Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet tippuvat täysin tulottomiksi

Vierailija
22.09.2024 |

Tiesin että tämä on tulossa. Kukaan vaan ei uskonut.

Kommentit (645)

Vierailija
201/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa ihmiset nukkuu kaduilla

Vierailija
202/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tukiasia. Tämä on muutaman vuoden tulosta. Jokainen tajuaa miten suomalaisten taloutta ja ostovoimaa on tuhottu.

Kartellit tuhoavat suomalaisia edelleen ilman vastarintaa. Sähköyhtiöt, keskusliikkeet, polttoaineen jakelu, 3 pahinta kartellia Suomessa.

Kartellit ovat saaneet vapaasti tehdä tuhojaan 2020-2024 nostaessaan täysin mielivaltaisesti hintoja ja katteita.

Jos otetaan esimerkit niin vuosi 2022 oli pahin missä annettiin vapaat kädet kartelleille.

Sähköyhtiöiden annettiin nostaa sähkösopimusten hintoja 2022 5c/kwh tasolta jopa 50c/kwh tasolle ja tämähän oli suorastaan rikollista toimintaa (tämä vastaa 1000% inflaatiota mitä käytetään ainoastaan banaanivaltioissa ja sellainen Suomestakin tuli 2022).

Polttoaineen hinnan annettiin nousta 2020 1.28 eur/l tasolta 2022 2.60 eur/l tasolle.

Ja keskusliikkeet saivat nostaa eri tuotteiden hintoja 30-100% jokainen näki tämän käydessään ostoksilla kaupassa.

Suomesta on tullut kartellien valtaama maa missä ihmisiä, perheitä tai yksineläviä kaatuu valtavaan köyhyyteen ja kartellit kukoistavat. Tämä on pahin uhka suomalaisille ja siksi sitä peitellään kaikin tavoin muilla otsikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa jos ihmisiä kuolee nälkään. Pääasia että mulla riittää ruokaa.

Minä, minä, minä

Kyllä. Minä-minä mentaliiteetti on oikein terve.

Siis se, että ihminen ottaa vastuun itsestään ja irrottautuu sairaasta valtioriippuvuudesta ja elämisestä muiden rahoilla.

Valtio irtisanoo 4000 virkamiestä. Verohallinnossa on yt-neuvottelut just nyt ja 200 irtisanotaan.

Vierailija
204/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa ihmiset nukkuu kaduilla

Niin Intissakin, sielläkin on talvella 30 astetta pakkasta, kun ne nukkuu palmun alla.

Vierailija
205/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin pikaruokaloissa on lukiolaisia, ei siellä mitään yli 40-vuotiaita tanttoja ole töissä.

No eikö se ole hyvä, että nuoret menee töihin. On sitten varaa elättää vanhempansa. Näin menee monessa Euroopan maassa.

Vierailija
206/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vassari saa potkut töistä, niin jää loppuelämäksi kortistoon kelaelätiksi. 

Jos persu saa potkut töistä, niin menee seuraavaan työpaikkaan ja jatkaa tienaamista.

Eläköön se pieni ero. 

Vierailija
207/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio irtisanoo 4000 virkamiestä. On aika elää muilla kuin valtion rahoilla.

Jetsulleen niin.

Vierailija
208/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos persu saa potkut töistä, niin menee seuraavaan työpaikkaan ja jatkaa tienaamista.

Eläköön se pieni ero. 

Tuskin. Nimittäin kuntavaaleissa äänestämme vasemmistoa tai sdp:tä.

Vierailija
209/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku oikeasti niin tyhmä, ettei ymmärrä miksi ämerikän ihmemaassa on rikkailla kalterit? Joku heikosta itsetunnosta kärsivä vannabe-kokkare toki, vassariperheestä.

Kauanko olet asunut Amerikassa?

Vierailija
210/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä siis lukuisat ihmiset elävät täysin tukien varassa? Ei ihme että maa on konkurssissa,  kun 306 000 ja risat vain odottavat tukia.

Monet olisivat töissä jos niistä maksettaisiin palkkaa jolla tulee toimeen. On ihan sama maata kotona jos siitä 1200 kuin käydä töissä ja saada 1300 - työmatkat ja muut töissäkäymisestä aiheutuvat kulut.

Mä saan vain 595e ja menisin heti 1300e palkalla töihin jos joku palkkaisi. 

Vierailija
211/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luuletko että se narkki sitten vaan ottaa ja kuolee nälkään? Tai ryhdistäytyy ja menee sorvin äärelle? Ehei, se kyllä ottaa ne tupakat ja muutkin vaikka väkisin."

Ai siksi pitää antaa tukea, koska muuten ottaa kosin. Just tuollainen idioottien ajattelu on ajanut Suomen laman kynnykselle!

Ei se mikään kosto ole vaan tarve. Enemminkin se on valinta maksatko ne muutamat kympit vai lisäätkö rahoitusta poliisin ja vartiontiin. Joka tapauksessa maksat jollakin tavoin. Toki voisi lisätä päihde ja mt palveluita mutta niitä on vuosi vuodelta vähennetty ja päädytty ilmeisesti siihen että maksetaan muulla tavoin.

