Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jättää exän minusta vieraanuttaneet lapseni perinnöttömäksi?

Vierailija
21.09.2024 |

En halua antaa senttiäkään mua aiheetta vihaaville lapsille jotka exä vuosien saatossa aivopesi minua vastaan.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testamentti.

Vierailija
2/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vanhempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et millään. Lapsilla on aina oikeus lakiosaan. 

Vierailija
4/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testamentti.

Lakiosan voivat vaatia.

Ota töistä loparit sopivasti ennen eläkeikää, niin rahat häviää kuin itsestään. Kun ei ole enää lapsia, niin vietä vaikka 10 vuotta taikuissa ;)

Vierailija
5/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai näinkö "isänrakkauttasi" ilmaiset, kostamalla lapsillesi, jotka ovat vieraannuttamisen uhreja myös tarinassasi?

Vierailija
6/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä vanhempi. 

Eikä ole. Ymmärrän täysin, ei kai sitä omaisuutta halua antaa pahoille ihmisille vaikka olisi kuinka verisukua. Hieman kunnioitusta.

Vierailija
7/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tuhlata kaikki mahdollinen jo eläessä ihan itse! Tsemppiä sinulle.

Vierailija
8/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaa kaikki

Vierailija
9/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheesta ovat siis vieraantuneet. 

Vierailija
10/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas, siis TAAS sama aloitus. Suht usein sulle ap käy näin, ihan kerran kuussa jopa. Montako ex-perhettä sulla ap oikein on, joiden lapset on eksä aivopessyt? 

Vierailija
11/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä vanhempi. 

Eikä ole. Ymmärrän täysin, ei kai sitä omaisuutta halua antaa pahoille ihmisille vaikka olisi kuinka verisukua. Hieman kunnioitusta.

Omat lapset pahoja? Kuitenkin ap syyttää exää nykytilanteesta, mutta osoittaa koston exän sijaan lapsille. 

Vierailija
12/51 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat kaiken elinaikanasi. Lahjoitat jo eläessäsi niille, joille haluat. Ei ole muuta tapaa. Jos jotain jää, lapsilla on oikeus lakiosaansa. 

Vierailija
13/51 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen kuitenkin kiinnosti?

Vierailija
14/51 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset ole syyllisiä tilanteeseen. Voit itse alkaa rakentaa suhdettasi heihin, kun he ovat vanhempia. Jos olet ollut läheinen ja hyvä isä heille, se käy helposti. Silloin exän vaikutus jää pois.

Vierailija
15/51 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on äiti syystä eristänyt. Olet kamala ihminen.

Vierailija
16/51 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä pysty keksimään keinoa, jolla mun entinen puoliso olisi kyenny pilaamaan mun ja lasten välit. Ootkohan itse laiminlyönyt välit lapsiin  ja syyttelet muita.

Vierailija
17/51 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai näinkö "isänrakkauttasi" ilmaiset, kostamalla lapsillesi, jotka ovat vieraannuttamisen uhreja myös tarinassasi?

Entä jos he  ovat itse myötävaikuttaneet siihen. Erosin ja jo aikustuvat lapset  kuuntelivat ex.n valheita, ex  osti mm. yhdelle maatilan  ja muutenkin taloudellisesti houkutteli puolelleen.  Ei ollut mistään  kolmannsta osapuolesta erossa kyse.  Päätin ettei minua työllä tapeta.  Ex käytti röyhkeästi  hyväkseen  mm. koko avioliiton ajan minua mm. teetämällä 365 pv vuodessa töitä pitkää päivää ja  pisti rahat taskuunsa

Voi melkein  10 v ennen kuin sain jotain erossa, oli yhteiset tulot ja yhteistä omaisuuutta

Aivan  varmasti minimoin  perinnön  . Käytän itse  leveästi ja  lahjoitan mm.  kissataloille ja testamenttaan   hyväntekeväisyyteen. Näin peritttävää jää  vähän.Toivottavasti pystyn ennakoimaan kuolemaani . Nyt  muuten terve, mutta nivelet meni töissä .  66 v nainen

- eri-

Vierailija
18/51 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä vanhempi. 

Jos aloittajan valheet olisivat totta, lapsethan olisivat täysin syyttömiä tilanteeseen, sillä heidät olisi aikuinen manipuloinut. Hyvä isä myös toivoisi hyvää lapsilleen, vaikka välit olisivat etäiset. Aloittaja on siis tyypillinen valehteleva ja  surkea isä. 

Vierailija
19/51 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yllättävä keino on.

Lahjoitat tai siis testamenttaat kaiken omaisuutesi esimerkiksi jollekkin järjestölle, esim. Kirkon ulkomaanapu tai joku pelastakaa lapset ry.

Ne ovat tunnetusti aika hanakoita tappelemaan eri oikeus asteissa näistä testamentti lahjoituksistaan. Joten jos omaiset tahtovat saada mitään kuolinpesästä, niin oikeuteen saavat mennä tappelemaan niistä jäljelle jäävistä pennosista.

Hyvä pikku jäynä.. LoL.

Vierailija
20/51 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva peukku sille, että tuhlaat rahat itseesi. Arvioi joku vuosimäärä jonka kuvittelet eläväsi vielä, laske varmuuden vuoksi vaikka 90 vuotiaaksi. Jaa rahat siihen asti ja nauti elämästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi