Eläimissä on alfauroksia, mutta ihmisissä ei
Naiset valitsee miehen korkean ajattelun ja kehittyneen tunne-elämän kautta, ei mikään alfailu niitä viehätä, kuten apinalaumoissa. Ihminen kun ei ole sillä tavalla laumaeläin, vaan me ollaan itsetietoisia yksilöitä, joita ei vie vaistot.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mun mies on kyllä toimitusjohtaja, mutta tapasin sen jo opiskeluaikoina. Hyvällä huumorintajulla minut hurmasi.
Oliko suosittu yliopistossa, jonkin opiskelijajärjestön puheenjohtaja tms.?
Ihmisellä alfa tarkoittaa sitä elämässä menestynyttä miestä. Riidanhaastaja taas on beta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä alfa tarkoittaa sitä elämässä menestynyttä miestä. Riidanhaastaja taas on beta.
Niin että beta yrittää haastaa alfan? Ehkä useammin gammat haastaa riitaa sivummalta, niitä on paljon esim. IT-nörteistä, joita on sorsittu koulussa, mutta ne on edennyt IT-alalla. Sitten yritetään kostaa alfoille.
Joo, näinhän se on. Jos mies puhuu alfoista tai uskoo olevansa alfa tms se on minulle turn-off koska kertoo miehen tyhmyydestä.
Tiedätkö esimerkiksi koira laumassa nartut valitsee Alfan, eikä se ole se tappelupukari vaan vahva luonteisin, muut urokset toki yrittävät sitten viedä paikan, mutta nartut puolustaa alfaansa
Henkistynyt jännis, ja mun polvet on ihan hyytelöä! Kohta saa älykello laulaa...
Niinpä, mun mies on kyllä toimitusjohtaja, mutta tapasin sen jo opiskeluaikoina. Hyvällä huumorintajulla minut hurmasi.