnu miltään
Mies tykkää panna takaa päin ja seksiä on harvoin. Jos haluaisin valmistautua siihen, että minustakin tuntuisi paremmalta, niin miten ko. asentoa voisi muunnella? Laitoin jalat yhteen, mutta siitä hämmentyi, ehkä ei yltänyt hyvin, tykkäisin ehkä nostaa ylävartaloa ylös, mutta sitten sattuu alaselkään ...
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on asento, josta ei kukaan nainen oikeasti nauti. Mitäs jos kokeilisitte välillä ihan jotain muuta.
Kyl mies ja muna nauttii!
Ihan sama mistä suunnasta sitä pillua tökkii, ei tunnu juuri miltään. Mutta kokeiles klitorista, johan irtoo, niinkuin kuuluukin!
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mistä suunnasta sitä pillua tökkii, ei tunnu juuri miltään. Mutta kokeiles klitorista, johan irtoo, niinkuin kuuluukin!
Tykkäätkö pillun mausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö pillun mausta?
Empä ole maistanut, kun hetero olen ja jo kauan naimisissa miehen kanssa. Mies kehuu makua kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki, sanot ettei sua kiinnosta olla persus pystyssä, se on niin yksinkertaista.
Ja kappas persuhullu iski tähänkin ketjuun.
Itse vien emännän sohvalle joskus ja se nojaa selkänojaa ja itse käyn takaa polvet vähän koukussa kairaamaan takaapäin kädet hinnoilla koska rintojen puristelin panemisen ohella kiihottaa emännän kliimaksiin asti ja itse irroitan siemenestelähetyksen lopuksi koteloon
Kairaa peukalolla pyllyä ni saa.