Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi on HÖLMÖLÄ. Kertokaa omia kokemuksianne ostajana ja myyjänä

Vierailija
22.09.2024 |

Joskus myin Torissa 43 kokoista kenkäparia miesten kenkiä, no eikös joku mies laita viestiä että löytyiskö multa myös miesten työkenkiä koossa 45. Siis millä oletuksella? :D

Myin naisten kenkiä, 37 ja 38 kokoa, eikös joku nainen laita viestiä että minkälaisia kaikkia kenkiä löytyy, olisko näitä 39 ja 40 kokoakin.

Ei mulla mitään kauppaa ole missä on joka kokoa saatavilla! Myynnissä on ne tuotteet jotka on ilmoitettuna.

Ja sitten ollut tällaisia että "myynnissä mekko, koko S, rinnanympärys 85cm ja vyötärö 70cm," No eikös joku laita viestiä että mahtuukohan tämä L/XL kokoiselle. Ei taida mahtua ja tuotteessa on kyllä mitat, katso ja vertaa omiisi.

Jotkut ei taida lukea ilmoituksia ollenkaan, kun paljon myös kysytään asioita jotka lukee ilmoituksessa.

Kommentit (302)

Vierailija
301/302 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja osti multa tuotteen. Palasi jonkin ajan päästä väittäen että se oli rikki ja että olen huijannut häntä. Minun tulisi kuulemma maksaa huolto hänelle. Kertasin hänelle miten tuote toimii. Hän vei tuotteen kuitenkin huoltoon, jossa kävi ilmi että ostaja ei vaan osannut käyttää tuotetta ja tuote on täysin ehjä. 😆😆😆😫😫😫

Vierailija
302/302 |
09.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori täynnä lukutaidottomia persaukisia ostajia, niitä riittää ja näitä nillittäjiä, mielensäpahoittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla