Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi on HÖLMÖLÄ. Kertokaa omia kokemuksianne ostajana ja myyjänä

Vierailija
22.09.2024 |

Joskus myin Torissa 43 kokoista kenkäparia miesten kenkiä, no eikös joku mies laita viestiä että löytyiskö multa myös miesten työkenkiä koossa 45. Siis millä oletuksella? :D

Myin naisten kenkiä, 37 ja 38 kokoa, eikös joku nainen laita viestiä että minkälaisia kaikkia kenkiä löytyy, olisko näitä 39 ja 40 kokoakin.

Ei mulla mitään kauppaa ole missä on joka kokoa saatavilla! Myynnissä on ne tuotteet jotka on ilmoitettuna.

Ja sitten ollut tällaisia että "myynnissä mekko, koko S, rinnanympärys 85cm ja vyötärö 70cm," No eikös joku laita viestiä että mahtuukohan tämä L/XL kokoiselle. Ei taida mahtua ja tuotteessa on kyllä mitat, katso ja vertaa omiisi.

Jotkut ei taida lukea ilmoituksia ollenkaan, kun paljon myös kysytään asioita jotka lukee ilmoituksessa.

Kommentit (302)

Vierailija
281/302 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toridiili on kiva niin kauan, kun tulee myyjänä huijatuksi. Kaveri menetti sillä useamman kympin, kun ostaja väitti tuotteen olleen viallinen, mitä ei ollut (kuvattu paketoidessa, josta näkee ettei väitettyä vikaa ollut). Ei saanut tuotteesta hintaa, eikä tuotetta takaisin. Ostaja myi tuotteen muutama viikko myöhemmin "uutena ja ehjänä" kalliimmalla hinnalla. Rikosilmoitus on tuosta tehty.

Kaikenlaisia paskahousuja sitä onkin. Just tämmösen takia kaupat aina kasvotusten ja maksu käteisellä suoraan kouraan. Se on ainut oikea tapa tehdä kauppoja. 

Olen vuosia tehnyt torissa kauppaa ja lähettänyt postitse. Inhottavia ovat myyjät, jotka eivät viitsi postittaa. 

Vierailija
282/302 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt Torissa enemmän kuin tuhat kauppaa, mutta tähän mennessä yksikään, jossa viestissä käytettiin sanaa varaaminen, ei ole mennyt maaliin asti.

Tosiostajat noutavat sovittuna ajankohtana, varaajat varaavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/302 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toridiili on kiva niin kauan, kun tulee myyjänä huijatuksi. Kaveri menetti sillä useamman kympin, kun ostaja väitti tuotteen olleen viallinen, mitä ei ollut (kuvattu paketoidessa, josta näkee ettei väitettyä vikaa ollut). Ei saanut tuotteesta hintaa, eikä tuotetta takaisin. Ostaja myi tuotteen muutama viikko myöhemmin "uutena ja ehjänä" kalliimmalla hinnalla. Rikosilmoitus on tuosta tehty.

Kaikenlaisia paskahousuja sitä onkin. Just tämmösen takia kaupat aina kasvotusten ja maksu käteisellä suoraan kouraan. Se on ainut oikea tapa tehdä kauppoja. 

Olen vuosia tehnyt torissa kauppaa ja lähettänyt postitse. Inhottavia ovat myyjät, jotka eivät viitsi postittaa. 

Olen inhottava mielestäsi, mutta asun isossa kaupungissa jossa ostajia riittää. Periaatteeni on, että ostaja tulee paikanpälle tsekkaamaan tuotteen, että se on ehjä, sopiva ja muutenkin mieleinen, niin silloin ei tarvistse vääntää kaupan jälkeen asiasta lainkaan kun taas postituksessa voi niin käydä. 

Vierailija
284/302 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möin toimivan Bosch sähkölieden hintaan 1e. Terveisiä vaan sille Kaleville, joka ei ymmärtänyt, mitä tarkoitti ilmoituksen teksti: omat kantajat.

Vierailija
285/302 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla tyhmä.

Vierailija
286/302 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt Torissa enemmän kuin tuhat kauppaa, mutta tähän mennessä yksikään, jossa viestissä käytettiin sanaa varaaminen, ei ole mennyt maaliin asti.

Tosiostajat noutavat sovittuna ajankohtana, varaajat varaavat. 

Miksi varaat? Minä en varaa koskaan mitään, ensimmäinen ostaja saa tuoteen, varaaminen on epäreilua muita kohtaan.

Vierailija
287/302 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen inhottava mielestäsi, mutta asun isossa kaupungissa jossa osta

Niinpä, nouto ja käteinen on selkeä, minkä ihmeen takia alkaisin pakkaa jotain, viemään postiin kun saan sen myytyä helpolla noudolla.

Vierailija
288/302 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt toria yli 6 vuotta ja ainakin minun mielestä tai siis minut myynnit tippunut tosi paljon parin viime vuoden aikana, vaikuttaa siltä ettei ihmisillä ole rahaa.Juttelin muutaman torimyyjän kanssa, siis näitä jotka myy toreilla tavaraa niin kaikki kertoivat samaa, duunareilla, tavallisella kansalla ei ole ostovoimaa, eräs myyjä kertoi antaneensa useamman kerran perunaa ynnä muuta ilmaiseksi kun haluaa auttaa, kritisoi myös kovasti että tuntuu että avustetaan kaikkia muita paitsi suomalaisia.

