Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettynyt elämään

Vierailija
22.09.2024 |

Ikää 40v. pikkuhiljaa hiipinyt tyhjyys sisälle ja ajatukset, onko elämä tästä eteenpäin alamäkeä kuolemaan. Opinnot, avioliitto, lapset, ok-talo, työpaikat, avioero takana. Kaikki hyvin isossa mittakaavassa, en ole sairas, ehkä masentunut kuitenkin. Miten saisi jonkinlaisen tarkoituksen tunteen elämälle. Ystäviä ei oikein ole, arki yksinäistä. Epäonnistunut ja arvoton olo. Miten tästä pääsisi ylös ja elämä taas maistuisi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira.

Vierailija
2/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustele ja hanki jotain uusia kivoja harrastuksia. On yli nelikymppisenä vielä tekemistä ja nähtävää, jos vaan on rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira.

Ja sen kanssa lähdet harrastamaan! Koirapiireissä on sosiaalisia ihmisiä.

Vierailija
4/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain ikäkriisiltä, joka varmasti menee ohi. Hankit vaikka jonkun uuden harrastuksen tai muun tavoitteet mitä kohti mennä.

Vierailija
5/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta inceliä pääsemään pukille. 

Vierailija
6/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosta voisi myös lukea ettei se pukille pääseminen yksin riitä tekemään ketään onnelliseksi. 

Vierailija
7/18 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosta voisi myös lukea ettei se pukille pääseminen yksin riitä tekemään ketään onnelliseksi. 

Ei tietenkään. Mutta sittenpähän hölmö incel senkin ehkä oppii.

Vierailija
8/18 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..ehkä joku keski-iän kriisi sitten. Auttaisikohan masennuslääkkeet?

Vierailija
9/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosta ja rakasta elämää sekä itseäsi!

Vierailija
10/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi ja pettynyt myöskin. Totuus on lävähtänyt silmilleni, toiveeni tulevaisuudesta on jo roskiksessa. Maailma on muuttunut ja muuttuu edelleen. Elämän luonne on meille aina arvaamaton.

Vierailija
11/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny henkisyyteen, tutki uskontoja ja ideologioita, löydä syvempi tarkoitus. Minä en jaksais jos en kokisi että asioilla on syvempi merkitys.

Vierailija
12/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänny henkisyyteen, tutki uskontoja ja ideologioita, löydä syvempi tarkoitus. Minä en jaksais jos en kokisi että asioilla on syvempi merkitys.

Jos tämä kiinnostaa niin silloin. Minua itseäni on turvannut tieto elämän jatkumisesta kuoleman jälkeen. Turvattomuuden tunne on kamalinta ikinä kestää yksin. Se on murhaavaa.

Vierailija
13/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Mutta sittenpähän hölmö incel senkin ehkä oppii.

Kivaa lyödä lyötyä? Mikä tekee tullaiseksi?

Vierailija
14/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v tuli itselle tuo tunne: tätäkö tää oli

40v uudestaan

50v alkoi vaihdevuodet, tuo tunne syveni, elämänhalu meni, muisti prakasi, uni loppui -> onneksi hormonikorvaushoito tehosi pian, kun luulin jo tulleeni hulluksi

Nyt 63v Ovella, elämä hymyilee, todellakin. Teen kivoja osa-aikahommia, vapaata on harrastaa, ulkoilla, tehdä päivistä mukavia, aamuista leppoisia... elämäni paras päätös oli jäädä 61v osittaiselle 50% eläkkeelle.

Tämän tarinan opetus: aina voi ihan kulman takana odottaa jotain mukavaa, aina sitä ei heti huomaa

Opetus2: yritä nauttia tavallisesta arjesta, pienistä asioista. Niistä se onni koostuu. Jos odotat lottovoittoa, komeaa puolisoa, unelmien työpaikkaa, maailmanympärysmatkaa yms, voit pettyä pahasti, ellei niitä tulekaan.

Jos patikoit laavulle, nuotiomakkara&termarikahvit palkitsee sinut kyllä. Niittykukat, linnun laulu, musiikki, elokuvat... elämässä on niin paljon hyvää

Tsemppiä Ap

N63

Vierailija
15/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä kiinnostaa niin silloin. Minua itseäni on turvannut tieto elämän jatkumisesta kuoleman jälkeen. Turvattomuuden tunne on kamalinta ikinä kestää yksin. Se on murhaavaa.

Tämä lyhyt hetkemme maan päällä on vaan yksi etappi sielumme kehityksessä.

Ap ole kiitollinen tosta tilasta missä nyt olet. Seisot tienhaarassa, aika tehdä valinta.

Rakas poikani kuoli viime vuonna, hän oli maan päällä hetken lainassa.

En enää itse pelkää kuolemaa koska tiedän että tapaan poikani kuolinhetkelläni, hän tulee minut hakemaan toiselle puolelle.

Minulle tuli hengellinen herätys poikani kuoleman yhteydessä.

Olen enemmän ja enemmän kääntymässä kristinuskoon.

Minä vanha ateisti, joka piti raamattua satukirjana.

Vierailija
16/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap

Täällä N63

Saitko mitään ideoita ikääntymiseen???

Vierailija
17/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v uudestaan

50v alkoi vaihdevuodet, tuo tunne syveni, elämänhalu meni, muisti prakasi, uni loppui -> onneksi hormonikorvaushoito tehosi pian, kun luulin jo tulleeni hulluksi

Nyt 63v Ovella, elämä hymyilee, todellakin. Teen kivoja osa-aikahommia, vapaata on harrastaa, ulkoilla, tehdä päivistä mukavia, aamuista leppoisia... elämäni paras päätös oli jäädä 61v osittaiselle 50% eläkkeelle.

Tämän tarinan opetus: aina voi ihan kulman takana odottaa jotain mukavaa, aina sitä ei heti huomaa

Opetus2: yritä nauttia tavallisesta arjesta, pienistä asioista. Niistä se onni koostuu. Jos odotat lottovoittoa, komeaa puolisoa, unelmien työpaikkaa, maailmanympärysmatkaa yms, voit pettyä pahasti, ellei niitä tulekaan.

Jos patikoit laavulle, nuotiomakkara&termarikahvit palkitsee sinut kyllä. Niittykukat, linnun laulu, musiikki, elokuvat... elämässä on niin pa

Hallitus nostaa oven ikärajaa ja suunnittelee sen poistamista kokonaan.

Vierailija
18/18 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40v uudestaan

Jos patikoit laavulle, nuotiomakkara&termarikahvit palkitsee sinut kyllä. Niittykukat, linnun

Niinpä

olen etuoikeutettu. Ja onnellinen siitä. Mutta muut ohjeet lienee toimivia...

N63