Pitävätkö miehet fillereistä, ripsipidennyksistä jne. naisille?
Eli onko tuo naisten somessa ihannoima ulkonäkö (filterit, botox, rasvaimu, kulmakarvat tatuoitu/laminoitu/mictobladettu, ripsissä pidennykset jne.) miesten mieleen?
Kommentit (83)
http://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/9ToVY20ROVUC8iw7hTLxWtK…():upscale()/2022/03/09/882/n/1922153/1e6a0282622909dde15488.38903564_.jpg
Keskiverrosta naisesta tuli täytteiden avulla keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Ollaan muka niin luomukauneuden kannattajia sitten seuraavassa ketjussa haukutaan naiset epänaisellisiksi maatuskoiksi. Niin miehet kuin naiset syyllistyy tähän.
Miten maatuska voi olla epänaisellinen? Sehän on kuin joku muinainen hedelmällisyyden jumala.
No menepäs sanomaan jollekin että olet kuin maatuska. Millainen on vastaanotto?
En ole moukka kuten sinä, en kommentoi muiden ulkonäköä.
Mistä ihmeestä päättelet että kommentoin muiden ulkonäköä?
Käskit minunkin niin tekemään, ei kuulu tapoihin.
Olkiukolla tarkoitetaan sitä, että vastapuolen varsinainen näkemys tai argumentti jätetään huomiotta. Sen tilalle rakennetaan liioiteltu, vääristelty tai väärin tulkittu (siis käytännössä heikompi) versio vastapuolen näkemyksestä. Kun tämä on rakennettu, hyökätään sen kimppuun ja tuhotaan se alkutekijöihinsä tai osoitetaan se arvottomaksi ja heikoksi argumentiksi.
Kaikki julkkikset käyttää noita. Eli esimerkki onnistuneesta muokkauksesta on kuka tahansa Hollywood julkkis. Katsoin just esim. Rookien kaikki kaudet. Lähempänä 40v olevat naiset näyttää kaikki max 28-vuotiailta, ilman rypyn ryppyä tai juonteita. Aivan varmasti pelissä on fillerit ja langat ja botoxit, mutta kaikki näyttävät silti hyvin luonnonkauniilta (etenkin ekalla kaudella ei juuri edes näkyvää meikkiä käytetä).
Tärkeintä on se, että on itse tyytyväinen omaan ulkonäköönsä.
Kyllähän ne tykkää kun katsoo tuollaisten naisen ig-seuraajia. Kymmeniä ellei satoja tuhansia seuraajia joista suurin osa miehiä. Itse olen täysin luomu, en meikkaa, en värjää hiuksia, en laita kynsiä/kulmia, ei ole pumpattuja huulia/tissejä ja miehille olen täysin ilmaa. En ole koskaan edes seurustellut. N36
Ripset ihan ok, kunhan eivät ole överit mälliräystäät. Kaikelle muulle ehdoton ei.
Eivät pidä. Pikkupojat voivat innostua.
Mies haluaa naisensa luonnollisena. Ei operaatioita, ei sotamaalausta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki julkkikset käyttää noita. Eli esimerkki onnistuneesta muokkauksesta on kuka tahansa Hollywood julkkis. Katsoin just esim. Rookien kaikki kaudet. Lähempänä 40v olevat naiset näyttää kaikki max 28-vuotiailta, ilman rypyn ryppyä tai juonteita. Aivan varmasti pelissä on fillerit ja langat ja botoxit, mutta kaikki näyttävät silti hyvin luonnonkauniilta (etenkin ekalla kaudella ei juuri edes näkyvää meikkiä käytetä).
