Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä? Takaa päin ei tunnu miltään

Vierailija
22.09.2024 |

Mies tykkää panna takaa päin ja seksiä on harvoin. Jos haluaisin valmistautua siihen, että minustakin tuntuisi paremmalta, niin miten ko. asentoa voisi muunnella? Laitoin jalat yhteen, mutta siitä hämmentyi, ehkä ei yltänyt hyvin, tykkäisin ehkä nostaa ylävartaloa ylös, mutta sitten sattuu alaselkään ...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minunkaan rouva takaa päin orkkuja saanut. Minun ilokseni menee. En kyllä itsekään siinä orkkuja ota , vaan vasta lähärissä. Se vaan on niin kiihottavan näköinen tuo naisen takamus, että se kai siinä on , että siitä tykkään.

Kairaa peukalolla pyllyä ni saa.

Vierailija
22/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on asento, josta ei kukaan nainen oikeasti nauti. Mitäs jos kokeilisitte välillä ihan jotain muuta.

Kyl mies ja muna nauttii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mistä suunnasta sitä pillua tökkii, ei tunnu juuri miltään. Mutta kokeiles klitorista, johan irtoo, niinkuin kuuluukin!

Vierailija
24/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mistä suunnasta sitä pillua tökkii, ei tunnu juuri miltään. Mutta kokeiles klitorista, johan irtoo, niinkuin kuuluukin!

Tykkäätkö pillun mausta?

Vierailija
25/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätkö pillun mausta?

Empä ole maistanut, kun hetero olen ja jo kauan naimisissa miehen kanssa. Mies kehuu makua kyllä.

Vierailija
26/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki, sanot ettei sua kiinnosta olla persus pystyssä, se on niin yksinkertaista.

Ja kappas persuhullu iski tähänkin ketjuun.

Vierailija
27/27 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien emännän sohvalle joskus ja se nojaa selkänojaa ja itse käyn takaa polvet vähän koukussa kairaamaan takaapäin kädet hinnoilla koska rintojen puristelin panemisen ohella kiihottaa emännän kliimaksiin asti ja itse irroitan siemenestelähetyksen lopuksi koteloon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä