Ihmettelen kuka jaksaa ajaa töihin 30 minuuttia per suunta
Itselläni vain 5 minuutin ajomatka ja ihmettelen kuka jaksaa ajaa puoli tuntia töihin
Kommentit (45)
Itsee ajan itsepoljettavalla polkupyörällä ja nautin samalla kuntoilusta.
Mulla on 30 minuuttia kävellen tai pyörällä ja 5 minuuttia autolla.Autolla menen ettei kulu työmatkoihin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä istun bussissa, metrossa ja lopun matkaa kävelen, niin että mulla menee ruuhkista riippuen 2-2,5h/suunta 😂 Joo, en jaksa sitä että ei oo enää omaa aikaa ni lähden matkoihini tuolta kun määräaikaisuus päättyy :) Johan tätä on lähes vuosi jakasettu!
Eikö bussissa ja metrossa istuminen ja kävely ole omaa aikaa?
Ei ole, koska olen pakotettu tekemään ko. aktiviteetteja saadakseni työni tehdyksi.
Kyllä se on omaa aikaa. Ihan sinusta kiinni kuinka pitkän työmatkan haluat. Asuntoja voi ostaa mistä haluaa joten työmatka on sen pituinen kuin itse päätät.
Tuolla logiikalla työaikakin on omaa aikaa, koska itsehän sitä päättää mihin vuorokautensa tunnit käyttää. Jos on miltsi tilillä, ni voi ihan helposti tehdä vaikka 5h työpäiviä joka päivä! ;-)
Mä ajan tunti/suunta. Ei julkista liikennettä.
Ihan itse ajelen, kun ei ole julkista liikennettä. 45 minuuttia per suunta. Välillä teen etäpäiviä. Tottumiskysymys. Jos asuu täällä pohjoisempana, on aika perustyömatka. Työkaverin työmatka kesti lähes 2 tunti per suunta..se tuntui minustakin jo pitkälle.