Eihän semmoinen voi luonnonkauniilta näyttää, millä ei naama liiku. Nukelta se sillon näyttää. Jotkut miehet tykkää enempi ihmisistä, jotkut nukeista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne tykkää kun katsoo tuollaisten naisen ig-seuraajia. Kymmeniä ellei satoja tuhansia seuraajia joista suurin osa miehiä. Itse olen täysin luomu, en meikkaa, en värjää hiuksia, en laita kynsiä/kulmia, ei ole pumpattuja huulia/tissejä ja miehille olen täysin ilmaa. En ole koskaan edes seurustellut. N36
*mallinnäköisille suosituille mensan jäsen -miehille olen täysin ilmaa.
Mihin semmoset mesolangat naamassa menee? Mikä ihmeen meso?lanka? Kyllä on pimeetä touhua, miten kukaan suostuu semmoisiin. En voi ymmärtää, nainen olen.
Katoin perjantai-iltana Ressu Redfordin keikkaa töllöstä. Kyllä oli senkin naama jotain muovitäytteitä ja kiristyksiä täynnä. Voi voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti miehet sanovat, etteivät pidä aloituksessa kuvatuista ehostustoimenpiteistä naisilla. Kuintekin, yhtä pääsääntöisesti jakaessaan esimerkin omaisesti kuvan luonnonkauniista meikittömästä naisesta, miehet esittelevät kuvaa naisesta jolla on mesolangat, huulifillerit, ripsienpidennykset ja vahva nude-meikki.
Täälläkin oli joskus ketju missä miehet linkkailivat näitä luonnonkauniita naisia ja se oli parasta komiikkaa hetkeen.
Eipä noista meikittömistä juuri löydä netistä kuvia, koska he eivät laita kuviaan nettiin, ovat yksityishenkilöitä eivätkä hakeudu julkisuutteen.
Ilmeisesti tykkää. Vaikka aina väittävät että se söpö naapurin tyttö on parempi. No, ei juuri miehet lähesty, vaikka sellainen olenkin. Korkeintaan seksimielessä, vaikka tässäkin ketjussa sanotaan että nuo tyrkyt huolitaan vain seksiin ja se naapurin tyttö sitten suhteeseen.
Yli 5 vuotta sinkkuna jo, yhtään tosimielessä ollutta en ole tavannut. Paitsi ehkä ne yhdet treffit. Seksisuhdetta kyllä on tarjolla ja sellainen tässä onkin, kun en ilmankaan halua olla. Pidän siis jopa seksistä, minkä luulisi olevan miesten mieleen.
Olen siis hoikka, siro ja nätti. Pitkät hiukset omaa väriä. Tyylinä yleensä farkut ja t-paita/toppi. En meikkaa kuin joskus ihan vähän. Vaikka olen vaalea, ripset ja kulmat on vähän tummemmat. Hiukset paksut. Tämä seksisuhde mies kehuu vartaloani ja ulkonäköäni ja hän on hyvin komea. Eli ulkonäöstä ei pitäisi olla kiinni. Olen vain ujo ja ilmeisesti miehet tykkää räväköistä naisista myös. Mutta juttelen kyllä, jos joku tulee minulle juttelemaan. Harvoin vain miehet edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tykkää. Vaikka aina väittävät että se söpö naapurin tyttö on parempi. No, ei juuri miehet lähesty, vaikka sellainen olenkin. Korkeintaan seksimielessä, vaikka tässäkin ketjussa sanotaan että nuo tyrkyt huolitaan vain seksiin ja se naapurin tyttö sitten suhteeseen.
Yli 5 vuotta sinkkuna jo, yhtään tosimielessä ollutta en ole tavannut. Paitsi ehkä ne yhdet treffit. Seksisuhdetta kyllä on tarjolla ja sellainen tässä onkin, kun en ilmankaan halua olla. Pidän siis jopa seksistä, minkä luulisi olevan miesten mieleen.