Narkit saarelle, "karkkia" mukaan tarpeeksi. Kun loppuu, luonto hoitaa.

Ei mul muuta. PS. Noin 2 prossaa käyttäjistä kykenee raitistumaan

Vierailija
212/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin pikaruokaloissa on lukiolaisia, ei siellä mitään yli 40-vuotiaita tanttoja ole töissä.

No eikö se ole hyvä, että nuoret menee töihin. On sitten varaa elättää vanhempansa. Näin menee monessa Euroopan maassa.

No, et sä 50-vuotiaana työllisty mihinkään, kun sut kohta julkiselta irtisanotaan.

Vierailija
213/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku oikeasti niin tyhmä, ettei ymmärrä miksi ämerikän ihmemaassa on rikkailla kalterit? Joku heikosta itsetunnosta kärsivä vannabe-kokkare toki, vassariperheestä.

Tämä! Usein nämä palstalla riehuvat "voittajat" ovat itse täysiä luusereita.

Vierailija
214/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä siis lukuisat ihmiset elävät täysin tukien varassa? Ei ihme että maa on konkurssissa,  kun 306 000 ja risat vain odottavat tukia.

Monet olisivat töissä jos niistä maksettaisiin palkkaa jolla tulee toimeen. On ihan sama maata kotona jos siitä 1200 kuin käydä töissä ja saada 1300 - työmatkat ja muut töissäkäymisestä aiheutuvat kulut.

Juuri tuon vuoksi tukia pitää laskea, ettei ole enää sama maata kotona. Nykyiset leikkaukset ovat aivan riittämättömiä.

Eihän näiden nykyisten leikkausten jäljiltä jää enää mitään leikattavaa. Luojan kiitos olen työelämässä.

Vierailija
215/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio irtisanoo 4000 virkamiestä. On aika elää muilla kuin valtion rahoilla.

Jetsulleen niin.

Ei syyslomamatkaa Espanjaan valtion rahoilla enää.

Vierailija
216/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tämän aiheen pitäisi koskettaa täällä käyviä. Tuolla oli aiemmin keskustelua toimeentulotuella olevista ja kukaan ei sellaista saanut, vaikkakin osallistui keskusteluun.

Kaikki olemme täällä menestyneitä lääkäreitä. Itse ainakin tienaan vuodessa 7 numeroista lukua.

Vierailija
217/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläköön se pieni ero. 

Tästäkö sinulla on kiistatonta tutkimustietoa? Sallit että epäilen poliittisen mielipiteen vaikutusta mainitsemasi kaltaiseen käyttäytymiseen. Yleensä meillä Suomessa väitteet pitäisi näyttää todeksi ennen kuin niillä on merkitystä.

Vierailija
218/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittaa jos ihmisiä kuolee nälkään. Pääasia että mulla riittää ruokaa.

Ne ihmiset tulee ja  vie sulta ruoat ja lopulta olet ilman ruokaa.

Olisi siinä kyllä naurussa pidättelemistä kun joku pystyyn kakittu lapamato tulisi "ryöstämään" jonkun mattopuukon kanssa :D

Nyt jotain rotia näihin juttuihin... 

Et sitten uutisia ole lukenut? Tapahtuu jo nyt.

Vierailija
219/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi tämän aiheen pitäisi koskettaa täällä käyviä. Tuolla oli aiemmin keskustelua toimeentulotuella olevista ja kukaan ei sellaista saanut, vaikkakin osallistui keskusteluun.

Kaikki olemme täällä menestyneitä lääkäreitä. Itse ainakin tienaan vuodessa 7 numeroista lukua.

No, ei työtön saa toimeentulotukea, jos asuu pienipalkkaisen puolison kanssa, kun puolison tulot vaikuttaa.

Vierailija
220/645 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Luuletko että se narkki sitten vaan ottaa ja kuolee nälkään? Tai ryhdistäytyy ja menee sorvin äärelle? Ehei, se kyllä ottaa ne tupakat ja muutkin vaikka väkisin."

Ai siksi pitää antaa tukea, koska muuten ottaa kosin. Just tuollainen idioottien ajattelu on ajanut Suomen laman kynnykselle!

Ei se mikään kosto ole vaan tarve. Enemminkin se on valinta maksatko ne muutamat kympit vai lisäätkö rahoitusta poliisin ja vartiontiin. Joka tapauksessa maksat jollakin tavoin. Toki voisi lisätä päihde ja mt palveluita mutta niitä on vuosi vuodelta vähennetty ja päädytty ilmeisesti siihen että maksetaan muulla tavoin.

Narkit saarelle, "karkkia" mukaan tarpeeksi. Kun loppuu, luonto hoitaa.

Ei mul muuta. PS. Noin 2 prossaa käyttäjistä kykenee raitistumaan

Hauska tuo kommenttisi PS. (PerusSuomalaiset) Aika moni taitaa olla alkoholisti jos raitistumisprosenttikin on noin pieni 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän