Monet tippuvat täysin tulottomiksi
Tiesin että tämä on tulossa. Kukaan vaan ei uskonut.
Kommentit (645)
"Monet tippuvat täysin tulottomiksi"
Ei minun työnantajani ole lopettamassa palkanmaksua. Ei varmasti "monen" muunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun työnantajani ole lopettamassa palkanmaksua. Ei varmasti "monen" muunkaan.
Ei, ne vaihtaa vaan työntekijät halvempiin ja saavat itselle lisää voittorahoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ovat miesten kanssa jotka tekevät reissuhommia?
Joo, en koskis kepilläkään. Sellaisista reissumiehistä saa sukupuolitauteja ja kohdunkaulan syövän.
Toki pettää voi, vaikka ei olisi reissuhommissakaan, mutta ei niin suurella todennäköisyydellä, kun on jokaisen työpäivän jälkeen illalla ehtoinen emäntä kotona sängyssä ilman minkäänlaista etsimisen ja kosiskelun vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ne vaihtaa vaan työntekijät halvempiin ja saavat itselle lisää voittorahoja.
Onneksi "halvemmat"eivät osaa minun töitäni tehdä. Eivät "monen" muunkaan töitä.
Laitetaanko tänne palstalle pariskunnan ammatit ja kaupunki sekä pituudet, jos on nähty, että mies nuolee vierasta naista baarissa, kun on kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko tänne palstalle pariskunnan ammatit ja kaupunki sekä pituudet, jos on nähty, että mies nuolee vierasta naista baarissa, kun on kännissä?
Mies rekkakuski, vaimo vanginvartija. Laitanko vielä niiden pituudet ja kaupungin?
Vierailija kirjoitti:
No pussailee se miehen vaimokin vieraita miehiä baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi "halvemmat"eivät osaa minun töitäni tehdä. Eivät "monen" muunkaan töitä.
Kyllä osaa. Erääseen virastoon otettiin jo vuosi sitten uusia oli haku netissä ja nyt irtisanotaan 38 lomapäivää kertyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pussailee se miehen vaimokin vieraita miehiä baarissa.
Ei pussaa.
Niin se kannattaakin tehdä, että ottaa uusia työntekijöitä. Ja iloinen ilmapiiri ja kun uudet osaa asiat niin sitten irtisanoo pitempään töissä olleet.
Pitää olla vähän juoni näissä asioissa.
Täällä porukka kyllä valehtelee ja heittää keksittyjä faktoja minkä kerkeää :D
Vierailija kirjoitti:
Niin se kannattaakin tehdä, että ottaa uusia työntekijöitä. Ja iloinen ilmapiiri ja kun uudet osaa asiat niin sitten irtisanoo pitempään töissä olleet.
Itse myös ihmettelin miksi tuo yksi virasto haki 200 uutta työntekijää ja nyt vuoden päästä irtisanoo 200.
Mutta uudemmille ei tarvitse maksaa 38 lomapäivää eikä kokemuslisiä eikä ikälisiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä porukka kyllä valehtelee ja heittää keksittyjä faktoja minkä kerkeää :D
Ne on linkkejen mukaan ja niitä täällä on.
38 lomapäivää taitaa edellyttää 15 vuotta töitä. Kun ottaa uusia ajoissa ja irtisanoo ajoissa niin ei tarvitse maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myös ihmettelin miksi tuo yksi virasto haki 200 uutta työntekijää ja nyt vuoden päästä irtisanoo 200.
Mutta uudemmille ei tarvitse maksaa 38 lomapäivää eikä kokemuslisiä eikä ikälisiä.
Uudet on vuodessa oppineet työt hyvin.
Mulla sattuu ihan vatsaan. Oon niin nauranut onnesta ku yhteiskunnan tukien hyväksikäyttäjät menettävät tukensa. Ihanaa!!
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa jos ihmisiä kuolee nälkään. Pääasia että mulla riittää ruokaa.
Ok, lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sattuu ihan vatsaan. Oon niin nauranut onnesta ku yhteiskunnan tukien hyväksikäyttäjät menettävät tukensa. Ihanaa!!
Niin, mieti. 595 työmarkkinatuki ei riitä mihinkään ja paikallisella sopimisella he suostuvat kyllä 1200 netolla esim. ajamaan rekkaa 40 h viikko. Onneksi heillä ei ole asuntovelkaa eikä lapsia ja vakituiset saa helposti irtisanoa. Kyllä naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
en mä ainakaan mitään tukia ole menettänyt.mitä paskaa puhut.alahan jo valmistautumaan sun huomiseen ihanaan työpäivää samalla kun mä kattelen telkkarii ja pötköttelen sohvalla kyl on ihanan rentoa.
Miksi naiset ovat miesten kanssa jotka tekevät reissuhommia?