Olen siis hoikka, siro ja nätti. Pitkät hiukset omaa väriä. Tyylinä yleensä farkut ja t-paita/toppi. En meikkaa kuin joskus ihan vähän. Vaikka olen vaalea, ripset ja kulmat on vähän tummemmat. Hiukset paksut. Tämä seksisuhde mies kehuu vartaloani ja ulkonäköäni ja hän on hyvin komea. Eli ulkonäöstä ei pitäisi olla kiinni. Olen vain ujo ja ilmeisesti miehet tykkää räväköistä naisista
Harva mies lähestyy naisia normiarjessa, eikä ainakaan ulkonäön takia. Itse olen näin tehnyt vain yhden kerran elämässä. Ilta- ja yöelämässä jonkin verran enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis hoikka, siro ja nätti. Pitkät hiukset omaa väriä. Tyylinä yleensä farkut ja t-paita/toppi. En meikkaa kuin joskus ihan vähän. Vaikka olen vaalea, ripset ja kulmat on vähän tummemmat. Hiukset paksut. Tämä seksisuhde mies kehuu vartaloani ja ulkonäköäni ja hän on hyvin komea. Eli ulkonäöstä ei pitäisi olla kiinni. Olen vain ujo ja
Harva mies lähestyy naisia normiarjessa, eikä ainakaan ulkonäön takia. Itse olen näin tehnyt vain yhden kerran elämässä. Ilta- ja yöelämässä jonkin verran enemmän.
Mä saan pakkeja ihan tinderissäkin. Suurin osa ei puhu mitään ja loput ottaa asiakseen kertoa kuinka he tykkäävät vähän räväkämmistä naisista ja tiukemmista vaatteista ja kuinka en aiheuta heissä kipinää. Sinkkuna oon ollu suurimman osan elämästäni.
T. Meikitön naapurintyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti miehet sanovat, etteivät pidä aloituksessa kuvatuista ehostustoimenpiteistä naisilla. Kuintekin, yhtä pääsääntöisesti jakaessaan esimerkin omaisesti kuvan luonnonkauniista meikittömästä naisesta, miehet esittelevät kuvaa naisesta jolla on mesolangat, huulifillerit, ripsienpidennykset ja vahva nude-meikki.
Täälläkin oli joskus ketju missä miehet linkkailivat näitä luonnonkauniita naisia ja se oli parasta komiikkaa hetkeen.
Eipä noista meikittömistä juuri löydä netistä kuvia, koska he eivät laita kuviaan nettiin, ovat yksityishenkilöitä eivätkä hakeudu julkisuutteen.
Juuri näin.
En ole meikannut enää muutamaan vuoteen, sitö ennenkin sipasin vaan meikkivoidetta punottaviin kohtiin. Enää en sitäkään. En ole somessa, enkä hae huomiota missään, elän vain elämääni.
Vierailija kirjoitti:
No onko sulla semmosta "IG-tiliä"? Ei kai nyt somen muovibimbojen takia voi kovin suuria päätelmiä vielä tehdä, kuka normaalijärkinen semmoisessa IG:ssä nyt edes pyörii. 😂 Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis hoikka, siro ja nätti. Pitkät hiukset omaa väriä. Tyylinä yleensä farkut ja t-paita/toppi. En meikkaa kuin joskus ihan vähän. Vaikka olen vaalea, ripset ja kulmat on vähän tummemmat. Hiukset paksut. Tämä seksisuhde mies kehuu vartaloani ja ulkonäköäni ja hän on hyvin komea. Eli ulkonäöstä ei pitäisi olla kiinni. Olen vain ujo ja
No mistä niitä suhteen haluavia sitten löytää. Monikin kertoo että miehet lähestyy ihan vaan kaupassakin. Siellä tinderissä tosiaan lähestyy kyllä, mutta ei tosimielessä. Baareissa ei myöskään lähesty, kuin korkeintaan joku vanhempi mies todella kännissä. Vaikka baariin meikkaan ja pukeudun vähän eritavalla. En kuitenkaan liian paljastavasti. Ilmeisesti pitäisi.
Käskit minunkin niin tekemään, ei kuulu tapoihin.