Huvittavaa miten torikauppiaat toistelevat toisilleen tätä samaa mantraa siitä miten "suomalaisilla ei ole enää rahaa" kun todellisuus on se että Temun lyötyä itsensä kerralla läpi ei ketään kiinnosta maksaa enää tuplahintaa käytetystä romusta jonka kauppias sanelee kymmenen riviä mielivaltaisia ehtoja kaupalle ja itse osto/maksutapahtuma on turvallisuudessaan lähellä sitä että heität lompakkosi ikkunasta kadulle ja toivot että joku tulee haluamasi tuotteen kanssa kotiovelle koputtelemaan. 

Temulla on ollut myös toinen yhtä merkittävä vaikutus. Sen jälkeen kun mökin mummokin on tilannut tavaraa Temusta, se uskaltaa vihdoinkin katsella tuotteita myös EU-alueen verkkokaupoista jotka olisivat olleet 10E6-kertaa turvallisempia tapoja aloittaa verkosta ostelu Suomen ulkopuoella. 

Aika vaikea löytää uutta tuotetta joka olisi ainakaan kalliimpi kuin torin nykyiset hinnat jotka erilaiset jobbarit ovat hilanneet koomiselle tasolle.

Vierailija
289/302 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksulasta, en ole koskaan ostanut enkä osta Torista !

Vierailija
290/302 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaiset ostavat Temusta pääasiassa vaatteita, koruja, kodintekniikkaa ja muita kulutustuotteita.

Tullin mukaan EU:n ulkopuolelta Suomeen tilattiin viime vuonna 28,2 miljoonaa lähetystä. Kahdessa vuodessa määrä on 35-kertaistunut. "

Kyllä suomalaisilla on edelleenkin rahaa ja ostovoimaa Torin hintaluokan tuotteisiin mutta eivät ne enää tarvitse luonnehäiriöisen myyjän ylihintaista käytettyä romua mihinkään kun tilaavat uutta romua Temulta 28 miljoonan paketin edestä.

Tietenkin osa Temutetusta krääsästä päätyy suoraan Toriin ja kirppareille tuplahinnalla mutta jobbareiden kauhuksi nimenomaan se kuuliaisesti torikauppiaan pyynnin aiemmin maksanut keski-ikäinen maalaisväestä on hurahtanut Temuun enemmän kuin kukaan muu ja tietää tarkkaan millä hinnalla saa Temusta.

Vierailija
291/302 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt toria yli 6 vuotta ja ainakin minun mielestä tai siis minut myynnit tippunut tosi paljon parin viime vuoden aikana, vaikuttaa siltä ettei ihmisillä ole rahaa.Juttelin muutaman torimyyjän kanssa, siis näitä jotka myy toreilla tavaraa niin kaikki kertoivat samaa, duunareilla, tavallisella kansalla ei ole ostovoimaa, eräs myyjä kertoi antaneensa useamman kerran perunaa ynnä muuta ilmaiseksi kun haluaa auttaa, kritisoi myös kovasti että tuntuu että avustetaan kaikkia muita paitsi suomalaisia.

Huvittavaa miten torikauppiaat toistelevat toisilleen tätä samaa mantraa siitä miten "suomalaisilla ei ole enää rahaa" kun todellisuus on se että Temun lyötyä itsensä kerralla läpi ei ketään kiinnosta maksaa enää tuplahintaa käytetystä romusta jonka kauppias sanelee kymmenen riviä mielivaltaisia ehtoja kaupalle ja itse osto/maksutapahtuma on turvallisuudessaan lähellä sitä e

Voi, voi minä olen ainakin saanut ihan kohtalaisen hyvin myytyä omia tavaroitani, kun täällä hehkutat Temua niin olisi hyvä miettiä asioita, Temu myy täysin ala-arvoista roskaa ja ostamalla kiinalaista roskaa tuet Venäjää,  rahoitat sotaa.Minä ainakin ostan torin kautta lähes kaiken mitä tarvitsen, kumma juttu olen ostanut ja myynyt lähes 30 vuotta ilman mitään ongelmia.

Vierailija
292/302 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olen myynyt, niin ainoastaan ehdoilla haku, maksu käteisellä ja hinta on se mikä on.

Hyvin on sujunut. Mihinkään tinkausviesteihin en edes vastaa. 

Vierailija
293/302 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myin tiskikoneen. Postittaako olisi pitänyt? 

Vierailija
294/302 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen joku alkoi nillittää minulle kun en postita tuotetta, selitti että maksaa kyllä postikulut, en postita mitään ilmoitin hänelle niin hän jatkoi et halua myydä vai? Minulla lukee ilmoituksessa vain nouto, en todellakaan ala postittamaan mitään.

Vierailija
295/302 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten torikauppiaat toistelevat toisilleen tätä samaa mantraa siitä miten "suomalaisilla ei ole enää rahaa" kun todellisuus on se että Temun lyötyä itsensä kerralla läpi ei ketään kiinnosta maksaa enää tuplahintaa käytetystä romusta jonka kauppias sanelee kymmenen riviä mielivaltaisia ehtoja kaupalle ja itse osto/maksutapahtuma on turvallisuudessaan lähellä sitä e

Ainakin minä olen ostanut torin kautta vaikka kuinka paljon tavaraa viime vuosina, olen ollut lomautettuna muutaman kerran ja tunnen useita samassa tilanteessa olevia.Olen aivan varma että ostovoima on laskenut sadoilla tuhansilla ihmisillä, ei tietenkään kaikilla mutta monella on tiukkaa ja ainakin itse ostan sen takia torista tavaraa, myös uutta olen löytänyt ihan edullisesti.Mistään Temusta en osta mitään.

Vierailija
296/302 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomalaiset ostavat Temusta pääasiassa vaatteita, koruja, kodintekniikkaa ja muita kulutustuotteita.

Tullin mukaan EU:n ulkopuolelta Suomeen tilattiin viime vuonna 28,2 miljoonaa lähetystä. Kahdessa vuodessa määrä on 35-kertaistunut. "

Kyllä suomalaisilla on edelleenkin rahaa ja ostovoimaa Torin hintaluokan tuotteisiin mutta eivät ne enää tarvitse luonnehäiriöisen myyjän ylihintaista käytettyä romua mihinkään kun tilaavat uutta romua Temulta 28 miljoonan paketin edestä.

Tietenkin osa Temutetusta krääsästä päätyy suoraan Toriin ja kirppareille tuplahinnalla mutta jobbareiden kauhuksi nimenomaan se kuuliaisesti torikauppiaan pyynnin aiemmin maksanut keski-ikäinen maalaisväestä on hurahtanut Temuun enemmän kuin kukaan muu ja tietää tarkkaan millä hinnalla saa Temusta.

Torista piti keskustella, ei Temusta. Onko sinulla muitakin ymmärtämisongelmia ja paljonkin?

Vierailija
297/302 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myymässä puutarhaan sellaisia sisustusruukkuja, ihan poiskantohintaan.

Joku Marketta 60v sanoi laittaneensa mulle viestiä. Vastasin että en ole saanut, voitko lähettää uudestaan? Ei vastausta. Samana iltana joku toinen kävi tavarat ostamassa. Seuraavana aamuna tämä Marketta 60v sanoi hakevansa ruukut. Vastasin että en ole saanut hänen mainitsemaa ensimmäistä viestiä, enkä pyynnöstä huolimatta toistakaan. Sitäpaitsi, tavarat on jo myyty eilen.

Marketta aloitti haukkumisen, että SE ON IHAN SUN OMA VIKA JOS ET NÄE MUN LAITTAMAA VIESTIÄ, SE RUUKKU KUULUU MULLE MÄ VARASIN SEN ENSIN!!!

Vierailija
298/302 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin myymässä puutarhaan sellaisia sisustusruukkuja, ihan poiskantohintaan.

Joku Marketta 60v sanoi laittaneensa mulle viestiä. Vastasin että en ole saanut, voitko lähettää uudestaan? Ei vastausta. Samana iltana joku toinen kävi tavarat ostamassa. Seuraavana aamuna tämä Marketta 60v sanoi hakevansa ruukut. Vastasin että en ole saanut hänen mainitsemaa ensimmäistä viestiä, enkä pyynnöstä huolimatta toistakaan. Sitäpaitsi, tavarat on jo myyty eilen.

Marketta aloitti haukkumisen, että SE ON IHAN SUN OMA VIKA JOS ET NÄE MUN LAITTAMAA VIESTIÄ, SE RUUKKU KUULUU MULLE MÄ VARASIN SEN ENSIN!!!

Minä en varaa mitään, en postita mitään, myyn vain noutona&käteismaksu.Se on varma tapa, ostaja näkee tuotteen, tekee kaupat, maksaa jos tuote on kuten sovittu, helpot kaupat, ei ole ollut koskaan mitään ongelmia.

Vierailija
299/302 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja kännissä viestistä päätellen ja 15€ tavara olisi pitänyt viedä hänelle 40km päähän ja hinnasta olisi vielä pitänyt saada pois. Sanoin että tuotteella on sitten uusi hinta, 100€. Ei kelvannut enää.

Yksi toisen tavaran ostaja tuli jopa paikalle mutta jälleen halvasta tuotteesta olisi pitänyt saada pois vaikka hinta sovittiin jo puhelimessa. Syy kuulemma että kuskille pitää maksaa bensarahaa. Tälle hienolle herrasmiehelle ilmoitin että minua ei kiinnosta mitä ovat sopineet ja että se ei ole minun ongelmani vaikka kävelisivät takaisin tavaran kantaen. No, tavara kuitenkin kelpasi ja sain rahatkin.

Vierailija
300/302 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on tänä päivänä todella surkea myyntikanava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan